علاقه مصرف کنندگان به کریپتو همچنان قوی است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] گزارش جدید بانک آمریکا توضیح می‌دهد که «علی‌رغم اصلاحات شدید در ارزش‌گذاری ارزهای دیجیتال، علاقه مصرف‌کنندگان به این بخش همچنان قوی است». این گزارش که شامل بررسی جدید ارزهای دیجیتال بانک می‌شود، همچنین «علاقه فزاینده» به استفاده از ارزهای دیجیتال به‌عنوان وسیله پرداخت را نشان می‌دهد. نظرسنجی افتتاحیه کریپتو بانک آمریکا Bank of America

کد خبر : 217522
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
علاقه مصرف کنندگان به کریپتو همچنان قوی است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

گزارش جدید بانک آمریکا توضیح می‌دهد که «علی‌رغم اصلاحات شدید در ارزش‌گذاری ارزهای دیجیتال، علاقه مصرف‌کنندگان به این بخش همچنان قوی است». این گزارش که شامل بررسی جدید ارزهای دیجیتال بانک می‌شود، همچنین «علاقه فزاینده» به استفاده از ارزهای دیجیتال به‌عنوان وسیله پرداخت را نشان می‌دهد.

نظرسنجی افتتاحیه کریپتو بانک آمریکا

Bank of America Global Research روز دوشنبه گزارشی را منتشر کرد که در آن نتایج «نظرسنجی افتتاحیه دارایی‌های دیجیتال/کریپتو» خود را که در اوایل ماه جاری انجام شد، برجسته کرد.

از 1013 پاسخگوی نظرسنجی که خود را به عنوان سرمایه گذار فعلی یا بالقوه دارایی های رمزنگاری/دیجیتال معرفی کردند، 58 درصد گفتند که در حال حاضر دارایی های رمزنگاری یا دیجیتالی دارند. 42 درصد دیگر گفتند که در حال حاضر مالک ارزهای دیجیتال نیستند اما قصد دارند در شش ماه آینده مقداری از آن را خریداری کنند.

در گزارشی که بانک آمریکا با Bitcoin.com News به اشتراک گذاشت، تیم تحقیقاتی نوشت:

به طور کلی، یافته‌های ما نشان می‌دهد که علی‌رغم اصلاحات شدید در ارزش‌گذاری ارزهای دیجیتال، علاقه مصرف‌کننده به این بخش همچنان قوی است.

بر اساس نتایج نظرسنجی، “91% از پاسخ دهندگان انتظار دارند در 6 ماه آینده دارایی های رمزنگاری / دیجیتال بخرند، همان درصدی که گفته اند در 6 ماه گذشته خرید کرده اند.”

علاوه بر این، 30 درصد از پاسخ دهندگان نشان دادند که قصد ندارند هیچ یک از دارایی های رمزنگاری خود را طی شش ماه آینده بفروشند.

این نظرسنجی همچنین “علاقه فزاینده” به استفاده از کریپتو به عنوان یک روش پرداخت را نشان می دهد. در این گزارش توضیح می‌دهد: «جالب است که 39 درصد و 34 درصد از پاسخ‌دهندگان به ترتیب از دارایی‌های رمزنگاری / دیجیتال به عنوان روش پرداخت برای خرید آنلاین یا حضوری استفاده می‌کنند.»

علاوه بر این، 49٪ و 53٪ از پاسخ دهندگان به ترتیب علاقه خود را به استفاده از دارایی های رمزنگاری / دیجیتال برای خرید آنلاین یا حضوری ابراز کردند.

علاوه بر این، این نظرسنجی شامل سوالاتی در مورد توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است. در میان صاحبان دارایی های دیجیتالی که پاسخ دادند، 38٪ فاش کردند که دارای NFT نیز هستند و بیش از 50٪ از پاسخ دهندگان گفتند که قصد دارند در چند ماه آینده NFT بخرند.

رمزارزهای محبوب در میان پاسخ دهندگان

همچنین از شرکت کنندگان در نظرسنجی در مورد ارزهای دیجیتالی که روی آنها سرمایه گذاری می کنند، پرسیده شد.

متداول‌ترین دارایی‌های ارز دیجیتال/دیجیتال، بیت کوین و اتریوم با 75% و 44% از پاسخ‌دهندگان بودند.

علاوه بر این، 26 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که دارای ارزهای رمزنگاری شده میم هستند، مانند dogecoin (DOGE) و shiba inu (SHIB).

12 درصد دیگر نیز گفتند که دارای استیبل کوین‌هایی مانند تتر (USDT)، کوین USD (USDC) و terrausd (UST) هستند. دیگر ارزهای رمزنگاری شده محبوب در میان پاسخ دهندگان عبارتند از terra (8%)، کاردانو (8%)، solana (8%)، XRP (6%) و بهمن (5%).

ارزهای دیجیتال terra (LUNA) و استیبل کوین الگوریتمی terrausd (UST) در اوایل ماه مه سقوط کردند. انفجار بحث‌برانگیز آن‌ها، تنظیم‌کننده‌های کشورهای مختلف را بر آن داشته است تا در مورد سقوط تحقیق کنند و خواستار تنظیم فوری استیبل کوین‌ها شوند.

نظر شما در مورد یافته های این نظرسنجی بانک آمریکا چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.