عرضه استیبل کوین BUSD طی 3 روز 3.24 میلیارد کاهش یافت، ارزش بازار از ماه گذشته 20 درصد کاهش یافته است – اخبار بیت کوین Altcoins

[ad_1] در حالی که میلیاردها دلار دارایی رمزنگاری شده از بایننس، بزرگترین صرافی جهان از نظر حجم برداشت شده است، استیبل کوین BUSD شاهد کاهش قابل توجهی در گردش سکه های خود در سه روز گذشته بوده است. در حالی که 20 درصد از عرضه BUSD از ماه گذشته تخلیه شده است، آمار نشان می

کد خبر : 294102
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
عرضه استیبل کوین BUSD طی 3 روز 3.24 میلیارد کاهش یافت، ارزش بازار از ماه گذشته 20 درصد کاهش یافته است – اخبار بیت کوین Altcoins

[ad_1]

در حالی که میلیاردها دلار دارایی رمزنگاری شده از بایننس، بزرگترین صرافی جهان از نظر حجم برداشت شده است، استیبل کوین BUSD شاهد کاهش قابل توجهی در گردش سکه های خود در سه روز گذشته بوده است. در حالی که 20 درصد از عرضه BUSD از ماه گذشته تخلیه شده است، آمار نشان می دهد که 14.77 درصد از کاهش در 13 دسامبر رخ داده است.

عرضه BUSD از 13 دسامبر 3.24 میلیارد کاهش یافته است.

در میان گمانه زنی های پیرامون بایننس و تعداد زیادی برداشت (بیش از 3 میلیارد دلار) که در 13 دسامبر 2022 انجام شد، استیبل کوین BUSD شاهد کاهش 14.77 درصدی عرضه آن در عرض سه روز بود. در طول ماه گذشته، آمار نشان می دهد که BUSD 23 میلیارد توکن در گردش داشته است و امروز 20 درصد کاهش یافته و به 18.58 میلیارد دلار سکه رسیده است.

این خبر به دنبال گزارش Bitcoin.com News در مورد استیبل کوین مرتبط با بایننس و تحت حمایت Paxos است که طی دو ماه در 22 اکتبر 2022 22 درصد افزایش یافته است. لازم به ذکر است که در حالی که BUSD آرم و نام خود را با صرافی ارز دیجیتال Binance به اشتراک می گذارد، استیبل کوین توسط Paxos.

شرکت کریپتو Paxos همچنین دلار پکس (USDP) و پکس طلا (PAXG) را مدیریت می کند. افزایش BUSD در آن زمان در حالی رخ می داد که تتر (USDT) و سکه USD (USDC) شاهد کاهش سکه های خود در گردش بودند. از نظر ارزش بازار، ارزش بازار BUSD ششمین ارزش بازار ارز دیجیتال است و درست پس از سقوط UST Terra وارد ده رتبه برتر شد.

عرضه استیبل کوین BUSD طی 3 روز 3.24 میلیارد کاهش یافت، ارزش بازار از ماه گذشته 20 درصد کاهش یافته است.
BUSD کاهش قابل توجهی در عرضه طی سه روز گذشته یا از 13 دسامبر 2022 به ثبت رساند.

آمارهای 30 روزه نشان می دهد که BUSD بیشترین کاهش ماهانه را در بین ده استیبل کوین برتر از نظر ارزش بازار داشته است، به جز استیبل کوین GUSD جمینی. جمینی نیز با بازارهای متلاطم سروکار داشته است و گزارش‌های اخیر مبنی بر اینکه صرافی با نشت اطلاعات کاربر مواجه شده است. علاوه بر این، گزارشی اشاره می کند که جنسیس گلوبال کپیتال ظاهراً 900 میلیون دلار به جمینی بدهکار است.

سکه های در گردش GUSD طی 30 روز گذشته 25 درصد کاهش یافته است که 5 درصد بیشتر از کاهش ثبت شده توسط BUSD در ماه گذشته است. کاهش GUSD به اندازه BUSD شدید نبود، زیرا توکن های دلاری در گردش GUSD در 16 نوامبر 2022 شروع به کاهش کردند. BUSD 6.61 میلیارد دلار در حجم تجارت جهانی 24 ساعته داشته است و معیارهای cryptocompare.com مقدار زیادی جفت BUSD را نشان می دهد. امروز با تتر (USDT) مبادله می شوند.

بایننس فعال ترین صرافی BUSD در 16 دسامبر 2022 است و در معاملات Pancakeswap 2,896,034 دلاری BUSD با تتر طی 24 ساعت گذشته ثبت شده است. در زمان انتشار، از 851 میلیارد دلار اقتصاد کریپتو، ارزش بازار BUSD با 2.184٪ در روز جمعه غالب است.

از 140 میلیارد دلار اقتصاد استیبل کوین، BUSD همچنان سومین سکه بزرگ دلاری است که معادل 13.271 درصد از کل ارزش گذاری اقتصاد استیبل کوین است. علاوه بر آمار سکه های BUSD در گردش که از coingecko.com گرفته شده است، سوابق بایگانی شده etherscan.io نشان می دهد که عرضه BUSD نیز طی 30 روز گذشته 20 درصد کاهش یافته است.

برچسب ها در این داستان

آلت کوین، بایننس، BUSD، سرمایه بازار BUSD، کوین در گردش، توکن های رمزنگاری، آلت کوین های دلاری، توکن وابسته به دلار، کاهش عرضه، جمینی، GUSD، استیبل کوین GUSD، پکسوس، استیبل کوین، استیبل کوین BUSD، استیبل کوین اقتصاد استیبل کوین، , توکن ها, USD, USDC, USDT

نظر شما در مورد کاهش سکه های BUSD در گردش طی سه روز گذشته چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.