عکس| اطلاعیه عجیب در مورد واگذاری پرسپولیس

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آخرین روزهای سال 1402 به ایستگاه پایانی خود می‌رسد. وزارت ورزش و مقامات بالادستی سخت در تلاش هستند تا پیش از ددلاین تعیین شده در تاریخ یازدهم فروردین، کار واگذاری سرخابی‌ها را نهایی کنند. به نقل از ورزش سه در همین راستا روز

کد خبر : 474166
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
عکس| اطلاعیه عجیب در مورد واگذاری پرسپولیس

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آخرین روزهای سال 1402 به ایستگاه پایانی خود می‌رسد. وزارت ورزش و مقامات بالادستی سخت در تلاش هستند تا پیش از ددلاین تعیین شده در تاریخ یازدهم فروردین، کار واگذاری سرخابی‌ها را نهایی کنند.

به نقل از ورزش سه در همین راستا روز گذشته بود که نامه‌ای با امضای محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور منتشر کرد که او تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تعیین مالکان جدید باشگاه پرسپولیس را به دستگاه‌های ذی ربط ابلاغ کرده است.

بر اساس این مصوبه، معادل ۸۰ درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر بابت رد دیون و سایر تکالیف دولت واگذار می‌شود.

اما امروز باشگاه پرسپولیس جهت شفاف سازی و افشای اطلاعات درخصوص تغییر سهامدار عمده، نامه‌ای را در سامانه کدال بارگذاری کرد که طی آن آمده است این واگذاری طبق مصوبه هئیت محترم دولت و ابلاغیه معاون اول محترم رئیس جمهور می‌باشد که در سایت‌های خبری منتشر شده و تاکنون رسما به این شرکت ابلاغی صورت نگرفته است.

2000233

موضوعی که می‌تواند در نوع خود عجیب و منحصر به‌فرد باشد. در این نامه آمده است که 80 درصد از سهام باشگاه به سه نهاد سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذار شده است و وزارت ورزش و جوانان که پیش از این 90 درصد مالکیت پرسپولیس را برعهده داشت، اکنون تنها 10 درصد از سهام سرخ پوشان را در اختیار خواهد داشت.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.