علت توقف سفر به سوریه و شرط ازسرگیری آن

[ad_1] سفر ایرانی‌ها به سوریه درحالی از مهرماه و با آغاز درگیری در غزه متوقف شده است، که رییس سازمان حج و زیارت ازسرگیری آن را به همکاری و خدمات‌دهی شرکت‌های هواپیمایی و پایدار شدن شرایط منوط دانست. سیدعباس حسینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره دلایل توقف سفر زیارتی ایرانی‌ها به سوریه اظهار کرد: ما

کد خبر : 443227
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
علت توقف سفر به سوریه و شرط ازسرگیری آن

[ad_1]

سفر ایرانی‌ها به سوریه درحالی از مهرماه و با آغاز درگیری در غزه متوقف شده است، که رییس سازمان حج و زیارت ازسرگیری آن را به همکاری و خدمات‌دهی شرکت‌های هواپیمایی و پایدار شدن شرایط منوط دانست.

سیدعباس حسینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره دلایل توقف سفر زیارتی ایرانی‌ها به سوریه اظهار کرد: ما برای اجرای سفرهای سوریه قراردادی با یکی از شرکت‌های هواپیمایی داشتیم که با توجه به موضوعی که در غزه پیش آمد و درگیری‌های آن منطقه، آن شرکت به دلیل مشکلاتی که در مسیر رفت داشت، آن قرارداد را اجرا نکرد و قبول هم نکردند این مسیر را ادامه دهند و ما مجبور شدیم سفرهای سوریه را متوقف کنیم.

او تاکید کرد: به محض اینکه ناوگان هواپیمایی این خدمات را بدهد و سوریه به شرایط پایدار برسد، پروازها و سفرهای سوریه از سرگرفته می‌شود.

رییس سازمان حج و زیارت با توجه به برخی اخبار مطرح‌شده درباره ازسرگیری سفرهای هوایی سوریه، درباره شرایط امن آسمان آن منطقه برای انجام این سفرها، اظهار کرد: هماهنگی‌هایی بین سازمان حج و زیارت و سفارت ایران در سوریه درحال انجام است، اگر آن‌ها به ما اعلام کنند سفرهای سوریه را ازسر می‌گیریم. هر زمان آن‌ها به ما اعلام کنند ما این آمادگی را داریم.

تا پیش از مهرماه سال ۱۴۰۲ که سفرهای سوریه متوقف شد، هفته‌ای یک پرواز از مبدأ تهران، زائران را که شامل دو کاروان ۸۰ نفره بودند به دمشق منتقل می‌کرد. هزینه این سفر حدود ۱۴ میلیون تومان بود. پروازهای سوریه از ماه‌های گذشته با چالش‌هایی مواجه بود؛ پیش از تهران، ‌ سفر به این مقصد زیارتی از مبدأ مشهد با هفته‌ای یک پرواز انجام می‌شد که آن شرکت هواپیمایی هم در نیمه راه، کار انتقال زائران را رها کرد. سازمان حج و زیارت پیش از توقف این سفرها در مهرماه در تلاش بود تا پروازهای سوریه را افزایش دهد.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.