عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام «ولکار» در بورس تهران

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)؛ امروز ۱۵ درصد از سهام شرکت لیزینگ کارآفرین عرضه اولیه و طی آن ۲۲۵ میلیون سهم (۱۵۰ میلیون سهم جهت عرضه به عموم و ۷۵ میلیون سهم نیز صرفا به صندوق های سرمایه‌گذاری) با محدوده قیمتی ۲۰۹ تا ۲۲۰ تومانی و سهمیه ۱۵۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی

کد خبر : 64061
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام «ولکار» در بورس تهران



به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)؛ امروز ۱۵ درصد از سهام شرکت لیزینگ کارآفرین عرضه اولیه و طی آن ۲۲۵ میلیون سهم (۱۵۰ میلیون سهم جهت عرضه به عموم و ۷۵ میلیون سهم نیز صرفا به صندوق های سرمایه‌گذاری) با محدوده قیمتی ۲۰۹ تا ۲۲۰ تومانی و سهمیه ۱۵۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی واگذار می شود.

در این رابطه مدیر عملیات بازار شرکت بورس زمان سفارش گیری سهام «ولکار» را به عنوان چهارمین شرکت جدید سال از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ اعلام کرد. دوره ثبت سفارش از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکان پذیر است.

شایان ذکر است، سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی تعداد ۱۵۰ سهم است وهر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است. همچنین، ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده (کف قیمت ۲۰۹۰ و سقف قیمت ۲۲۰۰ ریال)، جهت ثبت سفارش امکان پذیر و ورود سفارش به طور گروهی مجاز نیست. کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.

پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و طبق مفاد مندرج در ماده ۱۷ دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس تهران مصوب ۱۴ دی ۱۳۹۵خواهد بود. در نظر داشته باشید، صندوق های سرمایه گذاری می توانند روز شنبه ۲۲ خرداد براساس ساز و کار عملیاتی که متعاقبا اعلام خواهد شد نسبت به ورود سفارش خرید سهمیه در نظر گرفته شده برای هر صندوق اقدام کنند. همچنین خریداران به تعداد تخصیص داده شده در روز عرضه اولیه دارای اختیار فروش تبعی این سهام خواهند بود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.