عکس| مسی آماده شکستن رکورد مایکل جردن

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برنده هشت توپ طلا، کلکسیون مدال‌ها و جام‌های خودش را در قطر تکمیل کرد، زمانی که او با آرژانتین به مقام قهرمانی جام جهانی رسید. مسی توپ طلای این مسابقات را نیز دریافت کرد و هفت گل حیاتی را هم برای آلبی‌سلسته در جام جهانی به ثمر رساند. شش پیراهنی

کد خبر : 433058
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۲۷
عکس| مسی آماده شکستن رکورد مایکل جردن

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برنده هشت توپ طلا، کلکسیون مدال‌ها و جام‌های خودش را در قطر تکمیل کرد، زمانی که او با آرژانتین به مقام قهرمانی جام جهانی رسید. مسی توپ طلای این مسابقات را نیز دریافت کرد و هفت گل حیاتی را هم برای آلبی‌سلسته در جام جهانی به ثمر رساند. شش پیراهنی که او در مسیر بالا بردن مشهورترین جام فوتبال دنیا به تن داشت، حالا زیر چکشِ یکی از معتبرترین حراجی‌های جهان می‌رود. حراج نیویورک در حال آماده شدن برای فروش پیراهن‌هایی است که مسی در نیمه اول دیدار فینال با فرانسه، بازی نیمه نهایی با کرواسی، یک چهارم نهایی حماسی مقابل هلند، بازی مرحله یک هشتم نهایی آرژانتین مقابل استرالیا و دو بازی مرحله گروهی آلبی‌سلسته آن را پوشیده است.

عکس| مسی آماده شکستن رکورد مایکل جردن

بخشی از وجوه جمع‌آوری‌شده صرف امور خیریه می‌شود و گفته می‌شود در صورت فروش بیش از 8 میلیون پوند (10 میلیون دلار) یک رکورد شکسته خواهد شد. رکورد فعلی برای فروش چنین پیراهن‌هایی از اسطوره‌های دنیای ورزش، 8.1 میلیون پوند (10 میلیون دلار) است. این مبلغ با پیراهن نمادین شیکاگو بولزِ مایکل جردن از اولین بازی فینال NBA در سال 1998 است که در سپتامبر 2022 به این رقم فروخته شد. هنوز تاریخ دقیقی برای این حراجی مشخص نشده، اما قرار است تاریخ فروش پیراهن‌های لئو مسی بین 30 نوامبر تا 14 دسامبر باشد.

گفتنی است رکورد فروش یک پیراهن لیونل مسی به پیراهن ال‌کلاسیکوی او در 2017 برمی‌گردد که در آن بازی لئو موفق به گلزنی برابر رئال مادرید شد و پیراهنش به قیمت 360 هزار پوند به فروش رسید. از مایکل جردن که بگذریم، پیراهن دیگو آرماندو مارادونا در جام جهانی 1986 مکزیک و بازی او برابر انگلیس که گل “دست خدا” را به ثمر رساند در سال 2022 به قیمت 7.1 میلیون پوند (9 میلیون دلار) توسط یک پیشنهاد دهنده ناشناس خریداری شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.