عواملی که نشان می دهد عمر کوتاهی دارید!

نشانه هایی که می گویند مرگ شما نزدیک است! به گزارش هوشمند نیوز، با اینکه اندیشیدن در مورد مرگ شما را برای داشتن یک زندگی پربار تحریک می‌کند اما می‌تواند افسرده‌کننده و ترسناک باشد. بنابراین، کاملاً قابل درک است که ترجیح دهید کاملاً آن را فراموش و از ذهنتان بیرون کنید. اما خب، کمی که

کد خبر : 263233
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
عواملی که نشان می دهد عمر کوتاهی دارید!


نشانه هایی که می گویند مرگ شما نزدیک است!

به گزارش هوشمند نیوز، با اینکه اندیشیدن در مورد مرگ شما را برای داشتن یک زندگی پربار تحریک می‌کند اما می‌تواند افسرده‌کننده و ترسناک باشد. بنابراین، کاملاً قابل درک است که ترجیح دهید کاملاً آن را فراموش و از ذهنتان بیرون کنید.

اما خب، کمی که در این موضوع عمیق‌تر فکر کنیم متوجه می‌شویم که زندگی ابدی نخواهیم داشت. واقعاً چند سال عمر می‌کنید؟ هیچ کس به یقین نمی‌داند اما علائمی وجود دارد که شما می‌توانید آن را به طور تقریبی حدس بزنید. در اینجا، ۹ عاملی را به شما معرفی می‌کنیم که بهتر است اگر اینها را دارید به جای پس‌انداز و بیمه برای دوران سالمندی، به فکر خرید خانه آخرت خود باشید! مگر اینکه روش زندگی‌تان را عوض کنید!

طول عمر پدر و مادر شما کوتاه بوده است

این مورد به میل و اختیار شما نیست. ژنتیک نقش بسیار پررنگی در این زمینه دارد. البته، نتایج مطالعات، مخصوصاً روی دوقلوها بسیار متفاوت بوده است. ژن‌های انسان در تعیین سن و طول عمر ۲۵ درصد دخیل هستند اما ۷۵ درصد دیگر بستگی به قدرت خودتان دارد که دخالت ژنتیک را کم کنید و مثلاً بیشتر از مادرتان که در ۵۰ سالگی فوت کرده یا تقریباً به اندازه مادربزرگتان که ۱۰۰ سال عمر از خدا گرفته در این دنیا نفس بکشید.

شغلتان را جدی نمی‌گیرید

آنهایی که زیاد کار می‌کنند و به کار کردن اعتیاد دارند پر از استرس هستند اما اگر سخت کار نمی‌کنید یا کارتان از نظر خودتان افتخارآمیز نیست، ممکن است به دردسر بیفتید. محققان دریافتند آنهایی که عاشق کارشان هستند و خلاقیت در کارشان دارند، طول عمر بالاتری نسبت به کارمندان حقوق‌بگیر با کارهای یکنواخت خواهند داشت. اگر می‌خواهید عمر بیشتری داشته باشید، شغلی را انتخاب کنید که دوستش داشته باشید، برای آن از جان مایه بگذارید و خلاقیت به خرج دهید و در آن پیشرفت کنید.

تمام روز را نشسته‌اید

چه در اداره پشت میز نشسته باشید و چه جلوی تلویزیون، باید بگوییم زیاد نشستن برای شما خوب نیست. مطالعات نشان می‌دهد زنان سالمندی که ۱۰ ساعت یا بیشتر در روز نشسته‌اند، کپسول‌های محافظ تلومر کوتاه‌تری در پایانه رشته DNA خود دارند. این زنان سلول‌هایی دارند که ۸ سال پیرتر از سن بیولوژیک بدنشان است. بنابراین، زنی که ۶۵ سال دارد سلول‌هایش ۷۳ ساله هستند. بیشتر بایستید، ورزش کنید و ۶ حرکت کششی در روز انجام دهید.

بار سنگین حمل می‌کنید

اگر اصرار دارید که چند بسته بار سنگین را از فروشگاه مواد غذایی به خانه برسانید، منتظر مرگ زودرس خود باشید! لازم نیست وزن بدنتان را به سمت پایین فشار دهید اما کم بودن توده عضلانی شما را به چندین دلیل دچار مرگ زودرس می‌کند: پاهای ضعیف و بالاتنه سنگین خطر زمین خوردن و دیگر آسیب‌های تهدیدکننده را بیشتر می‌کند و کم بودن توده عضلانی به این معنی است که چربی بدن شما مخصوصاً در ناحیه شکم زیاد است. چاقی شکمی بسیار خطرناک است زیرا منجر به بیماری دیابت و بیماری قلبی می‌شود.

مدرک دانشگاهی ندارید

اطلاعات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری نشان می‌دهد آنهایی که مدرک دانشگاهی دارند ۹ سال بیشتر از آنهایی که دیپلم دارند یا دبیرستان را تمام نکرده‌اند عمر می‌کنند. تحصیل بیشتر یعنی اطلاعات بیشتر در مورد محافظت از سلامت. آنهایی که مدرک دانشگاهی دارند شغل بهتر و درآمد بالاتری هم دارند و به درمان‌ها و مراقبت‌های پزشکی بهتری دسترسی پیدا می‌کنند.

غذای مورد علاقه شما پاکتی یا بسته‌بندی است

اگر خوراکی‌های فرآوری‌شده میان‌وعده یا غذای اصلی شماست، با اطمینان خاطر به شما می‌گوییم که کیفیت رژیم غذایی شما خیلی پایین است. به همین علت چاق می‌شوید و خطر ابتلا به بیماری قلبی، دیابت و انواع خاص سرطان بیشتر است و اما کسانی که شاخص تغذیه سالم‌تری دارند ۲۵ درصد کمتر از دیگران ممکن است به هر دلیلی دچار مرگ زودرس شوند.

مطلقه یا بیوه‌اید

این بیشتر برای آقایان مشکل است تا خانم‌ها. زیرا ازدواج آنقدر که برای مردان مفید است برای زنان نیست. تحقیقات نشان می‌دهد بیشتر مردانی که در ازدواج طولانی‌مدت می‌مانند در مقایسه به یک‌سوم آنهایی که مطلقه هستند حداقل تا ۷۰ سالگی عمر می‌کنند. بنابراین، بار دیگر که همسرتان برای شما نوبت ویزیت پزشک گرفت یا وقتی دست به پیاله چیپس او زدید و دست شما را کنار زد، به یاد داشته باشید که حتماً از او تشکر کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.