عکس | رونمایی از شماتیک و ویژگی های کراس اوور ارزان جانشین پژو ۲۰۶ !

خودروی TF21 نخستین بار در خردادماه سال جاری و در قالب چند طرح اولیه به نمایش گذاشته شد. این ماشین قرار بوداواخر تابستان به بازار معرفی شود، ولی رونمایی از آن به تعویق افتاد. با این حال، مدیرعامل ایران‌خودرو چندی پیش درمراسم پایان تولید سمند و پژو ۴۰۵ به تاریخ رونمایی رسمی از هاچبک TF21‌

کد خبر : 263215
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
عکس | رونمایی از شماتیک و ویژگی های کراس اوور ارزان جانشین پژو ۲۰۶ !


خودروی TF21 نخستین بار در خردادماه سال جاری و در قالب چند طرح اولیه به نمایش گذاشته شد. این ماشین قرار بوداواخر تابستان به بازار معرفی شود، ولی رونمایی از آن به تعویق افتاد. با این حال، مدیرعامل ایران‌خودرو چندی پیش درمراسم پایان تولید سمند و پژو ۴۰۵ به تاریخ رونمایی رسمی از هاچبک TF21‌ اشاره کرد. این ماشین طی چند روز آیندهبه طور عمومی معرفی می شود و براساس اطلاعات اولیه، یک کراس اوور جمع و جور است که بر مبنای پلت فرم 206 و درداخل کشور توسعه داده شده است.

ایران‌خودرو در بهمن سال گذشته استراتژی جدیدی را با هدف ارتقا و بهبود کیفیت محصولات و افزایش رضایت مشتریانخود در پیش گرفت. این برنامه با حذف خودروهای از دور خارج‌شده مثل سمند و پژو ۴۰۵ و تولید ماشین‌های باکیفیت ومطابق با فناوری‌های روز، یعنی ریرا و TF21 کلید خورد. البته با توجه به وعده‌های قبلی، حداقل ۵ خودروی جدید دیگر طی۲ الی ۳ سال آینده توسط ایران‌خودرو به بازار معرفی خواهند شد.

حال که تنها چند روز به موعد رونمایی رسمی از هاچبک TF21‌ باقی مانده، بد نیست نگاهی به مشخصات احتمالی اینخودرو بیندازیم.

هاچبک TF21 یک محصول رده B به حساب می‌آید که در سال آینده به عنوان جانشین مستقیم پژو ۲۰۶ روانه بازارمی‌شود. این خودرو در تیپ‌های متعدد در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. تی اف ۲۱ در پایه‌ترین مدل به موتور TU3A وگیربکس ۵ سرعته دستی مجهز است. این موتور به پیشرانه کاربردی در پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو ۲۰۶ تیپ ۳ شباهت دارد. همچنین گفته می‌شود مدل فول آپشن TF21 از پیشرانه 3F ایپکو استفاده می‌کند که به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصلاست.

مدیرعامل ایران‌خودرو طی مراسم پایان تولید سمند و پژو ۴۰۵ که به تازگی برگزار شده، علاوه بر اعلام تاریخ رونمایی ازTF21 اطلاعاتی را درباره نخستین کراس اوور ملی این شرکت، یعنی ریرا به اشتراک گذاشت. طبق اظهارات این مسئولمحترم، ۴۷ دستگاه ریرا تا ۱۰ روز آینده برای انجام تست‌های فنی تولید خواهد شد.

۴۱۴۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.