عربستان صلاح را رها نمی‌کند

[ad_1] الاتحاد عربستان امسال تابستان چند ستاره بزرگ فوتبال اروپا از جمله کریم بنزما را به خدمت گرفت اما در روزهای آخر نقل و انتقالات تابستانی، الاتحاد با تمام قوا تلاش می‌کرد تا یک ستاره مسلمان دیگر را از فوتبال اروپا راهی عربستان کند. بر اساس گزارش‌ها الاتحاد پیشنهادی 190 میلیون یورویی به لیورپول ارائه

کد خبر : 399850
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
عربستان صلاح را رها نمی‌کند

[ad_1]

الاتحاد عربستان امسال تابستان چند ستاره بزرگ فوتبال اروپا از جمله کریم بنزما را به خدمت گرفت اما در روزهای آخر نقل و انتقالات تابستانی، الاتحاد با تمام قوا تلاش می‌کرد تا یک ستاره مسلمان دیگر را از فوتبال اروپا راهی عربستان کند.

بر اساس گزارش‌ها الاتحاد پیشنهادی 190 میلیون یورویی به لیورپول ارائه کرده بود تا محمد صلاح را به خدمت بگیرد اما این پیشنهاد با مخالفت قرمزها روبرو شد. سپس روزنامه سان مدعی شد که الاتحاد قصد دارد پیشنهادی 220 میلیون یورویی ارائه بدهد. این گزارش مدعی بود زردپوشان عربستانی به شخص محمد صلاح هم پیشنهاد دستمزدی معادل 3 میلیون دلار در هفته داده‌اند.

در نهایت همه همه تلاشها و پیشنهادهای نجومی الاتحاد به نتیجه نرسید و صلاح در لیورپول ماندگار شد. اما امروز امنالو، مدیر فوتبال لیگ روشن عربستان، گفت الاتحاد با وجود ناکامی تابستان امسال از جذب صلاح ناامید نشده و در آینده هر طور شده او را به خدمت می‌گیرد.

او در مصاحبه با شبکه اسکای گفت:” قبل از هر چیز باید بگویم محمد صلاح یکی از بهترین بازیکنان فوتبال دنیا است. من قبلا گفته‌ام که ما چه در خفا و چه در علن از هر ستاره‌ایی که بخواهد به لیگ روشن بیاید استقبال می‌کنیم و این شامل صلاح هم می‌شود. ولی باید کارهایمان را در نهایت حرفه‌ای‌گری و احترام انجام بدهیم. وظیفه ما این است و لیگ روشن حالا به اعتباری رسیده که نباید خدشه‌دار شود. اگر صلاح نیامد معنی‌اش این نیست که ما دیگر او را نمی‌خواهیم یا با لیورپول مشکل داریم. معنی‌اش این است که برخی اتفاق‌ها نیفتاد تا همه طرف‌های درگیر به نتیجه واحد برسند. کسی عصبانی نیست و ما به راهمان ادامه می‌دهیم ولی به هیچ وجه درها را به روی صلاح نمی‌بندیم. هر وقت فرصت جدیدی باشد ما تمام سعی‌مان را خواهیم کرد تا صلاح را به لیگ عربستان بیاوریم”.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.