علیرغم گزارش صعودی موجودی انبار، WTI به پایین ترین حد روزانه زیر 79.50 دلار سقوط کرد

WTI در معاملات اخیر کاهش یافته است و علیرغم گزارش صعودی موجودی انبار به پایین ترین حد روزانه رسیده است. این گزارش احتمالاً به عنوان افزایش احتمال استفاده دولت بایدن از SPR تفسیر شده است. معاملات آتی ماه اول شاخص آمریکا برای نفت خام سبک شیرین، وست تگزاس واسطه یا WTI، در معاملات اخیر در

کد خبر : 130783
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
علیرغم گزارش صعودی موجودی انبار، WTI به پایین ترین حد روزانه زیر 79.50 دلار سقوط کرد


  • WTI در معاملات اخیر کاهش یافته است و علیرغم گزارش صعودی موجودی انبار به پایین ترین حد روزانه رسیده است.
  • این گزارش احتمالاً به عنوان افزایش احتمال استفاده دولت بایدن از SPR تفسیر شده است.

معاملات آتی ماه اول شاخص آمریکا برای نفت خام سبک شیرین، وست تگزاس واسطه یا WTI، در معاملات اخیر در بازارهای اخیر معامله شده است. WTI به پایین ترین سطح روزانه زیر سطح 79.50 دلار رسیده است و اکنون چشم به آزمایش پایین ترین سطح هفتگی قبلی در منطقه 79.30 دلار است. اگر این سطح شکسته شود، ممکن است یک حرکت به سمت پایین ترین سطح ماهانه در 78.30 دلار در انبار باشد.

گزارش رسمی موجودی نفت خام ایالات متحده توسط EIA که اخیراً در ساعت 1530 GMT منتشر شد، صعودی تر از حد انتظار بود که نتوانست به طور قابل ملاحظه ای حال و هوای بازارهای نفت خام را تغییر دهد. برای مرجع؛ ذخایر اصلی نفت خام در هفته منتهی به 12 نوامبر در مقابل انتظارات برای افزایش کمتر از 1.4 میلیون بشکه، تساوی غیرمنتظره یا 2.1 میلیون بشکه را ثبت کردند. داده‌های موجودی API که در روز سه‌شنبه منتشر شد، به تولید هفتگی 655 هزار بشکه اشاره داشت. داده های EIA نشان داد که موجودی بنزین 700 هزار بشکه کاهش یافته است (در مقایسه با پیش بینی کاهش 575 هزار بشکه ای). سهام تقطیر 824 هزار بشکه (در مقابل پیش بینی ها برای 1.229 هزار بشکه) کاهش یافت.

به طور معمول، گزارش موجودی EIA صعودی باعث افزایش قیمت نفت خام می شود، زیرا نشان می دهد تقاضای قوی تر از حد انتظار برای نفت و محصولات آن است. اما تحلیلگران استدلال کرده اند که افزایش بیش از حد انتظار ذخایر موجود در حال حاضر ممکن است دولت بایدن را تشویق کند که ذخایر نفت خام را از ذخایر استراتژیک نفت ایالات متحده آزاد کند. دولت اوپک پلاس از ابتدای ماه جاری که اوپک پلاس از افزایش بیش از 400 هزار بشکه در روز تولید خود در ماه دسامبر خودداری کرد، با توجه به نگرانی های آنها در مورد قیمت بالای گاز و انرژی ایالات متحده، تهدید به انجام این کار کرده است. به گزارش مطبوعات چین، دولت آمریکا از چین خواسته است تا ذخایر نفت خام خود را به عنوان بخشی از مذاکرات خود با آمریکا در زمینه همکاری اقتصادی آزاد کند. قانونگذاران ایالات متحده در مورد اینکه آیا SPR باید مورد استفاده قرار گیرد یا خیر، اختلاف نظر دارند، استنی هویر، رهبر اکثریت دموکرات مجلس نمایندگان در مخالفت با درخواست چاک شومر، رهبر اکثریت سنا برای کاهش SPR در آخر هفته اظهار داشت.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.