علیرغم تور رسانه ای مدیر عامل سابق FTX، بسیاری از سوالات بی پاسخ باقی مانده است – بیت کوین نیوز

مدیر عامل سابق FTX سام بنکمن-فرید (SBF) از زمانی که مبادله اش چند هفته پیش به هم خورد، بسیار بیشتر صحبت کرده است، زیرا او در اجلاس Dealbook نیویورک تایمز صحبت می کرد، با جورج استفانوپولوس میزبان صبح بخیر آمریکا نشسته بود، و اخیراً یک جلسه را انجام داده است. مصاحبه با مجله نیویورک در

کد خبر : 288327
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
علیرغم تور رسانه ای مدیر عامل سابق FTX، بسیاری از سوالات بی پاسخ باقی مانده است – بیت کوین نیوز


مدیر عامل سابق FTX سام بنکمن-فرید (SBF) از زمانی که مبادله اش چند هفته پیش به هم خورد، بسیار بیشتر صحبت کرده است، زیرا او در اجلاس Dealbook نیویورک تایمز صحبت می کرد، با جورج استفانوپولوس میزبان صبح بخیر آمریکا نشسته بود، و اخیراً یک جلسه را انجام داده است. مصاحبه با مجله نیویورک در حین انجام تمام این مصاحبه‌ها، SBF اطلاعات بسیار کمی را فاش کرده است و حامیان کریپتو بر این باورند که SBF به‌عنوان «پسر همسایه» به تصویر کشیده می‌شود که به سادگی مرتکب یک اشتباه بد شده است، و مردم تعجب می‌کنند که چرا با بنیانگذار FTX اینقدر ظریف رفتار می‌شود.

جامعه کریپتو معتقد است که تور رسانه ای SBF صرفاً برای “تصویر او را پاکسازی می کند”، او را به عنوان “پسر همسایه” که اشتباه کرده است به تصویر می کشد.

در حالی که سم بنکمن-فرید (SBF) با اندرو راس سورکین، یکی از همکاران نیویورک تایمز، جورج استفانوپولوس از صبح بخیر آمریکا، و جن ویزنر از مجله نیویورک، صحبت کرده است، جامعه ارزهای دیجیتال هنوز سوالات بی پاسخ زیادی دارد. به عنوان مثال، SBF در طول مکالمه Dealbook خود اصرار داشت که “عمداً سرمایه‌ها را با هم ترکیب نکرده است.” SBF در پاسخ به سوال مخاطبان وقتی پرسیدند چرا SBF تصمیم گرفت پس انداز زندگی آنها را بدزدد عذرخواهی کرد. SBF “من عمیقا از آنچه اتفاق افتاد متاسفم.” توضیح داد در رویداد Dealbook

پس از تمام مصاحبه‌های SBF، جامعه ارزهای دیجیتال از پاسخ‌های مدیر سابق FTX راضی به نظر نمی‌رسد و مردم راضی هستند. شگفت زده چرا با او مانند “پسر همسایه” رفتار می شود. پست ها در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که مردم هستند ناامید شده که SBF دریافت کرد دور تشویق پس از رویداد Dealbook

یک نفر گفت: «چند ماه پیش مردی باهامایی به جرم دزدی 6 دلاری هات داگ به 2 سال زندان محکوم شد. توییت کرد. SBF یک مرد کلاهبرداری است که میلیاردها دلار را از میلیون ها مشتری در یک کلاهبرداری تاریخی دزدیده است. او در حال حاضر در یک تور رسانه ای شرکتی است که همدردی، ستایش، [and] تشویق و تمجید.”

تاکنون، SBF بدبختی‌های خود را ناشی از شیوه‌های «حسابداری با برچسب ضعیف» و این واقعیت است که او نمی‌داند چگونه کدنویسی کند. در حالی که او تاکید کرد که “عمداً سرمایه ها را با هم ترکیب نکرده است”، افراد آشنا به این موضوع گفتند که SBF با استفاده از شرکت تجاری کمی خود Alameda Research، “میلیاردها دلار از دارایی های مشتری را برای تامین مالی شرط بندی های مخاطره آمیز قرض داد”.

گزارش‌های دیگر اشاره می‌کنند که Alameda Research یک میز نسبتاً ناشناخته خارج از بورس (OTC) را برای مدیریت بانکداری FTX خریداری کرد. در صحبت با مجله نیویورک، از SBF پرسیده شد که چه اتفاقی برای دارایی های 10 میلیارد دلاری مشتریان افتاده است که ظاهراً از بین رفته است.

SBF در طول مصاحبه خود با Jen Wieczner پاسخ داد: “ما باید حسابداری بهتری در محل می داشتیم.” “ما باید کنترل های بهتری در محل می داشتیم.” او همچنین توضیح داد که اشتباهات حسابداری در زمانی انجام شده است که “وقتی FTX حساب بانکی نداشت.” او خاطرنشان کرد که آلامدا موقعیت حاشیه‌ای قابل‌توجهی دارد و «به‌منظور انجام تعهداتش، قرار نیست به صورت نقدی بسته شود».

به گفته او، حاشیه آلامدا تا اواسط سال 2022 بسیار زیاد شد و از یک “موقعیت تا حدودی مخاطره آمیز” به “موقعیتی که در طول بحران نقدینگی قابل مدیریت نبود، بسیار بزرگ بود و به طور جدی توانایی را به خطر می اندازد” رسید. وجوه مشتری را تحویل دهید.»

SBF ادعا می‌کند که شرط‌های بد آلامدا شامل LUNA Terra نیست، اما تقریباً در همان بازه زمانی اتفاق افتاده‌اند. تا آنجا که حسابداری ضعیف رخ داد، در حالی که FTX نمی توانست حساب بانکی دریافت کند، به نحوی یک موقعیت بدهی قابل توجه مدیران اجرایی را فریب داد و “وضعیت موثر میلیاردها دلار بزرگتر از آن چیزی بود که به نظر می رسید.”

مشابه رویداد NYT Dealbook، SBF گفت یک مشکل این بود که Alameda تحت کنترل او نبود و او سال‌ها شرکت را اداره نکرده بود. اغلب اوقات در مصاحبه‌های SBF، او این واقعیت را فراموش می‌کند که FTX، رمز FTT و Alameda Research تنها از سال 2019 در دسترس بوده‌اند. در حین صحبت با Wieczner SBF گفت:

مشکل این بود که آلامدا اهرمی را به دست آورده بود. و Alameda شرکتی نیست که من روزانه نظارت کنم. این شرکتی نیست که من اداره کنم. این شرکتی نیست که من برای زوج آخر اداره کرده باشم [of] سال ها.

SBF به مخاطبان رویداد Dealbook گفت که شرکت او متوجه شد که اوضاع در 6 نوامبر رو به نزول است، اما مدیر عامل سابق FTX توضیح نداده است که چه اتفاقی برای 333 میلیون دلار در BTC افتاد که بین 6 و 7 نوامبر 2022 ناپدید شد. SBF توضیح نداده است که چرا به مشتریان مکرراً گفته شده است که اگر از موقعیت‌های مارجین استفاده نکنند، دارایی‌هایشان خوب می‌شود، و چرا Alameda و FTX تا این حد به هم نزدیک بودند، علی‌رغم اینکه SBF اصرار داشت که آنها نهادهای جداگانه‌ای هستند.

تا به امروز، هنوز بسیاری از سوالات بی پاسخ باقی مانده است و مردم معتقدند که تور رسانه ای SBF در حال برگزاری است اهرمی به تصویر او را پاک کنید. به نظر می‌رسد که گفتن «متاسفم» بارها و بارها فقط باعث کاهش خردل نمی‌شود و جامعه کریپتو همچنان پاسخ‌های سختی را از طرف رهبر صرافی‌های کریپتو که اکنون رسوا شده است می‌خواهد. با این حال، جامعه باور نمی کند که چنین پاسخ هایی را از تور رسانه ای فعلی SBF دریافت کنند.

برچسب ها در این داستان

Alameda Research، Andrew Ross Sorkin، ورشکستگی، پرونده ورشکستگی، مصاحبه Dealbook، Dealbook Summit، حزب دموکراتیک، ثبت ورشکستگی، FTT، FTT Token، رئیس FTX، مدیر عامل سابق FTX، صبح بخیر آمریکا، مصاحبه با SBF، Joe Bankman، مجله نیویورک، نیویورک تایمز، 6 نوامبر، گزارش نیویورک، جمهوریخواهان، سام بنکمن، سام بنکمن-فرید، مصاحبه SBF، خواب، بحث مجازی

نظر شما در مورد تور رسانه ای SBF و اینکه او چگونه به برخی از سوالاتی که در مورد سقوط FTX از او پرسیده شده است، پاسخ داده است؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.