عقبگرد بزرگتر برای شاخص DXY، USD/JPY ممکن است

[ad_1] چشم انداز دلار آمریکا: دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) در امتداد یک سطح پشتیبانی کلیدی، یعنی 21-EMA روزانه (میانگین متحرک یک ماهه) در حال حرکت است. اگر شاخص DXY برای اولین بار از 7 ژوئن به زیر 21-EMA روزانه خود بسته شود، ممکن است نشانه بازگشت عمیق تر باشد. را شاخص احساسات مشتری

کد خبر : 231934
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۵۳
عقبگرد بزرگتر برای شاخص DXY، USD/JPY ممکن است

[ad_1]

چشم انداز دلار آمریکا:

  • دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) در امتداد یک سطح پشتیبانی کلیدی، یعنی 21-EMA روزانه (میانگین متحرک یک ماهه) در حال حرکت است.
  • اگر شاخص DXY برای اولین بار از 7 ژوئن به زیر 21-EMA روزانه خود بسته شود، ممکن است نشانه بازگشت عمیق تر باشد.
  • را شاخص احساسات مشتری IG نشان می دهد که USD/JPY در کوتاه مدت یک سوگیری نزولی دارد.

نگاه به آینده به فدرال رزرو

دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) پرش به اوج سالانه تازه عمر کوتاهی داشت گزارش تورم ژوئن ایالات متحده منجر به این گمانه‌زنی شد که فدرال رزرو می‌تواند نرخ‌ها را در این ماه 100 واحد در ثانیه افزایش دهد، با احتمال بیش از 50 درصدی قیمت‌گذاری در بازارهای نرخ‌ها برای چنین تصمیمی. با این حال، تفسیر جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس و کریستوفر والر، فرماندار فدرال رزرو، به سرعت آب سردی را بر این امیدها ریخت. اکنون، کمتر از یک هفته مانده به جلسه ژوئیه فدرال رزرو، بازارهای نرخ بهره کمتر از 15 درصد احتمال افزایش 100 واحدی نرخ بهره را کاهش می دهند.

همراه با گمانه زنی در یورو در مورد تصمیم بانک مرکزی اروپا در ماه ژوئیه برای نرخ بهره، عقب نشینی احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تا حدودی از بادبان های دلار آمریکا خارج شده است. و با افزایش بازارهای سهام ایالات متحده، پویایی که در ماه‌های اخیر نرخ‌های USD/JPY را افزایش داد – دلار آمریکا قوی‌تر برای ریسک بد است – معکوس شده است. اکنون که در یک سطح فنی کلیدی است، نمی توان عقبگرد عمیق تر در شاخص DXY را رد کرد، که ممکن است خبر خوبی برای سهام ایالات متحده باشد، اما احتمالاً در کوتاه مدت برای نرخ USD/JPY نیز دشوارتر خواهد بود.

تحلیل فنی شاخص قیمت DXY: Daily Timeframe (ژوئیه 2021 تا ژوئیه 2022) (نمودار 1)

پیش‌بینی دلار آمریکا: احتمال عقب‌نشینی بزرگ‌تر برای شاخص DXY، USD/JPY

در 11 ژوئیه به آن اشاره شد “هنوز آهنربایی برای رسیدن قیمت به اندکی بالاتر وجود دارد: 109.14، اصلاح فیبوناچی 76.4% از محدوده بالای 2001/2008.” شاخص DXY برای مدت کوتاهی آن سطح را لمس کرد و تا 109.29 معامله شد و سپس به سمت پایین تر رفت. پسرفت هفته گذشته به علاوه اکنون باعث شده است که گیج دلار 21-EMA روزانه (میانگین متحرک یک ماهه) خود را مجدداً آزمایش کند، که از 7 ژوئن تاکنون کمتر از آن بسته نشده است. افت کمتر از 21-EMA روزانه نشان دهنده عمق بیشتری است. اصلاحی امکان پذیر است، حداقل به اوج ژوئن در 105.79 در کوتاه مدت، و پس از آن 103.42. از سوی دیگر، حرکت به سمت بالا 5-EMA روزانه، چشم‌انداز کوتاه‌مدت صعودی‌تری را تضمین می‌کند و به دنبال بازگشت به بالاترین سطح سالانه در 109.29 است.

تحلیل فنی نرخ USD/JPY: بازه زمانی روزانه (ژوئیه 2021 تا ژوئیه 2022) (نمودار 2)

پیش‌بینی دلار آمریکا: احتمال عقب‌نشینی بزرگ‌تر برای شاخص DXY، USD/JPY

با بهبود ریسک پذیری و کاهش قیمت انرژی، نرخ های USD/JPY در هفته گذشته اندکی کاهش یافته است. این جفت هرگز به حرکت اندازه‌گیری شده با فاصله یکسان از محدوده مثلث متقارن اواخر ژوئن/اوایل ژوئیه در 139.74 نرسید که نشان‌دهنده خستگی کوتاه‌مدت است. شمعدان امروزی شکل یک میله نزولی در بیرون را به خود گرفته است که به نزولی بیشتر اشاره دارد. مومنتوم در حال فرسایش است، و این جفت کمتر از 5- و 8-EMA روزانه خود است (اگرچه پوشش EMA روزانه به ترتیب متوالی صعودی باقی می ماند). Daily MACD شروع به کاهش کرده است، هرچند بالاتر از خط سیگنال خود، در حالی که روزانه Slow Stochastics از قلمرو خرید بیش از حد خارج شده است. بازگشت به منطقه بین 21-EMA روزانه و حداکثر ژوئن (136.65/137.00) طی چند روز آینده امکان پذیر است.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/JPY (21 ژوئیه 2022) (نمودار 3)

پیش‌بینی دلار آمریکا: احتمال عقب‌نشینی بزرگ‌تر برای شاخص DXY، USD/JPY

USD/JPY: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 32.23 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 2.10 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران خالص-شورت نسبت به دیروز 3.68 درصد و نسبت به هفته گذشته 9.06 درصد کاهش یافته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

با این حال، معامله‌گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته، کوتاه‌تر هستند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که روند فعلی قیمت USD/JPY ممکن است به زودی کاهش یابد، علیرغم اینکه معامله گران به طور خالص کوتاه می مانند.

{{خبرنامه}}

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.