غرامت استراماچونی چقدر است؟ – خبرآنلاین

از روز گذشته، شایعه عجیبی پیرامون شکایت آندره آ استراماچونی ایتالیایی از تیم استقلال مطرح شد. طبق این شایعه اگر این سرمربی ایتالیایی تا پایان تیرماه سال جاری(۱۴۰۰) موفق به همکاری با هیچ تیمی نشود، باشگاه استقلال باید مبلغ یک میلیون یورو به عنوان غرامت به او می‌پرداخت! نکته اصلی درباره شکایت استراماچونی به فیفا

کد خبر : 50394
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
غرامت استراماچونی چقدر است؟ – خبرآنلاین



از روز گذشته، شایعه عجیبی پیرامون شکایت آندره آ استراماچونی ایتالیایی از تیم استقلال مطرح شد. طبق این شایعه اگر این سرمربی ایتالیایی تا پایان تیرماه سال جاری(۱۴۰۰) موفق به همکاری با هیچ تیمی نشود، باشگاه استقلال باید مبلغ یک میلیون یورو به عنوان غرامت به او می‌پرداخت!

نکته اصلی درباره شکایت استراماچونی به فیفا این است که او در ماه‌های پایانی سال گذشته خواستار دریافت مطالباتش بود و باشگاه استقلال درخواست کرده تا گراندز یا مشروح این رای ابلاغ شود که به تازگی گراندز اعلام شده و آنها هم ۲۱ روز فرصت دارند تا به آن اعتراض کنند.

شایعه پرداخت غرامت یک میلیون یورویی، همینطور عنوان شد که استقلال نباید هیچگونه غرامتی به این سرزمین بپردازد که باشگاه این موضوع نیز صحت ندارد. طلب استراماچونی از استقلال حدود ۴۰۰ هزار یورو بود که او مطابق بنده ۳ ماده ۶ قراردادش درخواست غرامت کرد و در شکایتش به فیفا این رقم به یک میلیون و دویست و هشتاد هزار یورو رسید.

در صورت فسخ موجه سرمربی و یا اخراج استراماچونی و دستیاران، باشگاه استقلال می‌بایست مبلغ مابقی مدت قرارداد را پرداخت نماید. نکته بسیار قابل‌توجه آن است که اگر باشگاه استقلال پیش از 10 تیرماه 1399 استراماچونی را اخراج نماید یا استراماچونی قرارداد را به‌صورت موجه فسخ نماید، 20 درصد کل قرارداد را علاوه بر مبلغ فوق‌الذکر باید بپردازد. استقلال اکنون در این شرایط قرارگرفته و می‌بایست علاوه بر دستمزد مدت باقیمانده، 20 درصد کل قرارداد، یعنی 2 فصل کامل را نیز بپردازد.

252 252



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.