عرضه سهام «آریان کیمیاتک» به زودی در بورس تهران

به گزارش اقتصادآنلاین؛ مای، شون، الارو و نئودرم، کالیستا و نوت از جمله برندهای مطرح آرایشی و بهداشتی تحت فعالیت این شرکت هستند؛ همچنین گروه صنعتی گلرنگ با ۳۸.۷ درصد مالکیت، سهامدار عمده شرکت محسوب می‌شود. شرکت تامین سرمایه بانک ملت نیز به عنوان مشاور پذیرش در کنار شرکت آریان کیمیاتک قرار گرفته است. بر

کد خبر : 21315
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
عرضه سهام «آریان کیمیاتک» به زودی در بورس تهران


به گزارش اقتصادآنلاین؛ مای، شون، الارو و نئودرم، کالیستا و نوت از جمله برندهای مطرح آرایشی و بهداشتی تحت فعالیت این شرکت هستند؛ همچنین گروه صنعتی گلرنگ با ۳۸.۷ درصد مالکیت، سهامدار عمده شرکت محسوب می‌شود. شرکت تامین سرمایه بانک ملت نیز به عنوان مشاور پذیرش در کنار شرکت آریان کیمیاتک قرار گرفته است.

بر این اساس، بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که نماد شرکت آریان کیمیا تک با نماد «کیمیاتک» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران درج شد. مدیر پذیرش اوراق بهادار در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به موافقت هیئت ‌پذیرش اوراق بهادار در جلسه ۱۶مهرماه ۹۹ با پذیرش سهام شرکت آریان کیمیا تک در بورس اوراق بهادار تهران به ‌عنوان پانصد و هشتاد و دومین شرکت پذیرفته‌ شده در بورس در بخش «محصولات شیمیایی»، طبقه «تولید شوینده‌­ها، فرآورده­‌های بهداشتی، عطر و محصولات آرایشی» و نماد «کیمیاتک» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

موضوع اصلی فعالیت شرکت تولید، توزیع، خرید، فروش، واردات و صادرات مواد اولیه و کلیه محصولات و فرآورده‌های دارویی، آرایشی، بهداشتی، شیمیایی و مکمل­های غذایی بوده و همچنین شرکت در زمینه خرید و فروش سهام و سایر اوراق بهادار و اخذ وام، تسهیلات و اعتبارات از بانک ­ها و موسسات مالی و انجام امور مربوط به تامین مالی در چارچوب قوانین و مقررات مربوط و انتشار اوراق تامین مالی در جهت منافع شرکت نیز فعالیت دارد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.