غول خرده فروشی Walmart با Walmart Land و Universe of Play در Roblox وارد متاورس می شود – Metaverse Bitcoin News

Walmart با راه اندازی Walmart Land و Walmart’s Universe of Play در Roblox وارد دنیای متاورز شده است. پلتفرم بازی متاورس دارای 52.2 میلیون کاربر فعال روزانه و 11.3 میلیارد ساعت تعامل است. یکی از مدیران Walmart گفت: «مشتریان ما زمان زیادی را در آنجا سپری می کنند. Walmart وارد Metaverse شد غول خرده فروشی

کد خبر : 260058
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
غول خرده فروشی Walmart با Walmart Land و Universe of Play در Roblox وارد متاورس می شود – Metaverse Bitcoin News


Walmart با راه اندازی Walmart Land و Walmart’s Universe of Play در Roblox وارد دنیای متاورز شده است. پلتفرم بازی متاورس دارای 52.2 میلیون کاربر فعال روزانه و 11.3 میلیارد ساعت تعامل است. یکی از مدیران Walmart گفت: «مشتریان ما زمان زیادی را در آنجا سپری می کنند.

Walmart وارد Metaverse شد

غول خرده فروشی ایالات متحده Walmart روز دوشنبه از راه اندازی “Walmart Land” و “Walmart’s Universe of Play” در پلتفرم بازی متاورس Roblox خبر داد.

در این اطلاعیه توضیح داده شده است که Walmart Land یک فروشگاه مجازی کالا برای آواتارها خواهد داشت. چرخ و فلک مخالف فیزیک؛ و توکن ها و نشان های بازگشایی که می توان در بازی ها و مسابقات مختلف به دست آورد. غول خرده فروشی توضیح داد که Walmart’s Universe of Play “بهترین اسباب بازی های سال” را خواهد داشت. «جامعه Roblox می‌تواند جهان‌های اسباب‌بازی‌های مختلف را برای کسب سکه برای کالاهای مجازی جالب، یا چالش‌های حماسی برای ساختن یک جعبه جایزه شخصی، باز کردن کدهای مخفی و موارد دیگر کامل کند.»

ویلیام وایت، مدیر بازاریابی Walmart US، اظهار داشت:

Roblox یکی از سریع‌ترین و بزرگترین پلتفرم‌های در حال رشد در متاورس است و ما می‌دانیم که مشتریان ما زمان زیادی را در آنجا سپری می‌کنند.

او توضیح داد: “بنابراین، ما بر ایجاد تجربیات جدید و نوآورانه ای تمرکز می کنیم که آنها را هیجان زده می کند، کاری که در حال حاضر در جوامعی که آنها زندگی می کنند، و اکنون، دنیای مجازی که در آن بازی می کنند انجام می دهیم.”

Roblox یک پلتفرم بازی آنلاین است که به خصوص با نسل Z محبوبیت زیادی به دست آورده است. وب سایت این شرکت بیان می کند که تا 30 ژوئن، Roblox دارای 52.2 میلیون کاربر فعال روزانه، 11.3 میلیارد ساعت تعامل، 12 میلیون سازنده و 32 میلیون تجربه است.

برخی دیگر از شرکت های بزرگ و افراد مشهور نیز از Roblox برای تجارت متاورس خود استفاده کرده اند. در ماه جولای، غول الکترونیکی سامسونگ از راه اندازی Samsung Space Tycoon در Roblox خبر داد. پاریس هیلتون، ستاره تلویزیون رئالیتی، در دسامبر سال گذشته جزیره ای به نام دنیای پاریس را در Roblox ایجاد کرد و در شب سال نو یک مجموعه موسیقی الکترونیکی را در جزیره مجازی خود پخش کرد.

تحلیلگران بانک انگلستان در ماه اوت گفتند که دارایی های رمزنگاری می توانند نقش مهمی در متاورس داشته باشند. در اوایل سال جاری، گلدمن ساکس گفت که متاورس می تواند یک فرصت 8 تریلیون دلاری باشد. McKinsey & Company انتظار دارد که متاورس تا سال 2030، 5 تریلیون دلار تولید کند. در همین حال، سیتی پیش بینی کرده است که اقتصاد متاورس تا سال 2030 به بین 8 تا 13 تریلیون دلار برسد.

برچسب ها در این داستان

Metaverse، Roblox، Universe of Play، Walmart، تجربه‌های Walmart، بازی‌های Walmart، Walmart land، Walmart metaverse، فروشگاه Walmart metaverse، Walmart roblox، توکن‌های Walmart، اسباب‌بازی‌های Walmart، فروشگاه مجازی Walmart، Walmart’s Universe of Play

نظر شما در مورد ورود والمارت به فراجهان چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.