عرضه واکسن کووید برای نوزادان آمریکایی پس از رای گیری پانل CDC بسته می شود

این اقدام CDC پس از آن صورت گرفت که هیئتی از مشاوران این موسسه اوایل روز شنبه به توصیه واکسن کووید-19 برای کودکان زیر شش ماه رای دادند. روشل والنسکی، مدیر CDC، در بیانیه ای گفت: “ما می دانیم که میلیون ها والدین و مراقبان مشتاق هستند تا کودکان خردسال خود را واکسینه کنند و

کد خبر : 218431
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۰۱
عرضه واکسن کووید برای نوزادان آمریکایی پس از رای گیری پانل CDC بسته می شود


این اقدام CDC پس از آن صورت گرفت که هیئتی از مشاوران این موسسه اوایل روز شنبه به توصیه واکسن کووید-19 برای کودکان زیر شش ماه رای دادند.

روشل والنسکی، مدیر CDC، در بیانیه ای گفت: “ما می دانیم که میلیون ها والدین و مراقبان مشتاق هستند تا کودکان خردسال خود را واکسینه کنند و با تصمیم امروز، آنها می توانند.”

سازمان غذا و داروی ایالات متحده روز جمعه واکسن Moderna Inc را برای کودکان شش ماهه تا 5 ساله و واکسن Pfizer-BioNTech را برای کودکان شش ماهه تا 4 ساله مجاز کرد. واکسن فایزر در حال حاضر برای کودکان بالای 5 سال مجاز است.

بث بل، یکی از پزشکان هیئت مشاوره، پس از رأی گیری گفت: «این عفونت کودکان را می کشد و ما فرصتی برای جلوگیری از آن داریم. “در اینجا فرصتی برای جلوگیری از یک خطر شناخته شده است.”

دولت پرزیدنت جو بایدن قصد دارد تا اوایل هفته آینده این واکسن ها را برای گروه های سنی زیر 5 سال عرضه کند.

بایدن روز شنبه در بیانیه‌ای گفت: «این هفته آینده، والدین می‌توانند در مکان‌هایی مانند مطب پزشکان اطفال، بیمارستان‌های کودکان و داروخانه‌ها برنامه‌ریزی کنند.»

با ارسال دوزهای بیشتر، قرار ملاقات‌ها افزایش می‌یابد و در هفته‌های آینده، هر والدینی که می‌خواهد واکسنی داشته باشد، می‌تواند واکسن دریافت کند. با افزایش برنامه واکسیناسیون، Vaccines.gov هفته آینده با در دسترس بودن واکسن و افزایش قرار ملاقات ها در طول هفته فعال خواهد شد.

در حالی که بسیاری از والدین در ایالات متحده مشتاق واکسینه کردن فرزندان خود هستند، مشخص نیست که تقاضا برای این واکسن ها چقدر زیاد خواهد بود. واکسن Pfizer-BioNTech برای کودکان 5 تا 11 ساله در ماه اکتبر مجاز شد، اما داده های فدرال نشان می دهد که تا کنون تنها حدود 29 درصد از این گروه به طور کامل واکسینه شده اند.

شرکت CVS Health Corp قصد دارد برای کودکان 18 ماهه و بالاتر واکسن ارائه کند، در حالی که Rite Aid Corp و Walmart Inc قصد دارند این واکسن ها را برای کودکان حداقل 3 سال ارائه دهند. نوزادان به طور سنتی در مطب پزشک واکسینه می شوند.

مقامات بهداشت عمومی برای واکسیناسیون کودکان پیش از سال تحصیلی جدید اصرار دارند زیرا امیدوارند در صورت افزایش مجدد موارد COVID-19 واکسن برای گروه سنی به جلوگیری از بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر کمک کند.

COVID-19 عموماً در کودکان خفیف تر است. با این حال، طبق CDC، از مارس 2020، پنجمین علت مرگ و میر در کودکان 1 تا 4 ساله و چهارمین علت اصلی مرگ در کودکان زیر یک سال بوده است.

مشاوران CDC هفته آینده مجدداً ملاقات خواهند کرد تا در مورد حمایت از استفاده از واکسن مدرنا برای کودکان و نوجوانان 6 تا 17 ساله بررسی کنند. نگرانی هایی در مورد میزان موارد نادر التهاب قلب در پسران نوجوان و مردان جوان از واکسن مدرنا وجود دارد و انتظار می رود مشاوران این داده ها را در نظر بگیرند.

(گزارش اضافی توسط لروی لئو، ماناس و جایور سینگ شخاوات در بنگالورو؛ ویرایش توسط پل سیمائو و فرانکلین پل)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.