علیرغم رکود بازار کریپتو، خزانه‌های DAO از ژانویه تا کنون ۷۰۰ میلیون دلار رشد کرده است – Defi Bitcoin News

از ژانویه 2022، کل اقتصاد کریپتو 1.36 تریلیون دلار از ارزش خود را کاهش داده است، زیرا ارزش بازار از 2.34 تریلیون دلار به 979 میلیارد دلار امروز کاهش یافته است. در حالی که ارزش اقتصاد کریپتو کاهش یافته است، حجم تجارت کمتر است، و ارزش قفل شده در امور مالی غیرمتمرکز (defi) میلیاردها دلار

کد خبر : 261933
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
علیرغم رکود بازار کریپتو، خزانه‌های DAO از ژانویه تا کنون ۷۰۰ میلیون دلار رشد کرده است – Defi Bitcoin News


از ژانویه 2022، کل اقتصاد کریپتو 1.36 تریلیون دلار از ارزش خود را کاهش داده است، زیرا ارزش بازار از 2.34 تریلیون دلار به 979 میلیارد دلار امروز کاهش یافته است. در حالی که ارزش اقتصاد کریپتو کاهش یافته است، حجم تجارت کمتر است، و ارزش قفل شده در امور مالی غیرمتمرکز (defi) میلیاردها دلار کاهش یافته است، خزانه های نگهداری شده توسط سازمان های مستقل غیرمتمرکز (DAOs) از ژانویه 7.69 درصد از نظر ارزش افزایش یافته است، تقریباً به 700 دلار. میلیون دلار در مدت هشت ماه به مخازن پروژه ها اضافه شد.

جهش 7.6 درصدی اوراق خزانه DAO در ارزش دلار آمریکا، از سال 2016، ارزش نگهداری شده توسط سازمان های غیرمتمرکز مستقل 6025 درصد رشد کرد.

در 10 ژوئن 2022، مجموع وجوهی که توسط خزانه‌های سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) نگهداری می‌شد، برای اولین بار در تاریخ به محدوده 10 میلیارد دلار رسید. در حالی که صنعت کریپتو با قیمت‌های پایین‌تر و احساسات نزولی دست و پنجه نرم می‌کند، ارزشی که توسط خزانه‌های DAO نگهداری می‌شود توانسته است طوفان را پشت سر بگذارد.

در حال حاضر، در بین 4830 سازمان، DAO ها 9.8 میلیارد دلار دارند که تنها 200 میلیون دلار کمتر از ارزش کل DAO ها در 112 روز پیش است. بر اساس آمار جمع آوری شده توسط deepdao.io، در حالی که 200 میلیون دلار کمتر از سه ماه قبل است، ارزش خزانه DAO از ژانویه تا کنون 700 میلیون دلار افزایش یافته است.

با وجود رکود بازار کریپتو، خزانه داری DAO از ژانویه 700 میلیون دلار رشد کرد.

در 22 ژانویه، معیارهای deepdao.io ثبت شده توسط archive.org نشان می‌دهد که در آن زمان 4227 سازمان وجود داشت و مجموعاً 9.1 میلیارد دلار در خزانه‌های DAO نگهداری می‌شد. با 9.8 میلیارد دلار امروز، این افزایش 7.69 درصدی در ارزش دلاری است که توسط خزانه داری DAO در 251 روز گذشته نگهداری می شود.

در آن زمان، Bitdao 2.4 میلیارد دلار در خزانه خود داشت و این بزرگترین خزانه DAO در ژانویه بود. Uniswap با 2.1 میلیارد دلار دومین کشور بزرگ در آن زمان بود. هر دو Bitdao و Uniswap هنوز دو DAO برتر از نظر اندازه خزانه هستند، اما Uniswap اکنون بزرگترین است.

با وجود رکود بازار کریپتو، خزانه داری DAO از ژانویه 700 میلیون دلار رشد کرد.

در 1 اکتبر، Uniswap دارای 2.8 میلیارد دلار است، در حالی که حافظه پنهان Bitdao از 2.4 میلیارد دلار در ابتدای سال به 1.3 میلیارد دلار کاهش یافته است. 1.3 میلیارد دلار Bitdao آن را به دومین خزانه داری بزرگ DAO تبدیل می کند و پس از آن ENS قرار دارد که تقریباً 1.2 میلیارد دلار در اختیار دارد.

251 روز پیش، ENS چهاردهمین و در آن زمان، سومین شرکت بزرگ Lido Finance بود. DAO پروتکل استیکینگ مایع در حال حاضر پنجمین پروتکل بزرگ است، با 283 میلیون دلار که امروز در Lido DAO نگهداری می شود. ده خزانه برتر DAO شامل Uniswap، Bitdao، ENS، Gnosis، Lido، Olympus DAO، Mango DAO، Merit Circle، Compound و Aragon Network است.

از مجموع 9.8 میلیارد دلار، 3.9 میلیون دارنده توکن حکومتی و 698400 رای دهنده فعال و پیشنهاد دهنده وجود دارد. 109 DAO دارای 1 میلیون دلار یا بیشتر هستند، در حالی که تنها سه DAO بیش از یک میلیارد سرمایه دارند.

در حالی که Uniswap دارای 2.7 میلیارد دلار است، 98.7٪ از وجوه خزانه داری پروژه در توکن های uniswap (UNI) نگهداری می شود، و Bitdao دارای خزانه ای متشکل از مجموعه ای از دارایی های رمزنگاری مختلف است که شامل توکن هایی مانند BIT، ETH، USDC و USDT است.

از آنجایی که اقتصاد کریپتو همچنان با زمان‌های پرفراز و نشیب دست و پنجه نرم می‌کند، خزانه‌های سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز از ابتدای سال شاهد رشد ثابتی بوده‌اند. از زمانی که اولین DAO در سال 2016 ایجاد شد، خزانه‌های DAO در شش سال گذشته 6025% ارزش دلار افزایش یافته است.

برچسب ها در این داستان

700 میلیون دلار، 9.8 میلیارد دلار، 2016، 2022، شبکه آراگون، بیتدائو، بلاک چین، ترکیب، رمزنگاری، رکود ارزهای دیجیتال، DAO، خزانه داری DAO، خزانه داری DAO، DAOs، سازمان غیرمتمرکز مستقل، امور مالی غیرمتمرکز، ETH، ETH، توکن‌ها، Lido، Mango DAO، Markets، Merit Circle، Olympus DAO، UNI، unswap

نظر شما در مورد هزاران DAO امروز و 9.8 میلیارد دلاری که توسط خزانه داری DAO نگهداری می شود چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.