عکس | رفیق علی دایی در VIP؛ آقای اسطوره در جستجوی شهریار

[ad_1] ماتئوس که خاطرات تلخ و شیرین زیاری از جام‌های جهانی دارد و توانسته با کشورش یک بار فاتح این جام شود علاوه بر حضور در مراسم قرعه کشی جام جهانی، در مراسم افتتاحیه هم حضور داشت و شاهد شکست میزبان در اولین بازی جام بود. ماتئوس ویترین کاملی از افتخارات باشگاهی و ملی را

کد خبر : 283536
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 نوامبر 2022 - 1:56
عکس | رفیق علی دایی در VIP؛ آقای اسطوره در جستجوی شهریار

[ad_1]

ماتئوس که خاطرات تلخ و شیرین زیاری از جام‌های جهانی دارد و توانسته با کشورش یک بار فاتح این جام شود علاوه بر حضور در مراسم قرعه کشی جام جهانی، در مراسم افتتاحیه هم حضور داشت و شاهد شکست میزبان در اولین بازی جام بود.

ماتئوس ویترین کاملی از افتخارات باشگاهی و ملی را دارد و با آلمان‌ها هم فاتح یورو شده و هم پس از شکست تلخ برابر آرژانتین در فینال ۱۹۸۶ توانسته ۴ سال بعد انتقام بگیرد و قهرمان جهان شود.
بازیکنی که هم در پست شماره 10 بازی کرد و رفته رفته با بالا رفتن سن به عقب زمین رانده شد و در اواخر دوران بازی خود در پست مدافع میانی هم بازی کرد.

لوتار ماتئوس رابطه خیلی خوبی با علی دایی، اسطوره فوتبال ایران هم دارد و این امر را در مراسم قرعه کشی جام جهانی قطر به همه نشان داده بود. او در آخرین سفر خود به ایران هم پس از ورود به کشور در مقابل خبرنگاران سراغ دایی را گرفته بود و به شوخی گفته بود که علی جواب تماس‌هایم را نداده است و به او بگویید که من به ایران آمدم.

حالا احتمالا در آن‌جا هم باز سراغ دوست قدیمی خود را که برای جام جهانی به قطر سفر نکرده را بگیرد.

عکس | رفیق علی دایی در VIP البیت؛ آقای اسطوره در جستجوی شهریار

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.