علیرغم کاهش قیمت، تعداد بیت کوین های نگهداری شده در صرافی ها به کاهش خود ادامه می دهد – Exchanges Bitcoin News

[ad_1] طبق آمار ثبت شده توسط cryptoquant.com، تقریباً 49 روز پیش، تعداد بیت کوین های موجود در مبادلات حدود 2.503 میلیون بود. از آن زمان تاکنون، 4.76 میلیارد دلار بیت کوین از صرافی های متمرکز رمزنگاری حذف شده است، زیرا امروز 2.275 میلیون بیت کوین در پلتفرم های معاملاتی نگهداری می شود. Glassnode در 5

کد خبر : 227423
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۰۰
علیرغم کاهش قیمت، تعداد بیت کوین های نگهداری شده در صرافی ها به کاهش خود ادامه می دهد – Exchanges Bitcoin News

[ad_1]

طبق آمار ثبت شده توسط cryptoquant.com، تقریباً 49 روز پیش، تعداد بیت کوین های موجود در مبادلات حدود 2.503 میلیون بود. از آن زمان تاکنون، 4.76 میلیارد دلار بیت کوین از صرافی های متمرکز رمزنگاری حذف شده است، زیرا امروز 2.275 میلیون بیت کوین در پلتفرم های معاملاتی نگهداری می شود. Glassnode در 5 ژوئیه گزارش داد که با وجود “اقدام ضعیف قیمت بیت کوین تا ماه ژوئن، بیت کوین با تهاجمی ترین نرخ تاریخ از مبادلات خارج شده است.”

ذخایر بیت کوین در صرافی ها از تعداد تهاجمی برداشت ها کاهش می یابد

طبق آمار بازار coingecko.com، در ساعت 2:00 بعد از ظهر (ET) بعد از ظهر یکشنبه، محدوده قیمت 24 ساعته بیت کوین (BTC) بین 21888 تا 20710 دلار در هر واحد بوده است. در حال حاضر، بیت کوین 69 درصد کمتر از بالاترین رکورد ثبت شده در 10 نوامبر 2021 است، زمانی که دارایی ارزهای دیجیتال پیشرو به 69 هزار دلار در هر واحد رسید.

علیرغم کاهش قیمت، تعداد بیت کوین های نگهداری شده در صرافی ها به کاهش خود ادامه می دهد
BTC/USD در 10 جولای 2022.

بخش بزرگی از زیان بیت کوین در ماه گذشته اتفاق افتاده است زیرا آمارها نشان می دهد که 30.4 درصد کاهش ارزش دلار بیت کوین در دوره 30 روزه اتفاق افتاده است. در حالی که قیمت ها تیره و تار بوده است، انحلال های قابل توجهی نیز وجود دارد و عملیات مبادلات ارز دیجیتال متوقف شده است. این امر مسلماً ترس زیادی را به اقتصاد کریپتو تزریق کرده است و حتی با وجود پایین بودن قیمت ها، مقدار زیادی بیت کوین از مبادلات خارج شده است.

پنج روز پیش، تیم تحلیلی Glassnode در 5 ژوئیه گزارش داد که «بیت‌کوین در یکی از بدترین عملکردهای قیمت ماهانه در تاریخ قفل شده است، با کاهش -37.9 درصدی قیمت‌ها در ژوئن. بیت کوین شاهد اخراج تقریباً کامل گردشگران از بازار بوده است و عزم HODLers را به عنوان آخرین خط باقی مانده است.» این شرکت سه شنبه گذشته توضیح داد.

Glassnode بیشتر توضیح داد که چگونه مقدار زیادی از BTC از پلتفرم‌های معاملاتی متمرکز در ماه ژوئن حذف شد. گلاسنود گفت: «با وجود عملکرد ضعیف قیمت تا ماه ژوئن، بیت کوین با تهاجمی ترین نرخ تاریخ از مبادلات خارج شده است. تیم تجزیه و تحلیل افزود: “کل خروجی مبادلات در ماه ژوئن به -151 هزار بیت کوین در ماه به اوج می رسد و میگو و نهنگ به عنوان گیرندگان اصلی هستند.”

علیرغم کاهش قیمت، تعداد بیت کوین های نگهداری شده در صرافی ها به کاهش خود ادامه می دهد
تصویر از طریق Glassnode.

Bitcoin.com News در 22 می 2022 گزارش داد که تعداد بیت کوین های نگهداری شده در صرافی ها کاهش یافته و به پایین ترین سطحی رسیده است که از سال 2020 مشاهده نشده است. در آن زمان، طبق معیارهای cryptoquant.com، 2.503 میلیون بیت کوین در صرافی ها وجود داشت. امروز، این عدد 9.109 درصد کمتر از آمار 22 می است زیرا داده‌های cryptoquant.com نشان می‌دهد که در حال حاضر 2.275 میلیون بیت کوین در صرافی‌ها نگهداری می‌شود.

ارزش بیت کوین در صرافی ها در ماه می حدود 73.7 میلیارد دلار بود و در 10 جولای 2022، ارزش بیت کوین در صرافی ها حدود 47.5 میلیارد دلار بود. داده های Bituniverse، Peckshield، chain.info و etherscan نشان می دهد که Coinbase بزرگترین صرافی از نظر ذخایر بیت کوین است.

آمار Bituniverse نشان می دهد که کوین بیس دارای 853530 بیت کوین است و دومین صرافی بزرگ از نظر ذخایر بیت کوین بایننس با 340410 بیت کوین است. بین کوین‌بیس و بایننس، هر دو صرافی بیش از 52 درصد بیت‌کوین موجود در صرافی‌های کریپتو را در اختیار دارند.

برچسب ها در این داستان

تجزیه و تحلیل، Binance، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، Bituniverse، BTC، BTC در صرافی ها، BTC Reserves، Chain.info، Coinbase، coingecko.com، Crypto، دارایی های کریپتو، کوانت کریپتو، داده، اتراسکن، صرافی ها، glassnode، جولای، ژوئن، معیارهای بازار، بازارها، Peckshield، قیمت ها

نظر شما در مورد تعداد خروج بیت کوین از مبادلات طی 30 روز گذشته چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.