عکس| اینتر پشت مهدی طارمی درآمد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو پرتغال برای دومین هفته متوالی تصمیم به کنار گذاشتن مهدی طارمی گرفت تا این تیم متحمل شکست یک بر صفر مقابل استوریل شود. به نقل از مهر سرمربی پرتغالی که ابتدا از طارمی حمایت کرده بود حالا رفته رفته او را کنار می‌گذارد تا در

کد خبر : 480029
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
عکس| اینتر پشت مهدی طارمی درآمد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو پرتغال برای دومین هفته متوالی تصمیم به کنار گذاشتن مهدی طارمی گرفت تا این تیم متحمل شکست یک بر صفر مقابل استوریل شود.

به نقل از مهر سرمربی پرتغالی که ابتدا از طارمی حمایت کرده بود حالا رفته رفته او را کنار می‌گذارد تا در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن به تیمش یاد دهد بدون طارمی هم باید برنده شوند. با این حال پورتو که همیشه یکی از مدعیان قهرمانی بود نه تنها قافیه را به حریفان سنتی خود نظیر اسپورتینگ و بنفیکا باخته است بلکه جایگاه سومی اش را هم متزلزل می‌بیند.

حالا نشریات معتبر فوتبال ایتالیا با کنایه به تصمیم کونسیسائو مبنی بر کنار گذاشتن طارمی از او به عنوان خرید قطعی اینتر ایتالیا در تابستان یاد می‌کنند تا نشان دهند سیمونه اینزاگی سرمربی نراتزوری حساب ویژه روی خرید قطعی خود باز کرده است.

«رومانیستا» با انتشار گزارشی درباره وضعیت اینتر ایتالیا پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا عنوان کرد: مهدی طارمی و پیتر زلینسکی پیراهن نراتزوری را بر تن خواهند کرد و دو خرید اول فصل نقل و انتقالات تابستانی خواهند بود. دو افزوده مهم و با تجربه که باعث تقویت و بهبود کادر موجود در اختیار سیمونه اینزاگی می‌شود.

مهدی طارمی خرید قطعی اینتر در تابستان معرفی شد

در ادامه این گزارش امده است بپه ماروتا رئیس باشگاه اینتر قصد دارد خریدهای دیگری را نیز پس از طارمی قطعی کند و کاربنی نیز به اینتر بازگردد تا آنها فصلی رویایی را در سال آینده برای خود رقم بزنند.

اینتر ایتالیا در فصل جاری سری آ فعلا صدر جدول را برای خود کرده است و شانس اصلی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها است تا اینگونه طارمی در یکی از بهترین دوران فوتبالی باشگاه جدیدش بندر پورتو را ترک و به میلان ایتالیا منتقل شود.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.