عوامل محیطی و مانورهای اجتناب ناکارآمد منجر به اعتصاب اسکله در سال 2020 با شرکت فله بر در بندر کبک شد.

[ad_1] کبک، کبک، 9 فوریه 2022 – در گزارش تحقیقاتی خود (M20C0145) که امروز منتشر شد، هیئت ایمنی حمل و نقل کانادا (TSB) دریافت که ترکیبی از عوامل محیطی و مانورهای اجتناب ناکارآمد منجر به حمل فله‌بر شده است. CSL Tadoussac زدن اسکله در بندر کبک در سال 2020. در 10 ژوئن 2020، CSL Tadoussac

کد خبر : 169257
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
عوامل محیطی و مانورهای اجتناب ناکارآمد منجر به اعتصاب اسکله در سال 2020 با شرکت فله بر در بندر کبک شد.

[ad_1]

کبک، کبک، 9 فوریه 2022 – در گزارش تحقیقاتی خود (M20C0145) که امروز منتشر شد، هیئت ایمنی حمل و نقل کانادا (TSB) دریافت که ترکیبی از عوامل محیطی و مانورهای اجتناب ناکارآمد منجر به حمل فله‌بر شده است. CSL Tadoussac زدن اسکله در بندر کبک در سال 2020.

در 10 ژوئن 2020، CSL Tadoussac زیر نظر یک خلبان در بندر کبک، کبک پهلو گرفته بود که کشتی به اسکله برخورد کرد و متعاقباً آسیب دید. هیچ آسیب یا آلودگی وجود نداشت.

تحقیقات نشان داد که با نزدیک شدن کشتی به اسکله، گشتاور چرخشی ایجاد شده توسط جریان بر خلاف گشتاور چرخشی ایجاد شده توسط سکان کشتی و رانشگر کمان عمل می کند و سرعت چرخش کشتی را کاهش می دهد. در نتیجه، کشتی نتوانست چرخش بندری خود را کامل کند و با نزدیک شدن به اسکله موازی نبود. ترکیب موقعیت کشتی از پیچ ناقص، همراه با جریان و باد و سرعت 3 گره کشتی، زمان در دسترس برای اقدامات اصلاحی موثر را محدود کرد. استاد پروانه را در موقعیت کامل عقب قرار داد تا از برخورد به اسکله جلوگیری کند و سرعت چرخش کشتی را کاهش دهد. این باعث شد کشتی با زاویه 30 درجه به اسکله نزدیک شود و به آن برخورد کند.

مشخص شد که در این رخداد، استاد و خلبان چک لیست مبادله اطلاعات ضروری اصلی / خلبان را که ابزار مهمی برای کمک به طرفین برای به اشتراک گذاشتن کلیه اطلاعات ضروری و حیاتی برای ناوبری ایمن است، تکمیل نکرده اند. به این ترتیب، اطلاعات ضروری به اشتراک گذاشته نشد، و با نزدیک شدن کشتی به اسکله، هیچ بحثی در مورد طرح اضطراری وجود نداشت.

در CSL Tadoussac ضبط کننده داده های سفر (VDR) در کشتی نداشت و طبق مقررات نیز نیازی به آن نداشت. در نتیجه، محققان نتوانستند سفارشات موتور و زمان پاسخگویی را تأیید کنند. در غیاب ضبط های صوتی پل VDR، تحقیقات نتوانست به طور عینی برخی از وقایع منجر به اعتصاب را تأیید کند.

پس از وقوع این رویداد، اداره خلبانی لورانسی یک مطالعه موردی در مورد این رویداد انجام داد و نامه هایی را به خلبان و استاد ارسال کرد و آنها را از نتیجه گیری مطالعه مطلع کرد. یک خط مشی مفصل در مورد مبادله اطلاعات اصلی/خلبان که مدت کوتاهی پس از وقوع به اجرا درآمد، همزمان برای هر دو طرف ارسال شد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تحقیق مراجعه کنید.

TSB یک آژانس مستقل است که رویدادهای حمل و نقل هوایی، دریایی، خط لوله و ریلی را بررسی می کند. تنها هدف آن ارتقای ایمنی حمل و نقل است. وظیفه هیئت تعیین تقصیر یا تعیین مسئولیت مدنی یا کیفری نیست

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.