عملکرد بیت کوین به ریسک پذیری ضعیف اشاره دارد

[ad_1] بیت کوین در 24 ساعت گذشته 2.9 درصد افزایش یافت و به 20.9 هزار دلار رسید. اتریوم با افزایش 5.5 درصدی به 1140 دلار رسید، در حالی که رشد 10 آلتکوین برتر از 1.1 درصد (دوج) تا 11.5 درصد (XRP) متغیر بود. بر اساس گزارش CoinMarketCap، کل سرمایه بازار ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت

کد خبر : 220658
تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
عملکرد بیت کوین به ریسک پذیری ضعیف اشاره دارد

[ad_1]

بیت کوین در 24 ساعت گذشته 2.9 درصد افزایش یافت و به 20.9 هزار دلار رسید. اتریوم با افزایش 5.5 درصدی به 1140 دلار رسید، در حالی که رشد 10 آلتکوین برتر از 1.1 درصد (دوج) تا 11.5 درصد (XRP) متغیر بود.

بر اساس گزارش CoinMarketCap، کل سرمایه بازار ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت با 3.1 درصد افزایش به 929 میلیارد دلار رسید. شاخص تسلط بیت کوین با 0.2 واحد کاهش به 42.9 درصد رسید. شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال برای سومین روز در 11 واحد (“ترس شدید”) باقی ماند.

بیت کوین از کاهش روز گذشته در روز پنجشنبه در بحبوحه رشد شاخص های سهام ایالات متحده بازگشت. اولین ارز دیجیتال هنوز نتوانسته است به بالای ۲۱ هزار دلار برسد. بازارها باید حدس بزنند که آیا ما شاهد ضعف بازار کریپتو در مقایسه با سهام هستیم یا BTC به عنوان یک شاخص پیشرو عمل می کند، که نشان می دهد بازگشت مجدد در سهام نادرست است.

مارک موبیوس، سرمایه گذار معروف، بیت کوین را شاخصی پیشرو برای احساسات بازار سهام نامید. به نظر او، اکنون زمان خرید سهام است زیرا سرمایه گذاران بیت کوین هنوز در مورد خرید آن در مسیر نزولی صحبت می کنند.

btc

اکونومیک دیلی چین به سرمایه گذاران محلی هشدار داد که در آینده، زمانی که اعتماد بازار از بین برود یا کشورهای مستقل بیت کوین را غیرقانونی اعلام کنند، به ارزش اصلی خود که صفر است، باز خواهد گشت.

Changpeng Zhao، مدیر عامل صرافی ارزهای دیجیتال Binance، معتقد است که پس از سقوط فعلی، بیت کوین ممکن است تا سال 2024 از 69000 دلار بالاتر نرود. به عقیده «دیویژن شبکه»، زمستان کریپتو ممکن است تا نصف شدن بعدی بیت کوین در سال 2024 ادامه داشته باشد.

طبق گزارش KPMG، سرمایه گذاران نهادی علاقه قابل توجهی به توکنیزاسیون دارایی ها، NFT ها و متا ارزها نشان می دهند. سیتی بانک و متاکو مستقر در سوئیس در بحبوحه دیجیتالی شدن رو به رشد دارایی های سرمایه گذاری سنتی، یک سرویس ذخیره سازی برای ارزهای دیجیتال راه اندازی می کنند.

این مقاله توسط تحلیلگر ارشد بازار FxPro، Alex Kuptsikevich نوشته شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.