علیرغم داده‌های ضعیف ایالات متحده، USD/CAD از پایین‌ترین سطح هفتگی نظرات سخنرانان فدرال رزرو بازگشت

[ad_1] اشتراک گذاری: USD/CAD قرار است برخی از ضررهای هفتگی خود را کاهش دهد و گاوها به 1.3400 چشم دوخته اند. خرده‌فروشی ایالات متحده در ماه مارس با کاهش 1 درصدی روبه‌رو شد، در حالی که تولید صنعتی برای اولین بار در سال 2023 کاهش یافت. انتظارات تورم برای یک سال در ایالات

کد خبر : 346684
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
علیرغم داده‌های ضعیف ایالات متحده، USD/CAD از پایین‌ترین سطح هفتگی نظرات سخنرانان فدرال رزرو بازگشت

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • USD/CAD قرار است برخی از ضررهای هفتگی خود را کاهش دهد و گاوها به 1.3400 چشم دوخته اند.
  • خرده‌فروشی ایالات متحده در ماه مارس با کاهش 1 درصدی روبه‌رو شد، در حالی که تولید صنعتی برای اولین بار در سال 2023 کاهش یافت.
  • انتظارات تورم برای یک سال در ایالات متحده 1٪ افزایش یافت، از 3.6٪ به 4.6٪.

USD/CAD چهار روز متوالی زیان می کند و از پایین ترین سطح هفتگی در حدود 1.3300 در اوایل جلسه آمریکای شمالی جهش می کند. بخش‌هایی از داده‌های ایالات متحده نشان می‌دهد که اقتصاد در حال احساس انقباض فدرال رزرو ایالات متحده (Fed) است در حالی که احساسات مصرف‌کننده بهبود یافته است. USD/CAD در 1.3366 معامله می شود که بالاتر از قیمت افتتاحیه است.

احساسات مصرف کننده در ایالات متحده بهبود یافت، اما انتظارات تورمی افزایش یافت

دلار کانادا (CAD) با بادهای مخالفی مواجه شد، مانند کریستوفر والر، مسئول فدرال رزرو، که گفت در شرایط بازار کار قوی و تورم اصلی چسبنده در سمت مصرف‌کننده و تولیدکننده، انقباض بیشتری لازم است. خرده فروشی ایالات متحده تحلیلگران را ناامید کرد و در ماه مارس 1% در مقایسه با 0.4% کاهش یافت. داده های سالانه 2.9٪ بود، کمتر از ماه قبل 5.9٪.

در همان زمان، فدرال رزرو فاش کرد که تولید صنعتی در ماه مارس برای اولین بار در سال 2023 کاهش یافت و 0.4 درصد در مقایسه با برآوردهای 0.2 درصد افزایش یافت و از داده های 0.9 درصدی فوریه عقب افتاد. تولید به دلیل عقب نشینی در کالاهای بادوام کاهش یافت.

اخیرا، نظرسنجی احساسات مصرف‌کننده دانشگاه میشیگان (UoM) نشان داد که احساسات در آوریل بهبود یافته است، از 62 به 63.5 افزایش یافته است، اگرچه انتظارات تورمی برای یک سال 1٪ از 3.6٪ به 4.6٪ افزایش یافته است. این جهش در بازده اوراق قرضه ایالات متحده را تشدید کرد، به طوری که 2 ساله مقداری بهبود یافت، 13 واحد پایه جهش کرد، در 4.105٪ و پشتوانه دلار آمریکا بود.

شاخص دلار آمریکا، معیاری برای سنجش ارزش دلار در برابر شش ارز، با 0.48 درصد افزایش در 101.487 واحد است.

یکی دیگر از مقامات فدرال رزرو، رئیس شیکاگو، آستن گلسبی، خاطرنشان کرد که در مورد تصمیم خود برای نشست آینده 2-3 می، روی شرایط اعتباری سخت تر و داده های وام دهی تمرکز خواهد کرد. گلسبی اضافه کرد که اگرچه تورم در حال کاهش است، اما «چسبندگی واضحی در برخی از دسته‌های قیمتی وجود دارد.

در جبهه کانادا، آمار کانادا فاش کرد که فروش محصولات تولیدی در ماه فوریه 3.6 درصد کاهش یافته است که با توجه به فروش فرآورده های نفتی و زغال سنگ است. انتظار افت 2.7 درصدی بود، هرچند افت 14.8 درصدی نفت و محصولات زغال سنگ باعث کاهش شاخص شد.

تحلیل فنی USD/CAD

نمودار روزانه USD/CAD

با توجه به پس‌زمینه، USD/CAD قیمت‌هایی را قبل از آخر هفته پیدا کرد، اگرچه اصلاح صعودی به سمت میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA) در 1.3377 می‌تواند کوتاه مدت باشد. اگر خریداران USD/CAD میانگین متحرک نمایی 200 روزه را پس بگیرند، 1.3400 را در معرض دید قرار می دهد و می تواند سوگیری جفت ارز را به سمت خنثی تغییر دهد، با بسته شدن روزانه بالاتر از دومی. در غیر این صورت، فروشندگان USD/CAD ممکن است وارد عمل شوند و قیمت ها را به سمت پایین YTD در 1.3262 بکشانند، قبل از سقوط به 1.3200.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.