علیرغم ذخیره بیش از حد وثیقه، استیبل کوین USDD Tron به 0.974 دلار در هر توکن سقوط می کند – Altcoins Bitcoin News

به دنبال قتل عام بازار کریپتو در روز دوشنبه، قیمت ارزهای دیجیتال روز بعد تا حدودی بهبود یافته است. با این حال، USDD استیبل کوین Tron یک بار دیگر به 0.974 دلار در هر واحد کاهش یافته است، که نشان می دهد مقدار کمی از بی ثباتی همچنان گریبانگیر توکن فیات است. سقوط به 0.97

کد خبر : 216717
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
علیرغم ذخیره بیش از حد وثیقه، استیبل کوین USDD Tron به 0.974 دلار در هر توکن سقوط می کند – Altcoins Bitcoin News


به دنبال قتل عام بازار کریپتو در روز دوشنبه، قیمت ارزهای دیجیتال روز بعد تا حدودی بهبود یافته است. با این حال، USDD استیبل کوین Tron یک بار دیگر به 0.974 دلار در هر واحد کاهش یافته است، که نشان می دهد مقدار کمی از بی ثباتی همچنان گریبانگیر توکن فیات است. سقوط به 0.97 دلار به دنبال انحراف روز دوشنبه از برابری است و پس از آن رخ می دهد که Tron DAO Reserve مقادیر زیادی USDC را برای تقویت دفاع از ذخیره مستقر کرد.

استیبل کوین USDD Tron همچنان پایین تر از برابری 1 دلاری باقی می ماند، Tron DAO Reserve 500 میلیون USDC را مستقر می کند

بسیاری از حامیان ارزهای دیجیتال، پس از این حادثه که در اکوسیستم بلاک چین Terra رخ داد، از نزدیک استیبل کوین USDD ترون را تماشا می کنند. در 13 ژوئن، استیبل کوین الگوریتمی به 0.977 دلار در هر واحد کاهش یافت، در حالی که بازارهای ارزهای دیجیتال در طول روز متحمل زیان شدید شدند.

در طول جلسات معاملات عصر روز دوشنبه، قیمت بیت کوین (BTC) به زیر 21 هزار دلار سقوط کرد و کمی بالاتر از بالاترین قیمت تاریخ در سال 2017 باقی ماند. در روز سه‌شنبه، قیمت‌های کریپتو بهبود جزئی داشته است، اما USDD همچنان زیر برابری 1 دلار است.

در زمان نگارش این مقاله، USDD با مقادیری بین 0.978 تا 0.98 دلار در هر واحد مبادله می‌شود، اما روز سه‌شنبه به 0.974253 دلار به ازای هر توکن رسید. پایین ترین اخیر یک لمس کمتر از افت ثبت شده در روز قبل است و در ساعت 3:45 بامداد (ET) روز سه شنبه اتفاق افتاد.

این کاهش پس از آن اتفاق افتاد که ذخیره Tron DAO تصمیم گرفت میلیون‌ها USDC را برای دفاع از برابری 1 دلاری توکن مستقر کند. این سازمان برای محافظت از کل صنعت بلاک چین و بازار ارزهای دیجیتال، ذخیره Tron DAO عرضه 650,000,000 USDC را در TRON افزایش داده است. توضیح داد. در حال حاضر عرضه USDC در TRON به 2.5 میلیارد دلار رسیده است.

مردم نگران USDD هستند زیرا شبیه به استیبل کوین سابق Terra است که یک روز قبل از بمباران آن به 0.704 دلار در هر واحد در 9 مه 2022 کاهش کمی داشت. روز سه شنبه، جاستین سان، بنیانگذار Tron در مورد جنبش USDD توییت کرد در برابر تتر (USDT).

سان “2pool به تعادل 55/45 بازگشته است.” گفت. “من معتقدم که در عرض 24 ساعت به 50/50 باز می گردد [a] نرخ وثیقه 247 درصد. شما ممکن است ترس را اینجا ببینید، اما من می بینم [a] فرصت سود 2 درصدی.» خورشید هم داده های مشترک به حجم تراکنش های استیبل کوین در شبکه ترون در 13 ژوئن گره خورده است.

در حال حاضر، در ساعت 7:30 صبح (ET)، صفحه وب ذخیره Tron DAO نشان می دهد که نسبت وثیقه ذخیره 246.26٪ است. این تقریباً 1,781,291,610 دلار در زمان نگارش این مقاله است، در حالی که تعداد USDD در گردش امروز 723,321,764 USDD است. وثیقه پشتوانه USDD شامل ترون (TRX) است، زیرا 10.87 میلیارد TRX در اختیار دارد و همچنین 14040 بیت کوین (BTC) وجود دارد.

140 میلیون USDT نیز توسط ذخیره نگهداری می شود و 500 میلیون USDC نیز در دفتر کل ذخیره Tron DAO ثبت شده است. آمار ذخیره Tron DAO نشان می دهد که سایر استیبل کوین ها با 100 درصد ذخایر وثیقه شده اند و DAI تا 120 درصد اضافه وثیقه دارند. این وب سایت نشان می دهد که USDD بسیار بیشتر از سایر استیبل کوین های به نمایش گذاشته شده وثیقه است.

Tron DAO Reserve 500 میلیون USDC را برای دفاع از استیبل کوین در ساعت 8:40 صبح استاندارد شرقی مستقر می کند.

پروتکل defi به نام Justlend، که 20% APY مشابه آنچه زمانی توسط برنامه Terra defi Anchor ارائه می‌شد، ارائه می‌دهد، بزرگترین برنامه Defi Tron امروزی است، با ارزش کل قفل شده 2.36 میلیارد دلار (TVL). کل TVL ترون 4.55 میلیارد دلار است که به این معنی است که تسلط جاستلند امروز 51.86 درصد است. علیرغم قتل عام اخیر در بازار، Justlend همچنان شاهد افزایش بیش از 33 درصدی TVL در 30 روز گذشته بود. با رسیدن USDD به پایین 0.974 دلار، سرمایه گذاری 100 دلاری تنها معادل 97.40 دلار است.

پس از اینکه قیمت USDD دوباره به 0.97 دلار کاهش یافت، Tron DAO Reserve مستقر شده است 500 میلیون USDC دیگر برای دفاع از وثیقه، وثیقه را تا ساعت 8:40 صبح (ET) صبح سه شنبه به 310 درصد می رساند. برای شرایط شدید بازار فعلی، [the Tron DAO Reserve] 500 میلیون USDC دیگر برای دفاع از میخ USDD دریافت کرده است. اکنون نرخ وثیقه USDD 310٪ است.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین (BTC)، وثیقه، جاستین سان، جاستلند، جاستلند USDD، تسلط جاستلند، بیش از حد وثیقه، استیبل کوین، ترا بلاک چین، ترون (TRX)، TRON DAO رزرو، trx، TVL، USDC، عرضه USDC، USDD، USDD استیبل کوین، USDT

نظر شما در مورد کاهش USDD استیبل کوین Tron به 0.97 دلار در هر سکه چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، تصویرسازی توسط Voar CC از Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.