عکس‌| اشتباه باورنکردنی عابدزاده به سبک اونانا و دوناروما!

[ad_1] امیر عابدزاده پس از سه سال و نیم حضور در ماریتیمو پرتغال که قرار گرفتن در لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی را نیز همراه با این باشگاه تجربه کرد، تصمیم گرفت دو فصل هم در لالیگا 2 اسپانیا برای پونفرادینا بازی کند ولی شرایط بر وفق مرادش پیش نرفت تا دوباره به

کد خبر : 438980
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
عکس‌| اشتباه باورنکردنی عابدزاده به سبک اونانا و دوناروما!

[ad_1]

امیر عابدزاده پس از سه سال و نیم حضور در ماریتیمو پرتغال که قرار گرفتن در لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی را نیز همراه با این باشگاه تجربه کرد، تصمیم گرفت دو فصل هم در لالیگا 2 اسپانیا برای پونفرادینا بازی کند ولی شرایط بر وفق مرادش پیش نرفت تا دوباره به ماریتیمو برگردد، اما بازگشت او خیلی خوشایند نبود.

پسر عقاب فوتبال ایران در شرایطی تابستان امسال به ماریتیمو بازگشت که این تیم در لیگ دسته دوم پرتغال حضور داشت ولی از نظر بازی وضعیت خوبی در باشگاهش پشت سر نگذاشت و دیروز هم بدترین اتفاق ممکن برای او رخ داد.

امیر عابدزاده پس از بازگشت به ماریتیمو در دو مسابقه مراحل چهارم و سوم جام حذفی پرتغال به میدان رفت که در هر دو مسابقه علی‌رغم برتری‌های پُر گل تیمش یک گل دریافت کرد و نتوانست کلین‌شیت کند، اما او دیروز برای اولین بار در لیگ دو این کشور به زمین رفت که یک سیو او و گل منجر به شکست تیمش خبرساز شد.

دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو که قبل از پیوستن به پونفرادینا اسپانیا، در 29 مسابقه لیگ برتر پرتغال در فصل 21-2020 به میدان رفته بود، در بازگشت به این باشگاه تبدیل به نیمکت نشین شده بود که دیروز اولین بار در لیگ دو استفاده شد ولی نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

امیر عابدزاده پس از هفت مسابقه نیمکت نشینی متوالی در فصل جاری لیگ دو پرتغال، روز گذشته در هفته دوازدهم این رقابت‌ها در ترکیب ماریتیمو مقابل تیم مدعی صعود سانتا کلارا قرار گرفت و در شرایطی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، با یک اشتباه فاحش گل دوم و منجر به شکست تیمش را دریافت کرد.

سانتا کلارا در دقیقه 74 این دیدار صاحب یک ضربه ایستگاهی در سمت چپ زمین شد که توپ ارسالی از گابریل سیلوا، مهاجم برزیلی و زننده گل اول این تیم به محوطه جریمه، پس از عبور از روی سر دیلان کولارد، مدافع بلند قامت ماریتیمو در منطقه 6 قدم به زمین خورد و به شکل ناگهانی در آستانه ورود به دروازه بود که امیر عابدزاده توپ را با کف دست دور کرد ولی در ادامه توپ وارد دروازه شد.

1962319

عابدزاده که بخاطر نور مستقیم آفتاب مشخص بود دید مناسبی ندارد، پس از دفع این موقعیت تصور کرد که توپ راهی کرنر شده و بلافاصله به مدافع تیمش بخاطر ناکامی در زدن ضربه سر اعتراض داشت ولی در همین ثانیه توپ روی تیرک افقی فرود آمد و در ادامه پدرو پاچکو، مدافع پیشتاخته سانتاکلارا با دو ضربه سر متوالی آن را تبدیل به گل کرد تا عابدزاده از این اتفاق شوکه شود.

1962320

برخی از رسانه‌ها و صفحات توئیتری فوتبال در اروپا نیز این صحنه گل عجیب که منجر به شکست دو بر یک ماریتیمو شد را بازتاب دادند که در صفحه یورو فوت نیز کامنت‌های جالبی درباره این اتفاق آمده و برخی حرکت عابدزاده را اشتباهات برخی گلرهای دنیا ازجمله اونانا و دوناروما شباهت دادند و گلر ایرانی را برادر آنها دانستند!

1962321

1962322

1962323

1962324

1962325

1962326

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.