عناوین تورم بالا توسط معامله گران، دلار گاوها افزایش یافت

معامله گران فارکس و سرمایه گذاران بازار سهام به عناوین تورمی بالا چشم دوخته اند که باعث افزایش قیمت دلار و افزایش شاخص دلار شده است. تورم مرکزی بالاتر از حد انتظار در ایالات متحده باعث ترس از تثبیت قیمت های بالا در اقتصاد شد و بر احتمال واکنش جنگ طلبانه فدرال رزرو در نشست

کد خبر : 255273
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
عناوین تورم بالا توسط معامله گران، دلار گاوها افزایش یافت



معامله گران فارکس و سرمایه گذاران بازار سهام به عناوین تورمی بالا چشم دوخته اند که باعث افزایش قیمت دلار و افزایش شاخص دلار شده است.

تورم مرکزی بالاتر از حد انتظار در ایالات متحده باعث ترس از تثبیت قیمت های بالا در اقتصاد شد و بر احتمال واکنش جنگ طلبانه فدرال رزرو در نشست هفته آینده فدرال رزرو افزود.

در اخبار بیشتر مرتبط با دلار، ارقام خرده فروشی ماه اوت فردا منتشر می شود. انتظار می‌رود که رشد خرده‌فروشی ایالات متحده در شرایط تورم بالا و نگرانی مصرف‌کننده با افزایش هزینه‌های وام، بدون تغییر در 0 درصد به صورت ماهانه باقی بماند. از آنجایی که فعالان بازار نسبت به قیمت و رفتار مصرف کننده در زمان نگارش این مقاله بسیار حساس هستند، هر چیزی غیرمنتظره در نتایج نهایی می تواند جفت ارز دلار را جابجا کند.

بر اساس آماری که صبح امروز منتشر شد، تورم در بریتانیا به صورت سالانه از 10.1 درصد در ماه آگوست به 9.9 درصد کاهش یافت. پوند همچنان تحت فشار یک دلار قوی قرار دارد.

در اخبار تجاری استرالیا، نیوزیلند فردا، 15 سپتامبر، نتایج سه ماهه دوم تولید ناخالص داخلی (GDP) خود را منتشر خواهد کرد. انتظار می رود اقتصاد به 1 درصد در مقایسه با منفی 0.2 درصد در سه ماهه اول رشد کند. اگر نتایج واقعی به صورت سه ماهه ناامید شود و اقتصاد به جای رشد منقبض شود، ممکن است تأثیر منفی بر NZD داشته باشد. به طور سالانه، توافق بر این است که اقتصاد نیوزلند از 1.2 درصد به 0.2 درصد در سه ماهه دوم کاهش یافته است.

نرخ بیکاری استرالیا در ماه آگوست قرار است روز پنجشنبه منتشر شود و انتظار می‌رود این معیار در سطح 3.4 درصد باقی بماند که پایین‌ترین رقم در 48 سال اخیر است.

در نهایت برای رویدادهای تجاری با پرچم قرمز این هفته، ارقام خرده فروشی چین در ماه آگوست در روز جمعه، 16 سپتامبر منتشر می شود. انتظار می رود فروش خرده فروشی از 2.7 درصد در ماه ژوئیه به 3.6 درصد افزایش یابد، و اگر نتایج شگفت انگیزی وجود داشته باشد. ، فعالان بازار می توانند واکنش نشان دهند و صلیب های CNY را حرکت دهند.

برای به روز ماندن از آخرین رویدادهای معاملاتی فارکس، تقویم Admirals Forex را نشانه گذاری کنید.

Admirals طیف گسترده ای از وبینارهای آموزشی و تحلیلی را ارائه می دهد. برای ملاقات و تعامل با معامله گران خبره، به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.