عصبانیت نکونام از حضور قایدی در تیم مجیدی

[ad_1] مهدی قایدی که رابطه خیلی خوبی با مجیدی دارد روز گذشته با حضور در تیم فرهاد استقلالی‌ها را شوکه کرد و نشان از آن داشت که مجیدی روی قول خود نماند و در مورد قایدی قرار قبلی خود با استقلال را به هم زد. هنوز چند ساعتی از نامه رسمی باشگاه شباب‌الاهلی امارات به

کد خبر : 378819
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
عصبانیت نکونام از حضور قایدی در تیم مجیدی

[ad_1]

مهدی قایدی که رابطه خیلی خوبی با مجیدی دارد روز گذشته با حضور در تیم فرهاد استقلالی‌ها را شوکه کرد و نشان از آن داشت که مجیدی روی قول خود نماند و در مورد قایدی قرار قبلی خود با استقلال را به هم زد. هنوز چند ساعتی از نامه رسمی باشگاه شباب‌الاهلی امارات به استقلال نگذشته بود که باشگاه اتحاد کلباء در صفحه رسمی خود تصویری مبهم را منتشر و اعلام کرد که بزودی از بازیکن جدید خود که شماره 10 برتن می‌کند، ‌رونمایی خواهد کرد. تصویر مبهمی که تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرده، خیلی‌ها را یاد مهدی قایدی و شادی گل‌های معروف او با پیراهن استقلال می‌اندازد و همین مسأله سبب شده تا خیلی‌ها تصور کنند قایدی بزودی با پیراهن اتحاد کلباء معرفی خواهد شد. اگرچه تصویر منتشر شده در صفحه رسمی باشگاه اتحاد کلباء واضح نبود، اما شکل و شمایل این تصویر مبهم برای استقلالی‌ها یادآور یک صحنه آشنا است؛ شادی گل‌های مهدی قایدی. ستاره ملی‌پوش سابق استقلال که امروز صبح به طور رسمی جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان اعلام شد، همواره با بوسیدن حلقه خود شادی گل انجام می‌دهد و این دقیقاً همان تصویری است که اتحادکلباء روی صفحه اینستاگرامی‌اش قرارداده بود. انتقال مهدی قایدی از شباب‌الاهلی امارات به اتحاد کلباء مراحل نهایی را طی کرد و بزودی این ستاره ایرانی را در جمع شاگردان فرهاد مجیدی خواهیم دید. اتفاقی که همان قدر که برای مجیدی خوش یمن است اما نکونام را عصبی وناامید به آینده کرده است.

استوری جنجالی نکو بعد از لو رفتن عکس قایدی
جدایی رسمی مهدی قایدی از استقلال و پیوستن او به تیم فرهاد به یکی از خبرهای مهم روز گذشته تبدیل شد. با اینکه پیش‌بینی می‌شد که قایدی دراستقلال نماند(به دلیل نداشتن پول رضایتنامه و مخالفت باشگاه الاهلی با حضور این بازیکن دراستقلال) اما همچنان استقلالی‌ها منتظر روزنه‌ای بودند تا قایدی در استقلال ماندنی شود که در نهایت این اتفاق نیفتاد و این بازیکن از استقلال جدا شد و درست به تیمی رفت که فرهاد مجیدی مربی آن بود. به همین دلیل جنجال این انتقال پر سرو صدا باعث شد تا جوادنکونام دیگر ساکت ننشیند و با گذاشتن استوری به جدایی ستاره تیم استقلال واکنش نشان دهد. هواداران استقلال مرداد ماه خوبی را آغاز نکردند. درابتدای روز گذشته بود که باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای به صورت رسمی از شکست در مذاکرات با باشگاه شباب‌الاهلی جهت به خدمت گرفتن مهدی قایدی خبر داد. آبی پوشان در این اطلاعیه اعلام کردند که تیم اماراتی جهت حضور وینگر استقلال در این تیم مخالفت کرده است. تنها دقایقی پس از آن بود که خود قایدی پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و با هواداران استقلال خداحافظی کرد. اما این پایان روز بد آبی‌ها نبود چرا که امیرحسین حسین‌زاده که از او به عنوان جانشین قایدی در استقلال یاد می‌شود، یک استوری را در صفحه شخصی خود منتشر و اعلام کرد که مذاکرات استقلال و شارلوا بی‌نتیجه بوده و او فصل بعد را در تیم بلژیکی توپ خواهد زد. این موضوع نگرانی هواداران استقلال بابت فصل جدید را افزایش داد چرا که آبی‌ها تاکنون در بازار نقل وانتقالات عملکرد چندان درخشانی نداشته‌اند و این موضوع را می‌توان در استوری سرمربی این تیم مشاهده کرد. جواد نکونام که به نظر می‌رسد بابت جدایی قایدی و عدم جذب حسین‌زاده بشدت عصبانی و نگران است، تصویری از هوادار ناراحت استقلال را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت: «هواداران عزیز استقلال من نمی‌توانم تنها با همه چیز بجنگم بیچاره استقلال و هوادارانش، بیچاره این باشگاهی که شده بازیچه.» این استوری نشان می‌دهد که نکونام بشدت نسبت به آینده تیمش و عملکرد آبی‌ها در فصل جدید نگران است. او بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرده که بازیکنان مورد نظرش جذب نشده‌اند و او حالا باید بدون دو ستاره اصلی استقلال در فصل قبل یعنی قایدی و محبی به مصاف حریفان قدرتمندش برود. با اینکه پیشکسوتانی مثل ادموند اختر معتقد هستند قایدی ستاره نبوده است، اما نکونام و هواداران استقلال این حس را نسبت به بازیکن ریزنقش ندارند. نکته‌ای که جدایی قایدی را بیش از پیش پررنگ می‌کند این است که هم پست او از بلژیک نتوانست به استقلال بیاید و استوری‌های حسین‌زاده و قایدی هوادار را بیش از گذشته عصبی و هیجانی کرد تا جایی که نکونام هم از کوره دررفت و با گذاشتن پیام سعی کرد نشان دهد چقدر عصبانی و دلخور است. استقلال با این پیش فصل قرار است لیگ را شروع کند.

بیشتر بخوانید:

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.