عیسی آل‌کثیر و دردسری به نام شادی پس از گل!

سپهر ستاری: بدون شک اگر بخواهید خبرسازترین بازیکنان فوتبال ایران در یک سال اخیر را نام ببرید باید برای نام عیسی آل‌کثیر یک جای خالی کنار بگذارید؛ مهاجم گلزن قرمزها که در این یک سال به اندازه تمام عمر فوتبالی‌اش خبرساز شده و به دلایل مختلف نامش در صدر اخبار قرار گرفته است. یک سال قبل

کد خبر : 55546
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۷:۲۱
عیسی آل‌کثیر و دردسری به نام شادی پس از گل!


سپهر ستاری: بدون شک اگر بخواهید خبرسازترین بازیکنان فوتبال ایران در یک سال اخیر را نام ببرید باید برای نام عیسی آل‌کثیر یک جای خالی کنار بگذارید؛ مهاجم گلزن قرمزها که در این یک سال به اندازه تمام عمر فوتبالی‌اش خبرساز شده و به دلایل مختلف نامش در صدر اخبار قرار گرفته است.

یک سال قبل در چنین روزهایی آل‌کثیر مهاجم اول تیم صنعت نفت آبادان بود و با عملکرد نسبتا خوب در لیگ نوزدهم توجه یحیی گل‌محمدی را به خود جلب کرد و پس از پایان فصل طولنی فوتبال ایران در نهایت پرسپولیسی شد و پیراهن شماره 72 این تیم را بر تن کرد. حضور عیسی در پرسپولیس با آغاز دوباره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا همراه شده و آن‌جا بود که مهاجم جنوبی قرمزها با درخشش در این مسابقات توانست جایگاه ویژه‌ای برای خود دست و پا کند. درخشش و گلزنی مقابل السد و پاختاکور و رساندن پرسپولیس به فینال مسابقات غرب آسیا از آل‌کثیر یک چهره ویژه ساخت اما یک اتفاق تلخ ورق را برای مهاجم سرخپوشان برگرداند.

خوش‌حالی پس از گل عیسی مقابل پاختاکور که خودش مدعی بود به خاطر برادرزاده‌اش بوده باعث محرومیت شش ماهه این مهاجم شد تا او در شرایطی که در اوج آمادگی به سر می‌برد خانه‌نشین شود و دو بازی حساس تیمش را هم از دست بدهد. پس از این اتفاق پرسپولیسی‌ها شدیدا نسبت به این تصمیم AFC معترض شدند اما علی‌رغم سخت‌گیری شدید آن‌ها در این ماجرا، خود عیسی هم تا حدودی مقصر بود و باید کمی در انتخاب خوش‌حالی خود دقت می‌کرد.

شماره 72 پرسپولیس پس از محرومیت یک بار دیگر هم نزدیک بود خودش را به دردسر بیاندازد که در نهایت از محرومیت دوباره نجات یافت. داستان به حضور او در برنامه فوتبال برتر برمی‌گردد که آل‌کثیر در آن به صراحت مدعی شد به صورت پنهانی در اردوی پرسپولیس حاضر شده و همین صحبتش نزدیک بود دردسر جدیدی درست کند.

در نهایت اما 14 فروردین 1400 محرومیت ستاره پرسپولیس به پایان رسید و او با دنیایی از انگیزه کارش را از سر گرفت. گلزنی مقابل نساجی پیش از آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شروع دوباره درخشش این بازیکن بود و او در آسیا هم عملکرد مثبتی از خود به جای گذاشت. عیسی در بازگشت به لیگ برتر مقابل سپاهان هم گلزنی کرد و اوج کارش زدن گل برتری پرسپولیس در دربی 95 مقابل رقیب سنتی بود.

آل‌کثیر که مشخص بود برای این بازی انگیزه‌های فراوانی دارد حسابی خوش‌حالی کرد و گویا این موضوع به مذاق استقلالی‌ها خوش نیامد تا شادی گل ستاره پرسپولیس بار دیگر خبرساز شود و  اکنون شایعات فراوانی درباره محرومیت دوباره مهاجم گلزن پرسپولیس شنیده می‌شود.

صرف نظر از این‌که شادی گل عیسی توهین‌آمیز بوده یا نه، به نظر می‌رسد این روزها همه روی این موضوع حساس شده‌اند و مهاجم پرسپولیس باید بیش از گذشته حواس خود را جمع کند. به خصوص که او قرار است باز هم در مسابقات بین‌المللی پرسپولیس را همراهی کند و با توجه به سابقه قبلی‌اش دیگر نباید اشتباهی مرتکب شود چرا که محرومیت دوباره می‌تواند فوتبال این مهاجم 32 ساله را با خطر جدی مواجه کند.

عیسی آل‌کثیر و دردسری به نام شادی پس از گل!

بیشتر بخوانید:

واکنش آل کثیر به شکایت استقلال 

کریستیانو رونالدو مقابل استقلال بازی می‌کند؟ 

ضربه‌ای که دایی و بایرن را شوکه کرد/عکس

258 41



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.