غذا برای RBA Hawks – تورم استرالیا به بالاترین حد خود در 30 سال گذشته رسید

[ad_1] معامله گران AUD یک روز کامل قیمت گذاری را در تغییرات اقتصادی پیش رو دارند، پس از اینکه استرالیا تورم بالاتر از حد انتظار 6.1 درصدی را برای سه ماهه دوم گزارش کرد. افزایش تورم خوراکی برای شاهین های بانک مرکزی استرالیا (RBA) است و انتظارات بازار مبنی بر افزایش 0.75 درصدی نرخ بهره

کد خبر : 234402
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
غذا برای RBA Hawks – تورم استرالیا به بالاترین حد خود در 30 سال گذشته رسید

[ad_1]

معامله گران AUD یک روز کامل قیمت گذاری را در تغییرات اقتصادی پیش رو دارند، پس از اینکه استرالیا تورم بالاتر از حد انتظار 6.1 درصدی را برای سه ماهه دوم گزارش کرد. افزایش تورم خوراکی برای شاهین های بانک مرکزی استرالیا (RBA) است و انتظارات بازار مبنی بر افزایش 0.75 درصدی نرخ بهره در نشست بانک مرکزی در ماه اوت را افزایش می دهد.

استرالیا همچنین فردا، پنجشنبه 28 ژوئیه، خرده فروشی ماه به ماه را گزارش می دهد. بر اساس این فرض که مصرف کنندگان نسبت به قیمت های بالا که بر بودجه خانوار تأثیر می گذارد، محتاط تر هستند، انتظار می رود این شاخص از 0.9 درصد در ماه مه به 0.5 درصد در ژوئن کاهش یابد. .

از آنجایی که این تحولات سریع هستند، ممکن است در جفت ارزهای AUD نوسانی وجود داشته باشد.

محرک های حمایت و مقاومت USD

معامله‌گران دلار آمریکا با باد مخالفی روبرو هستند که از جهت‌های مخالف می‌آیند، زیرا انتظار می‌رود که فدرال رزرو نرخ بهره کلیدی را امروز از 1.75 درصد به 2.5 درصد افزایش دهد. نرخ‌های بهره بالاتر می‌تواند به دلار برای تأکید بر قدرت آن کمک کند. نوسانات احتمالی حاصل از قرائت تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم در 28 ژوئیه می تواند به معنای یک چرخش برای دلار باشد اگر بزرگترین اقتصاد جهان وارد رکود فنی شود، همانطور که به طور گسترده انتظار می رود.

عامل دیگری که معامله گران دلار باید در نظر بگیرند، معیار سفارشات کالاهای بادوام برای ماه ژوئن است که قرار است اواخر امروز منتشر شود. انتظار می رود سفارشات کالاهای بادوام از 0.8 درصد در ماه مه به منفی 0.4 درصد در ژوئن کاهش یابد که منعکس کننده تأثیر تورم بالاتر بر بودجه خانوارها و شرکت ها است. اگر معیار صعودی را شگفت زده کند، دلار آمریکا می تواند حمایت بیشتری را شاهد باشد. به نظر می رسد شرایط اقتصادی به سمت نزولی اشاره می کند که به معنای باد مخالف بالقوه دیگری برای دلار است.

یکی دیگر از سناریوهای پیچیده اقتصادی، یورو را در بر می گیرد زیرا منطقه یورو شاخص اولیه هماهنگ قیمت مصرف کننده (CPI) را برای ماه جولای منتشر می کند. معامله گران یورو در حال حاضر چیزهای زیادی برای قیمت گذاری در اثر رشد کندتر و درگیری در اوکراین در دست دارند. اگر معیار CPI سالانه از 8.2 درصد به 8.1 درصد مطابق انتظار کاهش یابد، می تواند از یورو حمایت کند.

برای رویدادهای تجاری بیشتر، Calendar Admirals Forex را نشانه گذاری کنید.

اشاره کوتاه

چگونه معیارهای اقتصادی را بخوانیم؟

معیارهای اقتصادی بسته به دیدگاه معامله گر می توانند معانی مختلفی برای معاملات ارز داشته باشند. اگر نسبت به یک ارز معین صعودی هستید، ممکن است بر اساس این باور اصلی که ارزش آن در بلندمدت به دست می‌آید، یک موقعیت طولانی داشته باشید. رویکرد نزولی به یک ارز معین می تواند به معنای کوتاه آمدن باشد، به عبارت دیگر، فروش ارز با این باور اصلی که ارزش آن کاهش می یابد.

در وضعیت فعلی شرایط اقتصادی فشار و کشش، معامله گران همچنین باید بیاموزند که چگونه با نوسانات مدیریت کنند، زیرا یکی از انتشارات اقتصادی متناقض به دنبال دیگری می آید. افزایش نرخ بهره می تواند برای یک ارز صعودی باشد، اما کاهش تولید ناخالص داخلی می تواند نزولی باشد. در این شرایط نوسان، مدیریت ریسک و تکنیک‌های پوشش ریسک فاکتورهای مهمی هستند، زیرا خوانش‌های معیار و انتظارات می‌تواند دور از انتظار باشد.

Admirals طیف گسترده ای از وبینارهای آموزشی و تحلیلی را ارائه می دهد. برای ملاقات و تعامل با معامله گران خبره، به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.