عکس‌| خوش‌گذرانی بکام با ستاره رئال؛ او بمب بعدی اینتر میامی است؟!

[ad_1] دیوید بکام به مبارزه ادامه می‌دهد تا یکی از آن تیم‌های فوق‌العاده را ایجاد کند، اما در آن سوی آب‌ها با برخی از بزرگترین کهنه‌سربازان ۲۰ سال اخیر. اینترمیامی در حال حاضر لیونل مسی را در اختیار دارد که تاثیر او در فوتبال آمریکا فوری بوده است. بکام همچنین سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا

کد خبر : 396691
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
عکس‌| خوش‌گذرانی بکام با ستاره رئال؛ او بمب بعدی اینتر میامی است؟!

[ad_1]

دیوید بکام به مبارزه ادامه می‌دهد تا یکی از آن تیم‌های فوق‌العاده را ایجاد کند، اما در آن سوی آب‌ها با برخی از بزرگترین کهنه‌سربازان ۲۰ سال اخیر. اینترمیامی در حال حاضر لیونل مسی را در اختیار دارد که تاثیر او در فوتبال آمریکا فوری بوده است. بکام همچنین سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا را آورد تا لئو در داخل و خارج از زمین حمایت بیشتری داشته باشد. بکام ناخواسته به یکی از بهترین رئیس‌های حال حاضر فوتبال جهان تبدیل شده است.

پیش از این شایعاتی مبنی بر نزدیک شدن آندرس اینیستا و لوئیس سوارس به اینترمیامی وجود داشت، اما هیچ کدام از این انتقال‌ها تاکنون اتفاق نیفتاده است. تصاویر اخیر دیوید بکام شایعات زیادی را در مورد قرارداد جدید او به وجود آورد.

در اوایل هفته، دیوید بکام در جزیره شیپان کرواسی به همراه لوکا مودریچ دیده شد. تصاویر این دو هافبک در کنار هم به سرعت در سراسر اینترنت پخش شد و هوادارانی که آنجا بودند هم با این دو ستاره عکس گرفتند. بدون شک این ملاقات از قبل برنامه‌ریزی شده بود زیرا آنها کل آخر هفته‌ با هم گذراندند. اگرچه جذب لوکا مودریچ در این فصل برای اینترمیامی امکان‌پذیر نیست، اما به نظر می‌رسد بکام زمینه را برای همکاری احتمالی لوکا و لئو مسی فراهم می‌کند.

عکس| خوشگذرانی بکام و مودریچ در کرواسی/ این بازیکن در کنار مسی قرار می‌گیرد؟

مودریچ در زمانی که قراردادش در سال ۲۰۲۴ به پایان برسد، می‌تواند بدون پرداخت هزینه به هر باشگاهی که انتخاب می‌کند برود. فلورنتینو پرس از تمام خدماتی که مودریچ برای باشگاه انجام داده سپاسگزار است و مانع رفتن او نمی‌شود. در میان ورود تعداد زیادی هافبک جوان، لوکا مودریچ قطعا دقایق بسیار کمتری در زمین خواهد داشت. اگر بخواهد برای مدتی بیشتر به فوتبال ملی ادامه دهد باید در باشگاهی بازی کند که تا آنجا که ممکن است فعال باشد و وقت بازی داشته باشد. بعید نیست که این ستاره در سال ۲۰۲۴ پیراهن صورتی میامی را بر تن کند.

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.