عملیات Remote Immunity 3.0 پس از هماهنگی نزدیک به 200 کلینیک واکسن در 29 جامعه دورافتاده و منزوی به پایان می رسد.

[ad_1] 22 فوریه 2022 – اتاوا، منطقه سنتی آلگونکوین، انتاریو – خدمات بومی کانادا عملیات Remote Immunity 3.0 پس از هماهنگی نزدیک به 200 کلینیک واکسن در 29 جامعه بومی دورافتاده و منزوی که توسط مقامات بهداشتی Sioux Lookout First Nations (SLFNHA) و Weeneebayko Area Health Authority (WAHA) خدمات رسانی می شوند، پایان یافته است.

کد خبر : 169990
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۲۴
عملیات Remote Immunity 3.0 پس از هماهنگی نزدیک به 200 کلینیک واکسن در 29 جامعه دورافتاده و منزوی به پایان می رسد.

[ad_1]

22 فوریه 2022 – اتاوا، منطقه سنتی آلگونکوین، انتاریو – خدمات بومی کانادا

عملیات Remote Immunity 3.0 پس از هماهنگی نزدیک به 200 کلینیک واکسن در 29 جامعه بومی دورافتاده و منزوی که توسط مقامات بهداشتی Sioux Lookout First Nations (SLFNHA) و Weeneebayko Area Health Authority (WAHA) خدمات رسانی می شوند، پایان یافته است. خدمات بومی کانادا با SLFNHA و WAHA برای ارائه دوزهای اول، دوم و سوم (تقویت کننده) واکسن کووید-19، از جمله دوزهای کودکان، شریک شد. کلینیک های آنفولانزا نیز در مکان های منتخب موجود بود.

آخرین کلینیک در یک جامعه WAHA در روز جمعه، 11 فوریه 2022، و آخرین کلینیک در جامعه SLFNHA در روز جمعه، 21 فوریه 2022 انجام شد. از نوامبر 2021، تقریباً 9700 دوز واکسن COVID-19 تجویز شده است. در جوامع راه دور تحت عملیات Remote Immunity 3.0.

با پایان یافتن عملیات، تیم‌ها اکنون بر ظرفیت افزایش تمرکز خواهند داشت، که از اوایل سال 2020 برقرار بوده است. این به تیم‌ها انعطاف‌پذیری می‌دهد تا در صورت نیاز و در صورت درخواست رهبری جامعه، پشتیبانی ارائه دهند که مکمل منابع دیگر در هر کشور اول باشد. این شامل کمک به کلینیک های ایمن سازی تحت رهبری جامعه، آزمایش، و مدیریت پرونده و تماس است. خدمات بومی کانادا از شرکای خود برای همکاری مداوم آنها در حمایت از اولین ملل انتاریو تشکر می کند.

نیروهای مسلح کانادا با درک چالش‌های مهم و فوری پیش روی شمال انتاریو و اهمیت حمایت از جوامع آسیب‌پذیر پرواز از راه دور، به تکاوران کانادایی از عملیات مصونیت از راه دور 3.0 پشتیبانی کرد. این شامل پشتیبانی لجستیکی عمومی، مانند حمل و نقل پرسنل، اعضای جامعه و مواد بود. و هماهنگی محلی، از جمله ترجمه، ادغام تیم های سیار واکسیناسیون و توزیع اطلاعات و مطالب آموزشی. پشتیبانی اداری نیز توسط رنجرز کانادا ارائه شد، مانند انجام پرسشنامه های پیش از غربالگری کووید-19 و سایر پشتیبانی های عمومی برای برنامه ریزی و عملیات. همکاری بین شرکا نیز شامل Nishnawbe Aski Nation، واحدهای بهداشت عمومی شمال و Ornge بود.

تیم Operation Remote Immunity 3.0 به کار عالی و مشترک انجام شده توسط همه اعضا در طول عملیات افتخار می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.