عمارحکیم: حشد الشعبی یک ضرورت اساسی در نظام دفاعی عراق است

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی در سخنانی در میان شیوخ عشایر استان بابل ابعاد سیاسی، اخلاقی، عقیدتی و تربیتی غدیر را تبیین و تأکید کرد که رسالت غدیر وحدت کلمه و خیرخواهی و اصلاح و مسئولیت‌پذیری است و غدیر خاص شیعیان نیست بلکه ابعاد گسترده انسانی دارد. او همچنین

کد خبر : 230173
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
عمارحکیم: حشد الشعبی یک ضرورت اساسی در نظام دفاعی عراق است



به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی در سخنانی در میان شیوخ عشایر استان بابل ابعاد سیاسی، اخلاقی، عقیدتی و تربیتی غدیر را تبیین و تأکید کرد که رسالت غدیر وحدت کلمه و خیرخواهی و اصلاح و مسئولیت‌پذیری است و غدیر خاص شیعیان نیست بلکه ابعاد گسترده انسانی دارد.

او همچنین به مناسبت سالروز پیروزی بر داعش تاکید کرد: فتوای جهاد کفایی همه معادلات در میدان جنگ را جابه‌جا کرد و همه طیف‌های ملت به این فتوای مبارک لبیک گفتند و در میدان‌ها حاضر شدند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق افزود: نیروهای حشد الشعبی جان و خون خود را در نهایت فروتنی در راه آزادی زمین و ناموس و مقدسات تقدیم کردند و به لطف این خون‌هاست که امروز از امنیت و ثبات برخورداریم و باید این جوانان را در یاد داشته باشیم و فداکاری و سلحشوری آنان را ثبت و ضبط کنیم و به آن ببالیم که موجب فخر و عزت و کرامت ما شدند.

حکیم تشکیلات حشد الشعبی را یک ضرورت اساسی در نظام دفاعی کشور دانست و بر اهمیت حمایت و دفاع و حفاظت از آن تاکید کرد و از نیروهای حشد نیز خواست که به تلاش برای ایجاد نهاد سالم و درست و مناسب خود ادامه دهند و تشکیلات داخلی خود را به لحاظ اداری و نظامی سامان بخشند و میراث شهدای خود را ثبت و ضبط و در قالب کتاب و آثار هنری منتشر کنند.

او همچنین با اشاره تحولات سیاسی جاری در عراق از سران کُرد خواست که هرچه سریع‌تر و تا پیش از جلسه آینده مجلس که در هفته جاری برگزار خواهد شد درباره نامزد ریاست جمهوری یا سازوکار نامزدی برای این مقام به توافق برسند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه گفت: نیروهای چارچوب هماهنگی نیز در انتخاب فوری نامزد نخست‌وزیری و تشکیل دولت ملی خدمات‌محور جدی هستند.

حکیم بار دیگر تاکید کرد که جریان حکمت ملی عراق در دولت آینده شرکت نخواهد کرد هرچند همچنان به مسؤولیت خود در قبال ملت پایبند است و برای نزدیک کردن دیدگاه‌ها و تقویت و تشویق و کمک به تشکیل دولت تلاش می‌کند.

۳۱۱۳۱۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.