عضو هیئت مدیره بانک و حامی مالی Dodd-Frank بارنی فرانک به پیام “ضد رمزنگاری” پشت شکست بانک امضا مشکوک است – اخبار بیت کوین

[ad_1] بارنی فرانک، یکی از اعضای سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده از ماساچوست و یکی از حامیان اصلی قانون Dodd-Frank در سال 2010، نظر خود را در مورد شکست اخیر Signature Bank مورد بحث قرار داد. فرانک در مصاحبه‌ای اظهار داشت که معتقد است تنظیم‌کننده‌ها هدفشان ارسال یک پیام بسیار قوی ضد رمزنگاری است. فرانک،

کد خبر : 333121
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
عضو هیئت مدیره بانک و حامی مالی Dodd-Frank بارنی فرانک به پیام “ضد رمزنگاری” پشت شکست بانک امضا مشکوک است – اخبار بیت کوین

[ad_1]

بارنی فرانک، یکی از اعضای سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده از ماساچوست و یکی از حامیان اصلی قانون Dodd-Frank در سال 2010، نظر خود را در مورد شکست اخیر Signature Bank مورد بحث قرار داد. فرانک در مصاحبه‌ای اظهار داشت که معتقد است تنظیم‌کننده‌ها هدفشان ارسال یک پیام بسیار قوی ضد رمزنگاری است. فرانک، که به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره Signature نیز خدمت می کند، توضیح داد که از مرگ موسسه مالی شگفت زده شده است.

سومین ورشکستگی بزرگ بانک در تاریخ ایالات متحده: سقوط بانک امضا برای مدیران شرکت گیج کننده بود

رگولاتورهای نیویورک از دپارتمان خدمات مالی (DFS) عصر یکشنبه اعلام کردند که Signature Bank (SBNY) تعطیل شد و شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) به عنوان گیرنده بانک مسئولیت پذیرفت. آدرین هریس، سرپرست DFS، گفت که این توقیف برای “حفاظت از سپرده گذاران” بود. برخلاف Silvergate Bank و Silicon Valley Bank (SVB)، شکست Signature برای برخی ناظران بازار تا حدودی گیج کننده بود و سومین ورشکستگی بزرگ بانک در ایالات متحده بود.

عصر یکشنبه، سرپرست هریس اظهار داشت که تا 31 دسامبر 2022، Signature حدود 110.36 میلیارد دلار دارایی و کل سپرده ها حدود 88.59 میلیارد دلار داشته است. به گفته بارنی فرانک، یکی از اعضای هیئت مدیره Signature و نماینده سابق ایالات متحده از ماساچوست، شکست بانک برای مدیران آن تعجب آور بود. فرانک در یک مصاحبه تلفنی با CNBC اظهار داشت: “ما هیچ نشانه ای از مشکل نداشتیم تا اینکه اواخر روز جمعه با پرداخت سپرده مواجه شدیم که صرفاً به دلیل سرایت SVB بود.”

فرانک توضیح داد که نگرانی از هفته گذشته گسترش یافت زیرا مشتریان Signature شروع به انتقال سپرده از بانک نیویورک به موسسات مالی بزرگتر مانند JPMorgan و Citigroup کردند. اگرچه این سیاستمدار سابق «هیچ دلیل عینی واقعی» برای توقیف و بسته شدن Signature ندید، او مشکوک بود که تنظیم کننده های ایالات متحده ممکن است پیامی را ارسال کرده باشند.

فرانک اظهار داشت: «من فکر می‌کنم بخشی از اتفاقی که افتاد این بود که تنظیم‌کننده‌ها می‌خواستند یک پیام بسیار قوی ضد رمزنگاری ارسال کنند. “ما پسر پوستر شدیم زیرا بر اساس اصول ورشکستگی وجود نداشت.”

فرانک همچنین اشاره کرد که برداشت ها در روز یکشنبه کند شد و مدیران Signature معتقد بودند که وضعیت حل شده است. علاوه بر این، وی اظهار داشت که کارکنان ارشد بانک تلاش کردند تا “همه راه ها” را برای حل مشکلات نقدینگی موسسه مالی کشف کنند. فرانک یکی از حامیان قانون Dodd-Frank در سال 2010 بود که تغییرات قابل توجهی را در نحوه اجرای بانکداری ایالات متحده و سیستم نظارتی مالی در حال حاضر ایجاد کرد. با این حال، چارچوب سیاست تا حدی لغو شده است، و برخی از بانک های ایالات متحده از مجموعه قوانین داد-فرانک مستثنی هستند.

برچسب ها در این داستان

ضد کریپتو، شکست بانک، اصلاحات بانکی، مقررات بانکی، بارنی فرانک، عضو هیئت مدیره، سیتی گروپ، cnbc، سرایت، دپارتمان خدمات مالی، سپرده گذاری، سپرده گذاران، DFS، قانون داد-فرانک، FDIC، شرکت بیمه سپرده فدرال، مالی بحران، صنعت مالی، موسسات مالی، اخبار مالی، سیستم نظارتی مالی، ثبات مالی، ورشکستگی، jpmorgan، مشکلات نقدینگی، ناظران بازار، ماساچوست، تنظیم‌کننده‌های نیویورک، چارچوب سیاست، انطباق با مقررات، کارکنان ارشد، بانک امضا، بانک سیلیکون ولی، بانک سیلورگیت، بانکداری ایالات متحده، مجلس نمایندگان ایالات متحده

نظر شما در مورد سوء ظن بارنی فرانک مبنی بر اینکه رگولاتورها می خواهند با بستن Signature Bank پیامی ضد رمزنگاری ارسال کنند، چیست؟ آیا شما معتقدید که این یک ارزیابی منصفانه است یا چیزهای بیشتری در داستان وجود دارد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.