علاقه به کانال های رمزنگاری روسیه در تلگرام رو به کاهش است، نمایش های تحلیلی – اخبار بیت کوین

[ad_1] بر اساس تحقیقات جدیدی که از زمان آغاز جنگ در اوکراین را پوشش می‌دهد، روس‌ها علاقه خود را به کانال‌های تلگرامی که به ارزهای دیجیتال و توکن‌ها اختصاص داده شده‌اند، از دست داده‌اند. کارشناسان صنعت پشت این مطالعه می گویند که کاهش ارزش بیت کوین و محدودیت های مالی که به طور فزاینده ای

کد خبر : 268807
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
علاقه به کانال های رمزنگاری روسیه در تلگرام رو به کاهش است، نمایش های تحلیلی – اخبار بیت کوین

[ad_1]

بر اساس تحقیقات جدیدی که از زمان آغاز جنگ در اوکراین را پوشش می‌دهد، روس‌ها علاقه خود را به کانال‌های تلگرامی که به ارزهای دیجیتال و توکن‌ها اختصاص داده شده‌اند، از دست داده‌اند. کارشناسان صنعت پشت این مطالعه می گویند که کاهش ارزش بیت کوین و محدودیت های مالی که به طور فزاینده ای دسترسی به بازار کریپتو را محدود می کند، دلایل اصلی هستند.

انتظار می‌رود مخاطبان کانال‌های رمزنگاری تلگرام در بحبوحه تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه بیشتر کاهش یابد.

علاقه به کانال های مرتبط با رمزنگاری در پیام رسان محبوب تلگرام در چند ماه گذشته کاهش یافته است. بر اساس گزارش آژانس ارائه دهنده کریپتو (CPA)، یک شرکت متخصص در راه اندازی و توسعه پلت فرم های تلگرام برای بازار روسی زبان، بین اواخر فوریه و پایان سپتامبر، میانگین مخاطبان روزانه آنها 38 درصد کاهش یافته است.

محققان این شرکت اخیراً به خبرگزاری روسی RBC Crypto گفتند که علاقه عمومی به ارزهای دیجیتال در اوایل ماه می به شدت کاهش یافت، زمانی که قیمت ارزهای دیجیتال پیشرو بر اساس ارزش بازار، بیت کوین (BTC) از 39000 دلار به حدود 28000 دلار در هر سکه کاهش یافت. آنها پس از مطالعه بیش از 100 کانال تلگرامی پیشرو در مورد ارزهای رمزنگاری شده توانستند این را ثابت کنند.

این گزارش همچنین خاطرنشان می کند که بیشترین افزایش مخاطبان این کانال ها در سال 2021 و اوایل سال 2022 عمدتاً به دلیل هجوم تازه واردان به فضای کریپتو بوده است. اما تصمیم پردازشگرهای پرداخت ویزا و مسترکارت برای خروج از روسیه به عنوان بخشی از تحریم های غرب اعمال شده به دلیل تهاجم به اوکراین، تعداد زیادی از کاربران را از مبادلات و کیف پول منع کرد.

CPA خاطرنشان کرد: اینها افرادی هستند که آماده بودند با تبدیل مقدار کمی از فیات ارز دیجیتال را امتحان کنند. این شرکت اکنون انتظار دارد که آخرین تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه، که دارایی‌های کریپتو را در کنار سایر اقدامات هدف قرار می‌دهد، این روند را تشدید کند. بروکسل اخیراً ارائه کلیه خدمات مرتبط به اتباع، ساکنان و شرکت های روسیه را ممنوع کرده است.

تحلیلگران اصرار دارند که تنها افزایش قیمت بیت کوین می‌تواند وضعیت را تغییر دهد و ادعا می‌کنند که حتی یک جهش کوتاه‌مدت نیز می‌تواند باعث ایجاد موج جدیدی از علاقه در بازار ارزهای دیجیتال شود. با این حال، آژانس ارائه دهنده کریپتو همچنین خاطرنشان کرد که بازگشت به سطوح شاهد در سال 2021 بعید است.

تعدادی از پلتفرم‌های کریپتو شروع به پیروی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا در هفته گذشته و مسدود کردن حساب‌های روسیه کرده‌اند. اینها شامل صرافی های ارز دیجیتال، ارائه دهندگان کیف پول و بازارهای NFT هستند. در عین حال، مبادلات بزرگ جهانی، از جمله برخی که با بسته قبلی جریمه ها در آوریل مطابقت داشتند، هنوز در دسترس کاربران روسی هستند.

برچسب ها در این داستان

تجزیه و تحلیل، تجزیه و تحلیل، مخاطبان، کانال ها، CPA، رمزنگاری، دارایی های رمزنگاری، کانال های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، علاقه، سرمایه گذاران، بازار، پیام رسان، قیمت ها، گزارش، تحقیقات، پژوهشگران، روسیه، روسی، مطالعه، تلگرام، کانال های تلگرام، کاربران ، ارزش گذاری ها

آیا فکر می کنید یک بازار صعودی می تواند علاقه روس ها را به ارزهای دیجیتال بازگرداند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، آفریقای جدید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.