علیرغم رکود بازار کریپتو، Hashkey Capital برای سومین صندوق خود 500 میلیون دلار جمع آوری کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] روز سه‌شنبه، مدیر دارایی‌های جهانی Hashkey، که بر سرمایه‌گذاری‌های کریپتو و بلاک چین تمرکز دارد، اعلام کرد که صندوق سوم خود را با قیمت ۵۰۰ میلیون دلار بسته است. “HashKey Fintech Investment III” این شرکت به توسعه راه حل های رمزنگاری، فناوری بلاک چین و مفاهیم Web3 اختصاص دارد. Hashkey Capital’s Fund III بر

کد خبر : 308114
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
علیرغم رکود بازار کریپتو، Hashkey Capital برای سومین صندوق خود 500 میلیون دلار جمع آوری کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

روز سه‌شنبه، مدیر دارایی‌های جهانی Hashkey، که بر سرمایه‌گذاری‌های کریپتو و بلاک چین تمرکز دارد، اعلام کرد که صندوق سوم خود را با قیمت ۵۰۰ میلیون دلار بسته است. “HashKey Fintech Investment III” این شرکت به توسعه راه حل های رمزنگاری، فناوری بلاک چین و مفاهیم Web3 اختصاص دارد.

Hashkey Capital’s Fund III بر روی Web3، بازارهای نوظهور و راه حل های رمزنگاری تمرکز می کند

در بحبوحه رکود بازار کریپتو، مدیر دارایی جهانی Hashkey Capital از بسته شدن صندوق جدید “Hashkey Fintech Investment III” پس از جمع آوری 500 میلیون دلار خبر داد. به گفته Hashkey، این صندوق “حمایت قوی از سرمایه گذاران نهادی مانند صندوق های ثروت دولتی، دفاتر خانوادگی مشهور و شرکت ها دریافت کرد.” Hashkey Capital یکی از بزرگترین صندوق های رمزنگاری در آسیا است زیرا بیش از 1 میلیارد دلار دارایی مشتری را مدیریت می کند.

دنگ چائو، رئیس Hashkey Group سنگاپور و مدیر عامل Hashkey Capital در روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای گفت: “Hashkey Capital حداقل سه چرخه را در صنعت پشت سر گذاشت.” “از هر تجربه منحصر به فرد، ما بینش های مهمی به دست آوردیم که به ما امکان می دهد در میان آشفتگی ها حرکت کنیم. مدیر عامل Hashkey Capital اضافه کرد: ما یکی از معدود سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال هستیم که مجوز مدیریت صندوق شامل دارایی‌های دیجیتال در هنگ کنگ را دریافت کرده‌ایم.

علیرغم زمستان کریپتو که 2 تریلیون دلار از ارزش خالص اقتصاد کریپتو کاهش داده است، سرمایه گذاری در این فضا ادامه دارد. به عنوان مثال، در حین سخنرانی در رویداد مجمع جهانی اقتصاد در داووس، سوئیس، یکی از بنیانگذاران برندهای انیموکا، یات سیو، گفت که شرکت او قصد دارد تا پایان سال 2023 پرتفوی خود را 30 درصد افزایش دهد. برای پیشبرد ابتکارات استثنایی ارزهای دیجیتال و بلاک چین در سراسر جهان، با تمرکز بر فرصت های رو به رشد در بازارهای در حال ظهور، مستقر شده است.

اطلاعیه Hashkey Fund III می افزاید:

Fund III به سرمایه گذاران با تمام جنبه های فناوری های بلاک چین و کریپتو آشنا می شود. هدف این صندوق جدید سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها، ابزارها و برنامه‌هایی است که پتانسیل پذیرش انبوه را دارند.

طبق گزارش Crunchbase، این شرکت تا به امروز دارای حدود 56 سرمایه گذاری است که شامل سرمایه گذاری در برندهای Aztec، Cosmos، Coinlist، Falcon X، Polkadot و Animoca می شود. در اواسط دسامبر 2022، گروه دارایی دیجیتال Hashkey (HDAG) این شرکت با ZA International مستقر در هنگ کنگ برای بررسی “فرصت های همکاری در دارایی های دیجیتال، Web3، و فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) در میان سایر زمینه ها، شریک شد. یک هفته قبل از شراکت با ZA International، HDAG قراردادی را با بانک SEBA برای “تسریع پذیرش دارایی های دیجیتال در هنگ کنگ و سوئیس” امضا کرد.

برچسب ها در این داستان

500 میلیون دلار، برندهای انیموکا، آسیا، بلاک چین، فناوری بلاک چین، شرکت‌ها، رمزنگاری، اقتصاد رمزنگاری، راه‌حل‌های رمزنگاری، زمستان رمزنگاری، دارایی‌های مشتری، دنگ چائو، دارایی‌های دیجیتال، بازارهای نوظهور، دفاتر خانواده، صندوق، مدیریت صندوق، مدیر دارایی جهانی، Hashkey، Hashkey Capital، HashKey Fintech Investment III، صندوق Hashkey، هنگ کنگ، سرمایه گذاران نهادی، رکود بازار، پذیرش انبوه، بانک SEBA، سنگاپور، صندوق های ثروت مستقل، Web3، مفاهیم Web3، Yat Siu، ZA International

جایگاه Hashkey Capital’s Fund III خود را در صنعت کریپتو و بلاک چین چگونه می بینید؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.