عملیات جستجو در فلوریدا دوبرابر شد و تعداد کشته ها به 100 نفر رسید

[ad_1] کوین گاتری، مدیر مدیریت اضطراری فلوریدا طی یک جلسه توجیهی صبحگاهی گفت که خدمه اورژانس از زمانی که ایان چهارشنبه گذشته در ساحل منفجر شد، بازدیدهای گذرا از حدود 45000 ملک انجام داده اند و جوامع ساحلی را با موج بلندی که ساختمان های متعدد را از بین برده است، پر کرده است. او

کد خبر : 262948
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۵۸
عملیات جستجو در فلوریدا دوبرابر شد و تعداد کشته ها به 100 نفر رسید

[ad_1]

کوین گاتری، مدیر مدیریت اضطراری فلوریدا طی یک جلسه توجیهی صبحگاهی گفت که خدمه اورژانس از زمانی که ایان چهارشنبه گذشته در ساحل منفجر شد، بازدیدهای گذرا از حدود 45000 ملک انجام داده اند و جوامع ساحلی را با موج بلندی که ساختمان های متعدد را از بین برده است، پر کرده است.

او گفت: «ما تقریباً به همه آدرس‌ها رفته‌ایم،» و خاطرنشان کرد که خدمه جستجوی دقیق‌تری را آغاز کرده‌اند. ما معتقدیم که همه چیز را خیلی سریع جستجو کرده ایم. اکنون برای نگاه دوم به عقب برمی گردیم.»

وی افزود: من نمی گویم که هیچ کس دیگری را پیدا نمی کنیم. ممکن است افراد دیگری را پیدا کنیم.»

حداقل 103 مرگ ناشی از طوفان در ایالات متحده تایید شده است از زمانی که ایان با نیروی فاجعه بار به ایالات متحده به عنوان یک طوفان رده 4، با حداکثر بادهای پایدار با سرعت 150 مایل در ساعت (240 کیلومتر در ساعت) به خشکی فرود آمد.

فلوریدا بیشترین تلفات را به خود اختصاص داده است که 78 مورد توسط کلانترها در حوزه قضایی ساحلی مجاور شهرستان های لی و شارلوت، که بار عمده طوفان را در هنگام ریزش به خشکی متحمل شدند، محاسبه کردند، و 21 مرگ دیگر توسط مقامات ایالتی از 9 شهرستان دیگر گزارش شده است.

مقامات کارولینای شمالی گفته اند که حداقل چهار نفر در آنجا کشته شده اند.

مقامات در لی کانتی، که شامل جوامع سخت آسیب دیده جزیره سانیبل، فورت مایرز و کیپ کورال می شود، با این پرسش که آیا آنها برای دستور تخلیه با نزدیک شدن طوفان بیش از حد منتظر ماندند یا خیر، مخالفت کردند.

کلانتر کارمین مارسنو در نشست خبری روز دوشنبه با اعلام 54 مورد مرگ تایید شده در این کشور گفت: “من به مدیر منطقه، رهبران، فرماندار، همه ما در مجریان قانون اطمینان دارم که این پیام را در زمان مناسب دریافت کردیم.” شهرستان لی.

او و سایر مقامات گفته‌اند که ساکنان مناطق آسیب‌پذیر در سراسر سواحل خلیج‌فارس از قبل هشدار داده شده بودند که به دنبال زمین‌های بالاتر باشند و اخطارهای تخلیه اجباری زمانی صادر شد که پیش‌بینی‌ها نشان داد شهرستان لی در مسیر احتمالی مرکز طوفان قرار دارد، که در ابتدا به سمت شمال حرکت می‌کرد. .

سیسیل پندرگراس، رئیس هیئت کمیساریای شهرستان، گفت که برخی از ساکنان تصمیم گرفتند از طوفان خارج شوند.

او روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: “من به انتخاب های آنها احترام می گذارم.” اما من مطمئن هستم که بسیاری از آنها اکنون پشیمان هستند.

فرماندار ران دیسانتیس روز دوشنبه با بررسی انتقادات مقامات شهرستان لی در مورد تخلیه، از مقامات محلی دفاع کرد.

دیسانتیس گفت: «ما باید روی بلند کردن مردم تمرکز کنیم و از صحبت های بی وقفه و تلاش برای تحقیر افرادی که بهترین کارشان را با اطلاعات ناقص انجام می دهند، دست برداریم.

حدود 43,000 کارگر و کارمند پشتیبانی برای بازگرداندن برق به بیش از 560,000 خانه و کسب و کار که روز دوشنبه بدون برق مانده بودند، تلاش می کردند. گاتری گفت که حدود 3.3 میلیون خانه و کسب و کار فلوریدا در ابتدا در جریان طوفان برق قطع شد.

او گفت که تعداد افرادی که هنوز در پناهگاه‌های تخلیه هستند بلافاصله مشخص نیست، وی افزود که بسیاری از مردم یا به خانه‌های خود بازگشته‌اند یا با خانواده یا دوستان خود به آنجا نقل مکان کرده‌اند.

مقامات روز دوشنبه گفتند که برخی از ساکنان آواره در تریلرهای آژانس مدیریت اضطراری فدرال یا کوپن هایی برای اقامت در هتل ها و متل ها به آنها داده می شود.

از روز دوشنبه، 46 منطقه از 59 مدرسه ای که پیش از طوفان تعطیل شده بودند، بازگشایی شدند و انتظار می رود اکثر مناطق تا پایان هفته بازگشایی شوند.

بیشتر بخوانید:

گرافیک- طوفان یان ساحل خلیج فارس را درنوردید

FACTBOX- خسارت طوفان یان: تعداد کشته ها و آخرین عکس فوری از تأثیر فلوریدا

FACTBOX-بیش از 570000 نفر در فلوریدا پس از طوفان ایان هنوز برق ندارند

صحنه هایی از فلوریدا پس از طوفان یان

(گزارش اضافی توسط برندان اوبراین در شیکاگو، ریچ مک کی در آتلانتا و اسکات دی ساوینو در نیویورک؛ ویرایش توسط جاناتان اوتیس، روزالبا اوبراین و گری دویل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.