غول های فناوری و مالی ژاپن منطقه اقتصادی متاورس ژاپن را راه اندازی کردند – اخبار بیت کوین متاورس

[ad_1] چندین غول فناوری و مالی ژاپنی سندی را برای ایجاد منطقه اقتصادی متاورس ژاپن، یک جهان مجازی چند منظوره که پایگاه خود را در پلتفرمی به نام ریگوکوکو خواهد داشت، امضا کردند. دنیای مجازی به این شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا فناوری خود را با کاربران به اشتراک بگذارند، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد در

کد خبر : 326712
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
غول های فناوری و مالی ژاپن منطقه اقتصادی متاورس ژاپن را راه اندازی کردند – اخبار بیت کوین متاورس

[ad_1]

چندین غول فناوری و مالی ژاپنی سندی را برای ایجاد منطقه اقتصادی متاورس ژاپن، یک جهان مجازی چند منظوره که پایگاه خود را در پلتفرمی به نام ریگوکوکو خواهد داشت، امضا کردند. دنیای مجازی به این شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا فناوری خود را با کاربران به اشتراک بگذارند، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد در این دنیای نقش‌آفرینی مانند بازی به عنوان آواتارهای آنلاین پرسه بزنند.

ژاپن با منطقه اقتصادی متاورس ژاپن به سمت متاورس بزرگ می رود

چندین شرکت فناوری و مالی ژاپنی راه اندازی یکی از بزرگ ترین ابتکارات متاورس در ژاپن را آغاز کرده اند.

در 16 فوریه، JCB، گروه مالی میزوهو، گروه مالی سومیتومو میتسوی، گروه مالی میتسوبیشی UFJ، هلدینگ رزونا، بیمه سومپو ژاپن، تاپان، فوجیتسو و آزمایشگاه TBT توافق نامه ای را امضا کردند تا آنچه را منطقه اقتصادی متاورس ژاپن نامیدند، ایجاد کنند. پلتفرم متاورس چند منظوره را در دنیای مجازی به نام Ryugukoku باز کنید که توسط JP Games، شرکتی که طراحی تجربه را بر عهده خواهد داشت، اداره خواهد شد.

ایده پشت این ابتکار انطباق چشم‌انداز صنعتی برای «به‌روزرسانی ژاپن از طریق قدرت بازی‌ها» است، ایده‌ای که توسط هاجیمه تاباتا، مشاور Web3 آژانس دیجیتالی دولت ژاپن ترویج شده است. این قرارداد همچنین شامل ایجاد کیت جهانی پگاسوس است، ابزاری که این شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا فضاهای متاورس خود را در داخل ریوگوکوکو بسازند.

ساختار ریوگوکوکو

منطقه اقتصادی متاورس ژاپن فعالیت خود را بر پایه ریوگوکوکو، دنیای مجازی که در آن سایر متاورزها به عنوان شهر عمل می کنند، استوار خواهد کرد و به شهروندان این امکان را می دهد تا با استفاده از آواتارهای دیجیتال، مانند یک بازی آنلاین، به هر یک از آنها پرسه بزنند و به آنها دسترسی داشته باشند. هر یک از شرکت های موسس مجموعه خاصی از ویژگی های فنی را برای ساخت این ابتکار ارائه می دهند.

به عنوان مثال، گروه مالی Mizuho تخصص خود را در زمینه پرداخت و توکن‌های متاورس ارائه می‌کند، در حالی که گروه مالی میتسوبیشی UFJ، که در سال 2021 با Coinbase برای راه‌اندازی خدمات خود در ژاپن شریک شد، از عملکردهای Web3 پشتیبانی می‌کند و به برنامه‌هایی برای توسعه خارج از کشور کمک می‌کند.

کاربران پلتفرم از یک سرویس شناسایی و کیف پول منحصربه‌فرد با نام «گذرنامه جادویی چندگانه» استفاده خواهند کرد که به آنها امکان می‌دهد پرداخت‌ها را انجام دهند و داده‌های شخصی خود، از جمله وضعیت آواتار، اقلام و NFT (توکن‌های غیرقابل تعویض) را منتقل کنند. بین این فرا وجه ها بر اساس بیانیه مطبوعاتی، این ابزار توسط چندین شرکت ژاپنی و آزمایشگاه TBT ساخته خواهد شد.

این گروه انتظار دارد که این ترکیب خدمات برای سایر شرکت‌های خارج از کشور جذاب باشد که در آینده فرصت گسترش تجارت و خدمات خود را به این جهان خواهند داشت.

برچسب ها در این داستان

فوجیتسو، هاجیمه تاباتا، ژاپن، متاورس، گروه مالی میتسوبیشی UFJ، گروه مالی میزوهو، هلدینگ رزونا، ریوگوکوکو، بیمه سومپو ژاپن.، گروه مالی سومیتومو میتسوی، آزمایشگاه تی بی تی، تاپان

نظر شما در مورد راه اندازی ابتکار منطقه اقتصادی متاورس ژاپن چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.