عملیات بین المللی Dark Huntor 31.6 میلیون دلار پول نقد و ارزهای دیجیتال کشف و 150 نفر دستگیر شدند – اخبار بیت کوین نیوز

[ad_1] عملیات شکارچی تاریک، یک تلاش هماهنگ بین المللی در سه قاره برای مختل کردن قاچاق مواد افیونی در شبکه تاریک، منجر به دستگیری 150 نفر شده است. به گفته اداره تحقیقات فدرال (FBI)، این عملیات همچنین منجر به کشف بیش از 31.6 میلیون دلار پول نقد و ارزهای دیجیتال شده است. عملیات شکارچی تاریک:

کد خبر : 121880
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
عملیات بین المللی Dark Huntor 31.6 میلیون دلار پول نقد و ارزهای دیجیتال کشف و 150 نفر دستگیر شدند – اخبار بیت کوین نیوز

[ad_1]

عملیات شکارچی تاریک، یک تلاش هماهنگ بین المللی در سه قاره برای مختل کردن قاچاق مواد افیونی در شبکه تاریک، منجر به دستگیری 150 نفر شده است. به گفته اداره تحقیقات فدرال (FBI)، این عملیات همچنین منجر به کشف بیش از 31.6 میلیون دلار پول نقد و ارزهای دیجیتال شده است.

عملیات شکارچی تاریک: 150 دستگیری، رمزنگاری و پول نقد کشف و ضبط شد

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) روز سه شنبه اعلام کرد که “عملیات شکارچی تاریک” منجر به دستگیری 150 نفر در سراسر جهان شده است. علاوه بر این، بیش از 31.6 میلیون دلار پول نقد و ارزهای دیجیتال کشف و ضبط شد.

وزارت دادگستری عملیات شکارچی تاریک را “یک تلاش هماهنگ بین المللی در سه قاره برای مختل کردن قاچاق مواد افیونی در شبکه تاریک” توصیف کرد. این اقدام در سراسر ایالات متحده، استرالیا و اروپا با مشارکت سازمان مجرمان شبه افیونی و تاریک نت (JCODE) و مجریان قانون خارجی «علیه فروش غیرقانونی مواد مخدر و سایر کالاها و خدمات غیرقانونی» انجام شد. تلاش های هماهنگی توسط Europol و Eurojust رهبری می شد.

وزارت دادگستری خاطرنشان کرد:

عملیات شکارچی تاریک منجر به کشف بیش از 31.6 میلیون دلار پول نقد و ارزهای مجازی شد.

عملیات بین المللی Dark Huntor 31.6 میلیون دلار پول نقد و ارزهای دیجیتال کشف و 150 نفر را در سراسر جهان دستگیر کرد.

در این اطلاعیه توضیح داده شده است که این عملیات «به دستگیری 150 قاچاقچی مواد مخدر و سایر مجرمان منجر شده است که در ده‌ها هزار فروش کالا و خدمات غیرقانونی در سراسر استرالیا، بلغارستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، سوئیس، شرکت داشتند. بریتانیا و ایالات متحده.»

وزارت دادگستری در ادامه خاطرنشان کرد:

پیش از این، اما در حمایت از عملیات شکارچی تاریک، مقامات ایتالیایی بازارهای وب تاریک Deepsea و Berlusconi را که بیش از 40000 تبلیغ محصولات غیرقانونی را به خود می‌بالید، تعطیل کردند. چهار مدیر متهم دستگیر شدند و 3.6 میلیون یورو ارزهای دیجیتال در عملیات هماهنگ ایالات متحده و ایتالیا ضبط شد.

تائه جانسون سرپرست اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده (ICE) اظهار داشت: «بازارهای غیرقانونی وب تاریک تهدیدی مهم برای سلامت عمومی، اقتصاد و امنیت ملی است. تحقیقات امنیت داخلی (HSI) و شرکای آن با همکاری مشترک و به اشتراک گذاشتن اطلاعات در بین آژانس‌های مجری قانون محلی، ایالتی، فدرال و بین‌المللی، سازمان‌های جنایی فراملیتی را که مسئول معرفی مواد مخدر خطرناک و سایر کالاهای قاچاق به جوامع ما هستند، مختل کرده و از بین می‌برند.

نظر شما در مورد این عملیات چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.