غنا به عنوان دومین کشور با بالاترین ریسک پیش پرداخت بدهی در سطح جهان – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] بر اساس گزارش ویژوال کاپیتالیست، غنا اکنون در فهرست کشورهایی با بالاترین ریسک نکول در سال 2022 در رتبه دوم قرار دارد. تنها چهار کشور، یعنی اوکراین 10856 واحد (bps)، آرژانتین (4470)، السالوادور (3376) و اتیوپی (3035) دارای اسپرد سوآپ پیش فرض اعتباری بالاتر از غنا با 2071 واحد در ثانیه است. السالوادور دارای

کد خبر : 231717
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
غنا به عنوان دومین کشور با بالاترین ریسک پیش پرداخت بدهی در سطح جهان – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس گزارش ویژوال کاپیتالیست، غنا اکنون در فهرست کشورهایی با بالاترین ریسک نکول در سال 2022 در رتبه دوم قرار دارد. تنها چهار کشور، یعنی اوکراین 10856 واحد (bps)، آرژانتین (4470)، السالوادور (3376) و اتیوپی (3035) دارای اسپرد سوآپ پیش فرض اعتباری بالاتر از غنا با 2071 واحد در ثانیه است.

السالوادور دارای بالاترین خطر پیش فرض است

آخرین رتبه‌بندی آسیب‌پذیری بدهی‌های دولتی Visual Capitalist نشان می‌دهد که پس از افزایش تورم به بیش از ۲۹ درصد در ژوئن، غنا، دومین اقتصاد بزرگ آفریقای غربی، اکنون به‌عنوان یکی از کشورهایی که بیشترین احتمال نکول در سال جاری را دارد، رتبه‌بندی شده است. بر اساس این داده ها، غنا اکنون در جایگاه دوم قرار دارد، درست پس از ایالت آمریکای مرکزی و اولین کشوری که ارز قانونی بیت کوین، السالوادور را ارائه کرده است.

غنا به عنوان کشوری با بالاترین ریسک نکول بدهی در سطح جهان رتبه بندی شده است
منبع: Visual Capitalist.

همانطور که داده‌های Visual Capitalist – یک ناشر آنلاین که بر روی فناوری و اقتصاد جهانی متمرکز است، نشان می‌دهد – اسپرد سوآپ پیش‌فرض اعتبار پنج ساله غنا (CDSS) 2071 واحد پایه (bps) یکی از بالاترین‌ها در سطح جهانی است. تنها چهار کشور دارای اسپرد سوآپ پیش‌فرض اعتباری بالاتر از غنا هستند: اوکراین (10856 bps)، آرژانتین (4470 bps)، السالوادور (3376 bps) و اتیوپی (3035 bps).

همانطور که توسط Investopedia توضیح داده شده است، CDS یک مشتق مالی است که به سرمایه گذار اجازه می دهد ریسک اعتباری خود را با سرمایه گذار دیگری مبادله یا جبران کند.

نسبت هزینه بهره

معیار دیگری که به احتمال نکول غنا اشاره می کند، هزینه بهره این کشور به عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی (GDP) است. بر اساس داده های سرمایه داری بصری، با سهم 7.2 درصدی، نسبت هزینه بهره غنا پس از مصر (8.2 درصد) دومین کشور در جهان است.

هنگامی که این معیارها با بدهی کشور به عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی 84.6 درصد و بازده اوراق قرضه دولتی 17.1 درصد ترکیب می شوند، غنا که در نهایت موافقت کرد از صندوق بین المللی پول (IMF) کمک بگیرد، به نظر می رسد که از آن پیروی کند. به دنبال سریلانکا که در ماه مه به تعهدات خود نپرداخت.

در همین حال، بر اساس رتبه بندی Visual Capitalist، تونس کشور آفریقایی با بالاترین ریسک نکول در سال 2022 است و پس از آن مصر است. در سطح جهانی، تونس در رتبه سوم و مصر و کنیا به ترتیب در رتبه های پنجم و ششم قرار دارند. تکمیل ده کشور برتر با بالاترین پیش فرض، نامیبیا است.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

برچسب ها در این داستان

ارز قانونی بیت کوین السالوادور، CDSS، اسپرد سوآپ پیش فرض اعتباری، مشتقات مالی، تولید ناخالص داخلی، پیش پرداخت غنا، بازده اوراق قرضه دولتی، صندوق بین المللی پول، نرخ تورم، هزینه بهره، بدهی دولتی

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.