عکس| بمب پرسپولیس رسما ترکید

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دقایقی بعد از ورود محمد خدابنده‌لو به ساختمان باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس با انتشار جمله «محمد اینجاست، عضوی از ارتش سرخ» خبر از امضای قرارداد با این بازیکن داد. به نقل از ورزش سه هافبک سابق مس رفسنجان که در روزهای گذشته برای جدایی با این تیم به توافق رسید،

کد خبر : 469180
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۴:۳۷
عکس| بمب پرسپولیس رسما ترکید

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دقایقی بعد از ورود محمد خدابنده‌لو به ساختمان باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس با انتشار جمله «محمد اینجاست، عضوی از ارتش سرخ» خبر از امضای قرارداد با این بازیکن داد.

به نقل از ورزش سه هافبک سابق مس رفسنجان که در روزهای گذشته برای جدایی با این تیم به توافق رسید، امروز بعد از واریز بخشی از مبلغ رضایتنامه به این باشگاه موفق شد نظر این باشگاه را جلب کند و از جمع شاگردان نویدکیا جدا شود.

او در لیگ برتر امکان حضور در ۱۳ بازی پرسپولیس را خواهد داشت و البته قرارداد این بازیکن ۲۴ ساله برای فصل آینده نیز برقرار خواهد بود تا او دوره جدیدی را برای خود استارت بزند

عکس| بمب پرسپولیس رسما ترکید

1994267

نکته جالب در مورد خدا بنده اینکه او از گذشته هواداران پرسپولیس بوده و حتی برای حمایت از این تیم به ورزشگاه نیز رفته بود اما حالا بعد از چند فصل حسرت بازی در پرسپولیس، پیراهن تیم محبوبش را برتن خواهد کرد.

خدا بنده لو در آکادمی پیکان پرورش یافت و در لیگ نوزدهم توسط حسین فرکی به کار گرفته شد اما در لیگ بیستم اوج فوتبال او بود که توسط مهدی تارتار به ترکیب اصلی تیمش راه یافت و نظرها را به خود جلب کرد. او سپس با تارتار به ذوب‌آهن رفت و در ادامه پیشنهاد وسوسه برانگیز گل‌گهر و مس رفسنجان او را به کرمان برد.

حالا این بازیکن که توانایی بازی پست هافبک مرکزی و هجومی را دارد و نقش بازیساز را به خوبی ایفا می‌کند، در لیست بزرگسالان پرسپولیس حضور خواهد داشت و به عنوان بازیکنی ۲۴ ساله و خوش آتیه در مرکز میدان قرمزها بازی خواهد کرد.

۲۵۷ ۲۵۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.