غریب آبادی: تاکنون ۴۰ هزار نفر در غزه شهید و مجروح شده‌اند

[ad_1]  کاظم غریب آبادی در نشستی در خصوص فجایع رخ داده غزه گفت: ما شاهد جنایاتی در چارچوب هم حقوق بشر و هم حقوق کیفری بین المللی هستیم.   وی افزود: انواع جنایات را رژیم صهیونیستی در یک ماه گذشته در نوار غزه انجام داده است. آنچه که در قلمروی صلاحیت حقوق بین المللی کیفری انجام

کد خبر : 426985
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۵:۵۹
غریب آبادی: تاکنون ۴۰ هزار نفر در غزه شهید و مجروح شده‌اند

[ad_1]

 کاظم غریب آبادی در نشستی در خصوص فجایع رخ داده غزه گفت: ما شاهد جنایاتی در چارچوب هم حقوق بشر و هم حقوق کیفری بین المللی هستیم.  

وی افزود: انواع جنایات را رژیم صهیونیستی در یک ماه گذشته در نوار غزه انجام داده است. آنچه که در قلمروی صلاحیت حقوق بین المللی کیفری انجام می گیرد جنایت علیه بشریت، جنایت جنگی، نسل زدایی و پاک سازی نژادی و قومی است و مصادیقش متعدد است.

غریب آبادی گفت: تاکنون  ۴۰ هزار نفر در نوار غزه شهید و مجروح شده‌اند. این یک شاخصه است از جنایاتی که گفتم که در کمتر از ۳۲ روز رخ داده است. ظرف  ۷۵ سال، ۱۰۰ هزار نفر شهید شدند و در ۳۰ روز ۱۰  هزار نفر؛ لذا این جنایت، جنایت عظیمی است که رژیم صهیونیستی اسرائیل در نوار غزه علیه مردم بی پناه فلسطین انجام می‌دهد.

غریب آبادی ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد این افراد زنان و کودکان هستند، همین زنان و کودکانی که همیشه مدعیان حقوق بشر و امریکا پرچم آنها را بالا نگه می دارند و علیه کشورهای مستقل به بهانه دفاع از حقوق زنان و کودکان  اقداماتی را علیه آنها در سازمان های بین المللی انجام می دهند ولی اینجا زنان و کودکان کشته  و سلاحی می شوند و نهادهای حقوق بشری و مدعیان حقوق بشر و متولیان سازمان های بین المللی انگار که اتفاقی نیفتاده است و حقوق بین الملل نقض نشده است.

وی با اشاره به انتقال اجباری جمعیت گفت: در همین ۳۲ روز گذشته نزدیک به یک  و نیم میلیون نفر به صورت داخلی آواره و جابجا شدند و مصادیق جنایات کیفری بین المللی است و به کارگیری سلاح‌های سمی و ممنوعه از مصادیق این جنایات است.  محاصره و حبس کردن جمعیت نیز از دیگر جنایات است و وزیر دفاع رژیم صهیونیستی گفته  که ما آب و برق  و سوخت غزه را کامل قطع می کنیم و تا الان هم قطع کردند. البته غزه همیشه در محاصره بوده است ولی این سری خودشان اظهار کرده اند که این کار را می کنیم و این از مصادیق جنایات بین المللی کیفری است. نه تنها قطع کرده اند بلکه اجازه نمی دهند  کمک‌های بشر دوستانه وارد نوار غزه شوند.  

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.