غلامعلی پیرایرانی: مجری مناظره باید جسور باشد

[ad_1] پیرایرانی درباره ویژگی‌های مجری مناظره‌ها گفت: دوره‌های مختلفی نیاز است تا این عزیزان باتجربه شوند. یک مجری وقتی در کنار یک کاندیدا قرار می‌گیرد، باید آنقدر به مسائل احاطه و آنقدر جسارت داشته باشد تا بتواند سوالات مردم را بپرسد. اگر غیر از این باشد، ما نمی‌توانیم به این مجری اعتمادی داشته باشیم. او

کد خبر : 61500
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۷
غلامعلی پیرایرانی: مجری مناظره باید جسور باشد

[ad_1]

پیرایرانی درباره ویژگی‌های مجری مناظره‌ها گفت: دوره‌های مختلفی نیاز است تا این عزیزان باتجربه شوند. یک مجری وقتی در کنار یک کاندیدا قرار می‌گیرد، باید آنقدر به مسائل احاطه و آنقدر جسارت داشته باشد تا بتواند سوالات مردم را بپرسد. اگر غیر از این باشد، ما نمی‌توانیم به این مجری اعتمادی داشته باشیم.

او ادامه داد: حتی یک مجری نباید قبل از مصاحبه با کاندیدا، سوالاتش را مطرح کند؛ بهتر است پرسش ها را در حین مصاحبه بپرسد و با دست پر در برابر فرد مصاحبه شونده بنشیند و اگر دید که شخص به خطا می‌رود، بدون استثناء مساله را مطرح کند. اینجاست که مردم می‌توانند به چنین مجریانی و برنامه‌ای که ضبط می‌شود اعتماد کنند و صداوسیما یک برنامه نمایشی به مردم تحویل ندهد. اینگونه مسائل را باید از دیرباز در نظر می‌گرفتیم.

پیرایرانی سپس به ذکر مثالی در این زمینه پرداخت و گفت: در این دوره آقای ظهوریان را انتخاب کردند. ایشان گوینده خبر خوبی هستند اما من نمی‌دانم چقدر به مسائل مملکتی احاطه دارند؛ اما صد درصد می‌دانم با توجه به معذوریت و تواضعی که آقای ظهوریان در چهره شان آشکار است، نمی‌توانند در برابر برخی از کاندیداها قد علم کنند و ناچار هستند آنچه را که کاندیدا مطرح می‌کند با بله گفتن از آن بگذرند؛ این دست مسائل به برنامه و مجریان لطمه خواهد زد.

این گوینده باسابقه تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم مجریان اولا جسور باشند. ثانیا به تمامی مسائل مملکت آگاه باشند و ثالثا سعی کنند که حتما سوالات مردم را بپرسند و در نهایت با دقت تمام بشنوند و از میان آنچه که کاندیداها مطرح می کنند، سوال دربیاورند؛ نه اینکه سوالات از پیش تعیین شده را برایشان مشخص کنند و بعد مجری در همان محور، سوال بپرسد.

او در ادامه درباره لزوم تربیت مجریان متخصص در صداوسیما، گفت: ما در صداوسیما باید از هر قشری مجریانی داشته باشیم و خود مجریان هم باید سعی کنند در مسیری گام بردارند که در آن به تخصص برسند. اگر قرار باشد که یک مجری به تمامی رشته‌ها بپردازد، هم صداوسیما از حضور مجریان متخصص فقیر خواهد بود و هم خود مجریان در میان مردم نمی‌توانند اعتباری کسب کنند؛ بنابراین هر تشکیلاتی مثل صداوسیما وقتی مجریان یا گویندگانی را به خدمت می‌گیرد باید به کنه قضیه پی ببرد و به استعداد آن‌ها دست پیدا کند؛ ببیند در چه زمینه‌ای می‌توانند کار کنند بعد در همان زمینه آن‌ها را پرورش دهد و به کار بگمارد.

۵۸۵۸

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.