علائم تجاری Paypal و Western Union برای طیف گسترده ای از خدمات رمزنگاری – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] شرکت های خدمات مالی پی پال و وسترن یونیون هر کدام سه درخواست جدید برای علامت تجاری ارائه کرده اند که طیف گسترده ای از خدمات رمزنگاری را پوشش می دهد. برنامه های پی پال نیز برای لوگوی غول پرداخت است. پرونده های علامت تجاری جدید پی پال برای خدمات رمزنگاری شرکت پی پال

کد خبر : 272450
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
علائم تجاری Paypal و Western Union برای طیف گسترده ای از خدمات رمزنگاری – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

شرکت های خدمات مالی پی پال و وسترن یونیون هر کدام سه درخواست جدید برای علامت تجاری ارائه کرده اند که طیف گسترده ای از خدمات رمزنگاری را پوشش می دهد. برنامه های پی پال نیز برای لوگوی غول پرداخت است.

پرونده های علامت تجاری جدید پی پال برای خدمات رمزنگاری

شرکت پی پال سه درخواست جدید برای علامت تجاری به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ارسال کرده است. مایک کوندودیس، وکیل علامت تجاری دارای مجوز USPTO، توییت کرد دوشنبه:

پی پال درخواست های علامت تجاری برای پی پال و لوگوی “Ps همپوشانی” آن را ثبت کرده است. برنامه‌ها ادعا می‌کنند که برنامه‌هایی برای مبادله، تجارت، و پردازش نقل و انتقالات بلاک چین + دارایی‌های دیجیتال، ارزهای دیجیتال + دیجیتال + ارزهای مجازی و غیره دارند.

ثبت شده در 18 اکتبر، شماره سریال برنامه ها 97636933، 97636892 و 97636857 است.

گزیده‌ای از یکی از برنامه‌های کاربردی علامت تجاری توضیح می‌دهد که این علامت تجاری «نرم‌افزار قابل دانلود برای ارسال، دریافت، پذیرش، خرید، فروش، ذخیره‌سازی، انتقال، تجارت و مبادله ارز دیجیتال، ارز مجازی، ارز دیجیتال، استیبل کوین، دارایی‌های دیجیتال و بلاک چین، دیجیتالی شده را پوشش می‌دهد. دارایی‌ها، توکن‌های دیجیتال، توکن‌های رمزنگاری و توکن‌های ابزار.»

پلتفرم ارز دیجیتال پی پال به مشتریان در ایالات متحده و ایالات متحده (به استثنای هاوایی) اجازه می دهد تا با چهار ارز دیجیتال مختلف معامله کنند: بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC) و بیت کوین کش (BCH). این شرکت پرداخت اخیراً به کاربران اجازه داده است که رمزارزها را به کیف پول ها و صرافی های دیگر منتقل کنند. در اوایل این ماه، پی پال در یک جنجال گرفتار شد، زمانی که مردم در رسانه های اجتماعی متوجه شدند که شرایط جدید خدمات آن به این شرکت اجازه می دهد مشتریان را به دلیل انتشار اطلاعات نادرست 2500 دلار جریمه کند. شرکت متعاقباً ادعا کرد که این یک اشتباه بوده است.

وسترن یونیون همچنین 3 برنامه کاربردی علامت تجاری را برای خدمات کریپتو فایل می کند

کوندودیس روز سه شنبه گزارش داد که شرکت خدمات مالی Western Union نیز سه درخواست علامت تجاری را در همان روز با Paypal ثبت کرده است. او نوشت:

وسترن یونیون 3 درخواست علامت تجاری را با ادعای طرح هایی برای امور مالی + بانکی + بیمه، تبادل ارز مجازی + انتقال، تجارت کالا و ارز دیجیتال + کارگزاری، صدور توکن های ارزش … و موارد دیگر ارائه کرده است.

شماره سریال برنامه های Western Union 97641189، 97641182 و 97641176 است.

تعداد فزاینده ای از شرکت ها درخواست های علامت تجاری مربوط به کریپتو و متاورس را به USPTO ارسال کرده اند. در اوایل این ماه، فرمول یک هشت درخواست علامت تجاری برای “F1” ثبت کرد که بسیاری از محصولات و خدمات رمزنگاری و متاورس را پوشش می داد. فورد به طور مشابه در ماه گذشته 19 درخواست علامت تجاری را ثبت کرد. غول تجارت الکترونیک Ebay دو در ماه ژوئن، مالک فیس بوک، متا، پنج مورد را در ماه مه، و Mastercard 15 درخواست علامت تجاری مرتبط را در آوریل ثبت کرد.

نظر شما در مورد ثبت نام تجاری Paypal و Western Union برای خدمات رمزنگاری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.