غول فناوری Globant معتقد است که متاورس در سال 2023 لحظه ی ساخت یا شکست خود را خواهد داشت – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] گلوبانت، یک غول فناوری مستقر در لوکزامبورگ با منشأ آرژانتینی، در آخرین گزارش Tech Trends خود به آینده کوتاه مدت متاورس اشاره کرده است. به گفته این شرکت، امسال متاورس «روشن خواهد شد یا می سوزد»، زیرا باید پتانسیل خود را در مقایسه با سایر فناوری های ترند مانند هوش مصنوعی نشان دهد. به

کد خبر : 322960
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
غول فناوری Globant معتقد است که متاورس در سال 2023 لحظه ی ساخت یا شکست خود را خواهد داشت – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

گلوبانت، یک غول فناوری مستقر در لوکزامبورگ با منشأ آرژانتینی، در آخرین گزارش Tech Trends خود به آینده کوتاه مدت متاورس اشاره کرده است. به گفته این شرکت، امسال متاورس «روشن خواهد شد یا می سوزد»، زیرا باید پتانسیل خود را در مقایسه با سایر فناوری های ترند مانند هوش مصنوعی نشان دهد.

به گزارش گلوبانت، متاورس در یک لحظه تعیین کننده

گلوبانت، یکی از بزرگترین شرکت های فناوری IT در جهان، به آینده بالقوه ای اشاره کرده است که متاورز و فناوری مرتبط با این چشم انداز جدید در کوتاه مدت ممکن است داشته باشند. طبق گزارش Tech Trends در سال 2023، این شرکت بر این باور است که سال 2023 سالی است که متاورس “روشن یا سوخته” می شود، زیرا بازار همچنان منتظر افزایش کاربردهای قابل توجه و عملی در این زمینه است.

شرکت‌هایی مانند Meta تاکنون میلیاردها دلار در این بخش سرمایه‌گذاری کرده‌اند، و در حالی که این شرکت هدست‌های واقعیت مجازی را برای مخاطبان اصلی تولید کرده است، حتی اگر بیشترین سهم بازار را از این بازار کم‌نقص داشته باشد، نتوانسته به شکل قابل‌توجهی نفوذ کند.

با این حال، گلوبانت معتقد است نشانه هایی وجود دارد که به پذیرش انبوه متاورژن اشاره می کند. این شرکت اعلام کرد:

بازیگران اصلی در فضای متاورس، مانند متا، با فشار به سمت یک محصول قابل دوام در سال 2023، در را به روی کاهش هزینه ها و موانع کمتر برای ورود باز می کند و به این فناوری اجازه می دهد تا به مشاغل بیشتری دسترسی پیدا کند و زندگی مردم را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار دهد.

آینده تعاملات مجازی

برای گلوبانت، فناوری پشت متاورس این امکان را دارد که بر زندگی افراد به شیوه‌ای مثبت تأثیر بگذارد و به عنوان توانمندی برای صنایع بیشتر برای دستیابی به تعاملات عمیق‌تر و معنادارتر با مشتریان خود عمل کند. آگوس هوئرتا، ​​رهبر فناوری در Globant، معتقد است که هر شرکتی باید جایگاه خود را در فراجهان پیدا کند.

هوئرتا بیان کرد:

شرکت ها استفاده از متاورس را برای آموزش و آموزش کارکنان و سایر فعالیت هایی که شبیه سازی می تواند تجارب را بهبود بخشد، افزایش خواهند داد.

برای دیگو تارتارا، مدیر ارشد فناوری جهانی در گلوبانت، متاورس هنوز در مراحل اولیه خود است، اما تکامل آن نحوه زندگی مردم در تجارب دیجیتال را در آینده تغییر خواهد داد. قبلاً پیشرفت‌های قابل توجهی در این زمینه وجود داشته است، مانند اجرای اخیر فناوری متاورس در یک روند دادرسی قضایی در کلمبیا، و معرفی محیط‌های مجازی برای کمک به مبارزه با غیبت از مدرسه و ساده‌سازی فرآیندهای استخدام در ژاپن.

نظر شما در مورد فناوری متاورس و آینده پذیرش آن چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، T. Schneider / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.