علی بابا به دلیل تشدید بحث های فدرال رزرو سقوط کرد

[ad_1] NYSE: BABA همچنان در حال از دست دادن موقعیت خود است زیرا سرمایه گذاران به سمت امنیت می روند به نظر می رسد ARK Invest هنوز در حال فروش برخی از نام های چینی است. سهام چین با نگرانی بیشتر در حالی که Tencent Music (TME) عرضه اولیه سهام هنگ کنگ را به خود

کد خبر : 92342
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۵:۳۷
علی بابا به دلیل تشدید بحث های فدرال رزرو سقوط کرد

[ad_1]

  • NYSE: BABA همچنان در حال از دست دادن موقعیت خود است زیرا سرمایه گذاران به سمت امنیت می روند
  • به نظر می رسد ARK Invest هنوز در حال فروش برخی از نام های چینی است.
  • سهام چین با نگرانی بیشتر در حالی که Tencent Music (TME) عرضه اولیه سهام هنگ کنگ را به خود جلب می کند.

به روز رسانی 18 آگوست: Alibaba Group Holding Ltd (NYSE: BABA) روز چهارشنبه با 172.35 دلار به پایان رسید و 0.78 درصد در روز کاهش یافت. شاخص NYSE Composite پس از انتشار صورتجلسه فدرال رزرو آمریکا در آخرین جلسه خود ، 157 واحد یا 0.94 درصد کاهش یافت. سیاستگذاران بحث های فشرده را افزایش داده اند و سرمایه گذاران به آن توجه کرده اند. این سهم در پایین ترین سطح خود برای سال 2021 معامله می شود و به نظر می رسد با وجود فشارهای زیادی که از ابتدای ماه جاری در حال انجام است ، کاهش خود را افزایش دهد.

بروزرسانی قبلی: Alibaba Group Holding Ltd (NYSE: BABA) روند معاملات روز چهارشنبه خود را افزایش داده است و از زمان نگارش ، قیمت آن در حدود 173 دلار تغییر می کند ، سطوحی که آخرین بار در پاییز 2019 مشاهده شد. با وجود افزایش فروش در دوره گذشته – برخی ناشی از شیوع کووید -19-سهام این مرکز آنلاین از واکنش چین در برابر شرکت های قدرتمند فناوری رنج برده است. آنچه ظاهراً به عنوان یک مسئله شخصی علیه بنیانگذار علی بابا ، جک ما آغاز شد ، از آن زمان به یک تلاش گسترده تر برای نزدیک کردن شرکت و سایر شرکت ها تبدیل شده است.

بروزرسانی قبلی: سهام در علی بابا روز سه شنبه شاهد شکاف نزولی بزرگ دیگری بود و بر روند نزولی آن تاکید کرد و حدود 5 درصد به ضررهای هفتگی خود افزود. سهام BABA روز خود را در پایین ترین سطح از مارس 2020 به پایان رساند. سرکوب مداوم رگولاتورهای چینی در بخش فناوری این کشور ، با گزارش مقامات قانونی جدید برای حفظ حریم خصوصی که بر جمع آوری داده های کاربران تأثیر می گذارد و بر قیمت سهام علی بابا تأثیر زیادی می گذارد. به بسته شدن منفی شاخص های وال استریت در میان نگرانی های جدید کووید ، درد سهام BABA را نیز تشدید کرد.

نیویورک: سهامداران BABA خوشحال خواهند شد که این هفته به پایان رسیده است زیرا این شرکت پس از گرفتار شدن در یک تحقیقات دولتی در اوایل سال جاری با رسوایی تجاوز جنسی مواجه شد. این تازه ترین مورد از سری سرعت گیرها برای غول تجارت الکترونیک است ، در سالی که تا کنون فراموش نشدنی بوده است. روز جمعه ، سهام علی بابا با افت 1.59 درصدی هفته معاملاتی خود را در 188.62 دلار بست. سهام BABA بسیار پایین تر از میانگین های متحرک کلیدی 50 روزه و 200 روزه معامله می شود و با توجه به کاهش سریع قیمت سهام ، به این روند ادامه خواهد داد.

کتی وود از Ark Invest روز پنجشنبه پس از فروش 1.55 میلیون دلار دیگر سهام ، اقدام به تخلیه سهام AliBaba کرد. وود چندین ADR چینی در چندین Ark ETF داشت ، اما طی چند هفته گذشته در میان سرکوب مداوم دولت چین مواضع خود را کاهش داده است. چوب همچنین به طور قابل توجهی سهام زیادی در Tencent (TCEHY) و JD.com (NASDAQ: JD) فروخته است. لازم به ذکر است که ماسایاشی سون ، مدیرعامل سافت بانک ، گزارش داد که صندوق چشم انداز از سرمایه گذاری در شرکت های چینی در آینده نزدیک عقب نشینی می کند ، تا زمانی که شور و حال فعلی از بین برود.

BABA قیمت سهام

نمودار قیمت سهام BABA AliBaba
از Tecnent صحبت می کنیم ، این شرکت بزرگ فناوری که اواخر هدف دولت چین قرار گرفته بود ، هفته آینده درآمد سه ماهه خود را گزارش می کند. جسهام هینی پس از سود دیر به فروش می رسد ، از جمله AliBaba ، Baidu (NASDAQ: BIDU) و Nio (NYSE: NIO). این احتمال وجود دارد که ما هفته آینده شاهد این روند با Tencent باشیم.

به روز رسانی های قبلی

به روزرسانی: سهام علی بابا در روز دوشنبه با یکبار کاهش 3 درصدی سهام ، تنها پس از سی دقیقه جلسه عادی ، یک ضربه بزرگ دیگر را تجربه کرد. احساسات در بسیاری از نامهای چینی در یکی دو هفته گذشته مطلوب نبوده و این روند در روز دوشنبه ادامه دارد. برخی از داده های ضعیف اقتصاد چین در شبانه روز باعث ترس از کند شدن رشد اقتصادی شده است و شما می دانید که این تنظیم کننده های مزاحم چینی از بین نرفته اند. اخبار مربوط به موسیقی Tencent Music (TME) که بخش های هنگ کنگ خود را به سمت خود کشانده است به بخش چین منتقل شده است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.