عکس | جهانبخش ترکاند ولی شادی نکرد!

دیدار هفته بیستم اردیویژه جای فرصت‌سوزی شاگردان آرنه اشلوت نبود. آنها در ورزشگاه 50 هزار نفری دی‌کویپ میهمان شاگردان فن‌نیستل روی بودند و در صورت شکست در این مسابقه فاصله آنها در صدر جدول نه تنها با این رقیب که با تیم‌های آلکمار و آژاکس که تعقیب‌کننده جدی فاینورد هستند به حالت هشدار می‌رسید.با این

کد خبر : 316101
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
عکس | جهانبخش ترکاند ولی شادی نکرد!


دیدار هفته بیستم اردیویژه جای فرصت‌سوزی شاگردان آرنه اشلوت نبود. آنها در ورزشگاه 50 هزار نفری دی‌کویپ میهمان شاگردان فن‌نیستل روی بودند و در صورت شکست در این مسابقه فاصله آنها در صدر جدول نه تنها با این رقیب که با تیم‌های آلکمار و آژاکس که تعقیب‌کننده جدی فاینورد هستند به حالت هشدار می‌رسید.
با این حال این پی‌اس‌وی بود که در ورزشگاه مملو از تماشاگر اکویپ با حمایت هوادارانش بهتر از میهمانش ظاهر شد و خیلی زود روی یکی از حملات خود با ضربه انور القاضی به گل اول در دقیقه 8 دست پیدا کرد. در ادامه مصدومیت انور و یکی دیگر از بازیکنان آیندهوون شرایط را برای فن‌نیستل روی و شاگردانش سخت‌ کرد، ولی آنها ضمن حفظ نتیجه در نیمه دوم هم پس از دو تعویضی که مهاجم سابق منچستریونایتد انجام داد، در دقیقه 68 به گل دوم هم دست پیدا کردند تا در روزی که 35 مرتبه به دروازه میهمان خود ضربه زدند و 7 بار ضرباتشان در چارچوب بود، 2 مرتبه هم موفق به گلزنی شده باشند.

چند دقیقه اما پیش از گل دوم آیندهوون دو اتفاق مهم در سرنوشت این بازی رخ داده بود؛ یکی تعویض علیرضا جهانبخش در دقیقه 62 که همزمان با ازکوئل بالاده وارد زمین شد و دیگری اخراج آرماندو اوبیسپو که به دلیل بازی خطرناک به طور مستقیم با کارت قرمز داور مسابقه جریمه شد. اگرچه این اخراج چند دقیقه بعد با گل تورگان هازارد خرید جدید فاینوردی‌ها در نیم فصل خیلی به چشم نیامد، اما در 20 دقیقه پایانی شرایط به طور کلی تغییر کرد.
فاینوردی‌ها که نمی‌خواستند موقعیت‌شان در صدر جدول بیشتر از این به مخاطره بیفتد، با وجود تفکر دفاعی‌ای که با آن به زمین وارد شده بودند، حملات خود را آغاز کردند و سرانجام روی یک ارسال از سمت راست خط دفاعی میزبان به گل رسیدند؛ گلی که در دقیقه 81 با حرکت سریع و پرش تماشایی جهانبخش که نزدیکی‌های نقطه کرنر بالاتر از مدافع حریف بلند شد و ضربه سر خود را به کنج دروازه فرستاد، ثبت شد.

1798695

نکته جالب درباره این نمایش درخشان جهانبخش اینکه او نه تنها روی گل اول که سعی داشت سریع توپ را برای شروع دوباره بازی به وسط زمین ببرد، شادی نکرد که صورت او روی گل دوم هم طوری بود که انگار نه انگار ستاره فاینوردی‌ها در یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل شده است.

پس از به حداقل رسیدن اختلاف، حملات بازیکنان فاینورد در جو فوق العاده‌ ورزشگاه اکویپ، در حالی که هواداران فاینورد پشت دروازه پی‌اس‌وی آیندهوون بودند، ادامه پیدا کرد و سرانجام در حالی که داور 9 دقیقه وقت اضافی اعلام کرده بود، جهانبخش یکبار دیگر به داد تیمش رسید و اینبار با حرکتی در عرض محوطه جریمه و ضربه‌ای فنی با پای راست که توپ را به گوشه دروازه بنیتز فرستاد، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
بازی در سه دقیقه پایانی هیجان انگیز دنبال شد و هر دو تیم برای زدن گل سوم تلاش کردند ولی درنهایت سوت پایان مسابقه در یکی از مسابقات حساس و مهیج فصل اردیویژه در حالی به صدا در آمد که فاینوردی‌ها توانستند با درخشش علیرضا جهانبخش یک امتیاز از ورزشگاه اکویپ با خود به خانه ببرند و در سوی دیگر پی‌اس‌وی که در وقت‌های اضافی سه امتیاز سرنوشت‌ساز مسابقه را از دست داد، 39 امتیازی باقی ماند تا چشم به روزها و بازی‌های آینده داشته باشد.

258 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.