عرضه استیبل کوین GUSD در 30 روز نزدیک به 130 درصد افزایش یافت – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1] در حالی که اقتصاد استیبل کوین شاهد نوسانات مربوط به توکن های استیبل کوین خاص بوده است که باعث افزایش تعداد توکن های پروژه در گردش یا کاهش عرضه شده است، استیبل کوین GUSD صادر شده توسط جمینی در طی 30 روز گذشته 129.5 درصد افزایش یافته است. GUSD نزدیک به 130 درصد بالون

کد خبر : 277783
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
عرضه استیبل کوین GUSD در 30 روز نزدیک به 130 درصد افزایش یافت – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1]

در حالی که اقتصاد استیبل کوین شاهد نوسانات مربوط به توکن های استیبل کوین خاص بوده است که باعث افزایش تعداد توکن های پروژه در گردش یا کاهش عرضه شده است، استیبل کوین GUSD صادر شده توسط جمینی در طی 30 روز گذشته 129.5 درصد افزایش یافته است.

GUSD نزدیک به 130 درصد بالون عرضه را می بیند

تعدادی از تغییرات در اقتصاد استیبل کوین رخ داده است، زیرا Bitcoin.com News رویدادهایی مانند از بین رفتن stablecoin terrausd Terra (UST) را گزارش کرد که اکنون به عنوان terrausdclassic (USTC) شناخته می شود. پس از رویداد حذف استیبل کوین Terra در اواسط ماه مه، تعدادی دیگر از دارایی‌های استیبل کوین تفاوت‌هایی بین نرخ مبادله و برابری دلار آمریکا که قصد حفظ آن را داشتند، نشان دادند. در اواسط ژوئن، Bitcoin.com News گزارش داد که تتر بیش از 12 میلیارد را از عرضه USDT در دو ماه حذف کرده است.

عرضه استیبل کوین GUSD در 30 روز نزدیک به 130 درصد افزایش یافت
عرضه دلار جمینی (GUSD) در 30 روز نزدیک به 130 درصد و از 23 سپتامبر 2022 به 148.68 درصد افزایش یافته است.

در زمان‌های اخیر، دومین دارایی بزرگ استیبل‌کوین، کوین USD (USDC)، شاهد کاهش بسیار زیادی از عرضه آن بوده است. در 22 اکتبر 2022، میز خبری ما گزارش داد که استیبل کوین BUSD با حمایت Binance و Paxos عرضه خود را طی دو ماه 22 درصد افزایش داده است. آمارهای 30 روزه تا امروز نشان می دهد که عرضه BUSD حتی 4.2 درصد بیشتر از یک ماه قبل افزایش یافته است. عرضه تتر نیز توانسته رشد کند، زیرا معیارهای یک ماهه نشان می‌دهد که عرضه USDT 1.7 درصد رشد کرده است.

از سوی دیگر USDC 7.5 درصد از عرضه کاهش یافته است و DAI، FRAX، USDP و TUSD نیز طی ماه گذشته کاهش داشته اند. با این حال، GUSD جمینی بسیار افزایش یافته است و بیشتر این افزایش در 25 اکتبر 2022 آغاز شده است. آمارهای 30 روزه نشان می دهد که عرضه GUSD 129.5 درصد افزایش یافته است و استیبل کوین اکنون هشتمین از ده مورد برتر است. در 25 اکتبر، ارزش بازار GUSD 332 میلیون دلار بود و امروز، حدود 786.32 میلیون دلار است.

GUSD امروز تقریباً 786,146,923 عرضه در گردش دارد و یک عکس فوری از archive.org نشان می دهد که عرضه در گردش GUSD تقریباً 316,133,518 توکن بوده است. داده ها نشان می دهد که تعداد توکن های GUSD در گردش از 23 سپتامبر 2022 تا کنون 148.68 درصد افزایش یافته است.

در همان روز، یک عکس فوری دیگر از archive.org نشان می‌دهد که استیبل کوین جمینی جزو ده استیبل کوین برتر نبود، زیرا یازدهمین جایگاه بزرگ را داشت. با این حال، GUSD راه درازی برای تبدیل شدن به ده استیبل کوین برتر مانند USDT، USDC و BUSD دارد، زیرا GUSD در حال حاضر از بین بیش از 13000 دارایی ارز دیجیتال موجود در رتبه 62 قرار دارد.

برچسب ها در این داستان

آلت کوین ها، DAI، کاهش، دارایی های وابسته به دلار، جمینی، دلار جمینی، GUSD، سکه های GUSD، عرضه GUSD، توکن های GUSD، افزایش، MIM، استیبل کوین، اقتصاد استیبل کوین، منابع استیبل کوین، استیبل کوین ها، تتر، توسد، کوین دلار آمریکا، USDP، USDT

نظر شما در مورد افزایش بیش از 129 درصدی عرضه GUSD در 30 روز چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.