عمان توکنیزاسیون املاک و مستغلات را در چارچوب نظارتی دارایی های مجازی گنجانده – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] توکن سازی املاک و مستغلات قرار است در چارچوب نظارتی دارایی مجازی سازمان بازار سرمایه عمان (OCMA) گنجانده شود. به گفته یکی از مشاوران این مقام، توکن سازی املاک و مستغلات فرصت های سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی باز می کند. توکن سازی املاک و مستغلات فرصت های سرمایه گذاری

کد خبر : 194519
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
عمان توکنیزاسیون املاک و مستغلات را در چارچوب نظارتی دارایی های مجازی گنجانده – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

توکن سازی املاک و مستغلات قرار است در چارچوب نظارتی دارایی مجازی سازمان بازار سرمایه عمان (OCMA) گنجانده شود. به گفته یکی از مشاوران این مقام، توکن سازی املاک و مستغلات فرصت های سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی باز می کند.

توکن سازی املاک و مستغلات فرصت های سرمایه گذاری را ایجاد می کند

در گزارشی به نقل از یکی از مشاوران این سازمان آمده است که اداره بازار سرمایه عمان (OCMA) قرار است توکنیزاسیون املاک و مستغلات را در چارچوب نظارتی دارایی مجازی خود قرار دهد. بر اساس این گزارش، عمان انتظار دارد پیش نویس چارچوب نظارتی دارایی های مجازی را تا سه ماهه سوم سال 2022 تکمیل کند.

گزارش شده است که مشاور، کمال ریزدی، هنگام حضور در نمایشگاه و کنفرانس املاک و مستغلات که در مسقط عمان برگزار شد، اظهارات خود را در مورد نمادسازی املاک بیان کرد.

به نقل از ریزادی، «چارچوب مقرراتی برای دارایی‌های مجازی و ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی که در حال حاضر ایجاد شده‌اند، امکان صدور دارایی‌های مجازی مانند توکن‌های مستغلات را برای اولین بار در سلطان نشین عمان فراهم می‌کند».

این مشاور پیشنهاد کرد که توکن سازی املاک و مستغلات – تبدیل فرضی املاک مستغلات به چندین توکن مبتنی بر بلاک چین – احتمالا “فرصت های سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی باز خواهد کرد.”

چارچوب نظارتی معیار بین المللی

همانطور که قبلا توسط Bitcoin.com News گزارش شده بود، OCMA در ژانویه اعلام کرد که از شرکت هایی که علاقه مند به کمک به کشور در راه اندازی یک چارچوب نظارتی برای دارایی های مجازی هستند، دعوت کرده است. مناقصه گران باید قبل از 23 مارس مناقصه را ارسال می کردند.

در همین حال، به نقل از رضادی در این گزارش فاش شده است که مرجع بازار سرمایه در حال حاضر با کارشناسانی کار می‌کند که به گفته او به عمان کمک می‌کنند «یک چارچوب نظارتی معیار بین‌المللی» تهیه کند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.