عکس | مشخصات موشک پیشرفته انگلیسی در اوکراین

موشک بریمستون توسط یک رادار میلیمتری-موجی دوگانه فعال و لیزر نیمه فعال هدایت می شود و این یعنی اینکه می توان در تمامی شرایط آب و هوایی و در طول شب نیز می توان از آن استفاده نمود. همچنین یک سیستم هدایت و مسیریابی اینرسیال خودکار در این موشک طراحی شده که پیش از شروع

کد خبر : 287119
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۰۷
عکس | مشخصات موشک پیشرفته انگلیسی در اوکراین


موشک بریمستون توسط یک رادار میلیمتری-موجی دوگانه فعال و لیزر نیمه فعال هدایت می شود و این یعنی اینکه می توان در تمامی شرایط آب و هوایی و در طول شب نیز می توان از آن استفاده نمود.

همچنین یک سیستم هدایت و مسیریابی اینرسیال خودکار در این موشک طراحی شده که پیش از شروع جستجوی خودکار برای پیدا کردن هدف، آن را به منطقه کلی هدف خواهد رساند.

عکس | انگلیس این موشک پیشرفته‌ را به اوکراین می‌دهد

کلاهک موشک Brimstone دارای یک خرج انفجاری دوگانه با مدهای فیوزی متفاوت تاخیری و مجاورتی است. نسخه هواپرتاب این موشک توانایی نابود کردن اهدافی در فاصله ۷ تا ۲۵ کیلومتری را داشته و برد حداکثری نسخه سطح پرتاب نیز تاکنون اعلام نشده است اما گمان می رود که از برد نسخه هوا پرتاب کمتر باشد.

این موشک ضد زره پیشرفته یک موشک تهاجمی سبک وزن است که برای درگیری با اهداف متحرک با سرعت بالا یا کشتی ها طراحی شده است اما از سیستم های موسوم به «یک موشک چندین پلتفرم» است که می تواند علیه پلتفرم های مختلفی از جت های جنگنده تا هلیکوپترهای تهاجمی، سیستم های هوایی کنترل از راه دور، تا خودروهای زرهی به کار گرفته شود. این موشک امکان پرتاب از لانچرهای زمینی ثابت و متحرک را داشته و در صورت پرتاب از آسمان به یک موشک ضد زره برد بلند تبدیل می شود که به هواپیماهای بریتانیای توانایی درگیری با تانک ها و خودروهای زرهی در پشت خطوط دفاعی دشمن را می دهد. سایز و وزن کم این موشک به آن امکان می دهد که در هلیکوپترها و هواپیماهای بال ثابت بسیاری به کار گرفته شود.

عکس | انگلیس این موشک پیشرفته‌ را به اوکراین می‌دهد

همچنین Brimstone دارای یک کلاهک ضد تانک دوگانه با قدرت انفجاری بالاست که توانایی نفوذ به زره های واکنشی انفجاری را داراست. خرج انفجاری جلویی باعث انفجار اولیه زره شده و راه را برای خرج انفجاری اصلی برای نفوذ دارت ضد تانک فراهم می کند. نسخه جدید Brimstone 2 دارای دقت بالا و خسارت جانبی کمتری است و از یک تکنولوژی جستجوی سنسوری دوگانه جدید استفاده می کند که شامل سنسورهای راداری SAL و mmW است.

این نسخه ۱.۸ متری دارای ۵۲.۷ کیلوگرم وزن و قطر ۰.۱۸ متر است. تولید این نسخه از جولای ۲۰۱۴ آغاز شده و در جولای ۲۰۱۶ به صورت گسترده برای به کار گرفتن روی جنگنده های بریتانیایی Tornado GR4 به کار گرفته شد. در مارس ۲۰۱۹ بود که نسخه سوم با نام Brimstone 3 به عنوان یک سیستم موشک با دقت بسیار بسیار بالا با موفقیت در سوئد تست شد. تازه ترین نسخه دارای تجهیزات پیشرفته تری است که توانایی سطح به هوای این موشک را بالاتر می برد.

۵۸۵۸



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.