علیرغم تعداد ضعیف نیروی کار، افزایش نرخ دیگر BoC همچنان محتمل است – CIBC

[ad_1] گزارش اشتغال کانادا که روز جمعه منتشر شد، اعداد ضعیف‌تر از حد انتظار را با کاهش غیرمنتظره اشتغال خالص نشان داد. تحلیلگران CIBC اشاره می‌کنند که ارقام ضعیف ممکن است بانک کانادا را وادار کند تعهد ظاهری خود به نرخ‌های بهره بالاتر را زیر سوال ببرد، اما آنها خاطرنشان کردند که این ارقام ممکن

کد خبر : 254056
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
علیرغم تعداد ضعیف نیروی کار، افزایش نرخ دیگر BoC همچنان محتمل است – CIBC

[ad_1]

گزارش اشتغال کانادا که روز جمعه منتشر شد، اعداد ضعیف‌تر از حد انتظار را با کاهش غیرمنتظره اشتغال خالص نشان داد. تحلیلگران CIBC اشاره می‌کنند که ارقام ضعیف ممکن است بانک کانادا را وادار کند تعهد ظاهری خود به نرخ‌های بهره بالاتر را زیر سوال ببرد، اما آنها خاطرنشان کردند که این ارقام ممکن است در ماه‌های آینده به دلیل اشتغال در آموزش و پرورش دوباره افزایش یابد.

نقل قول های کلیدی:

“آرامش تابستانی در بازار کار کانادا ادامه یافت، با کاهش 40 هزار شغلی که سومین کاهش متوالی ماهانه را نشان می دهد. با این حال، برخلاف دو ماه گذشته، آخرین افت را نمی توان به راحتی به دلیل کاهش عرضه نیروی کار کنار گذاشت. در واقع، نرخ مشارکت در ماه اوت افزایش یافت، به این معنی که کاهش اشتغال، نرخ بیکاری را از 4.9 درصد در ماه قبل به 5.4 درصد رساند. با این حال، با توجه به کاهش اشتغال تا حدی نتیجه افت شدید آموزش، که اغلب در ماه‌های تابستان شاهد نوسانات است، ما شک داریم که اعداد ضعیف امروزی تعهد بانک مرکزی کانادا به افزایش بیشتر نرخ‌های بهره را تغییر دهد.

کاهش مشاغل در ماه اوت بر موقعیت های تمام وقت (-77k) و بخش دولتی (-28k) متمرکز بود. بر اساس بخش، کاهش 28 هزار شغلی در مشاغل ساختمانی (بخشی که قبلاً رونق داشت) نشان می دهد که افزایش نرخ بهره بر بازار کار تأثیر می گذارد. با این حال، کاهش نزدیک به 50 هزار نفری در اشتغال آموزشی به احتمال زیاد نشان دهنده مشکلات در تعدیل‌های فصلی در این بخش است و در نتیجه ما باید در ماه‌های آینده شاهد بازگشت مجدد باشیم.»

ارقام ضعیف تیتر ممکن است باعث شود بانک کانادا تعهد آشکار خود را به نرخ های بهره بالاتر زیر سوال ببرد. با این حال، با توجه به اینکه کاهش شدید اشتغال در آموزش و پرورش به طور بالقوه معکوس شده است، و با یک نظرسنجی دیگر از نیروی کار قبل از جلسه اکتبر بانک، هنوز به نظر می رسد که حداقل یک افزایش دیگر نرخ ها قبل از ایجاد وقفه وجود داشته باشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.